تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶

موافقت رهبر انقلاب با پیشنهاد دولت درخصوص حل مشکلات خوزستان

جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد دولت برای اختصاص 150 میلیون دلار برای حل مشکلات برق خوزستان و مبارزه با ریزگردها در این استان موافقت کردند.

رویداد۲۴-جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد دولت برای اختصاص 150 میلیون دلار برای حل مشکلات برق خوزستان و مبارزه با ریزگردها در این استان موافقت کردند. جلیل مختار اظهار کرد: محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در جلسه امروز مجلس خطاب به نمایندگان خوزستان این خبر خوش را اعلام کرد و گفت: شب گذشته رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد دولت برای اختصاص 150 میلیون دلار برای مقابله با ریزگردها و حل مشکل برق خوزستان موافقت کردند.

وی افزود: دولت در لایحه بودجه سال 97 کل کشور این رقم را پیشنهاد کرده بود و آن را در کمیسیون تلفیق بررسی کردیم ولی این موضوع نیاز به اذن رهبری داشت؛ از این رو بنا شد اذن رهبری در این مورد اخذ شود.
وی تاکید کرد: بر این اساس از 150 میلیون دلار، 100 میلیون دلار به مبارزه با ریزگردها در استان خوزستان اختصاص داده می شود و 50 میلیون دلار نیز به حل مشکل برق این استان اختصاص خواهد یافت.

منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان