تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶

ییلدریم: مبارزه با تروریست‌ها بدون‌وقفه ادامه می یابد

بینالی ییلدریم، نخست وزیر ترکیه امروز در سخنانی در آنکارا اعلام کرد: ترکیه مبارزه با تروریست‌ها را بدون وقفه ادامه خواهد داد.

رویداد۲۴-بینالی ییلدریم، نخست وزیر ترکیه امروز در سخنانی در آنکارا اعلام کرد: ترکیه مبارزه با تروریست‌ها را بدون وقفه ادامه خواهد داد.نخست وزیر ترکیه ادامه داد: در جرابلس و عفرین به مبارزات خود ادامه خواهیم داد. روزگار تروریست‌ها و پدرخوانده‌ هایشان را هم سیاه خواهیم کرد. به هر قیمتی تلاش ها برای تشکیل کریدور ترور در منطقه را خنثی خواهیم کرد.

بینالی ییلدریم در ادامه افزود: هیچ کس حق ندارد اقداماتی انجام دهد که ناقض قانون، عدالت و مشروعیت باشد. به هیچ عنوان فرصت لکه دار کردن عملیات شاخه زیتون را به این افراد نخواهیم داد.

لازم به ذکر است، ارتش ترکیه از روز شنبه هفته جاری (۳۰ دی ماه) عملیات کنونی این کشور در شهر عفرین واقع در شمال سوریه را بر خلاف موازین بین المللی در کسب مجوز از دولت قانونی دمشق علیه نیروهای حمایت آمریکا موسوم به «شاخه زیتون» آغاز کرده است.

این در حالیست که دولت سوریه پیشتر درباره نقض حریم هوائی و تمامیت ارضی این کشور توسط ترکیه هشدار داده و این اقدام آنکارا را «تجاوز» نامیده بود.

منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان