تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶

جزییات مصارف 4 میلیارد دلار برداشتی از صندوق توسعه ملی

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی جزییات مصارف مبلغی که با اذن رهبر معظم انقلاب از صندوق توسعه ملی برداشته شده است را تشریح کرد.

رویداد۲۴-سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی جزییات مصارف مبلغی که با اذن رهبر معظم انقلاب از صندوق توسعه ملی برداشته شده است را تشریح کرد.   علی اصغر یوسف نژاد روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا گفت: مجلس اذن رهبر معظم انقلاب برای برداشت 4 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای تخصیص اعتبارات به برخی بخش ها را دریافت کرد. برخی موارد مورد بررسی کمیسیون تلفیق مجلس نیاز به اذن رهبری داشت که ما اذن آن را از رهبر معظم انقلاب کسب کردیم.

وی اضافه کرد: بر این اساس ما اذن رهبر معظم انقلاب، برای تقویت بنیه دفاعی کشور 2 و نیم میلیارد دلار ، بازسازی مناطق زلزله زده و سیل زده 100 میلیون دلار ، خرید واکسن و دارو 100 میلیون دلار، استان سیستان و بلوچستان 350 میلیون دلار ، مقابله با ریزگردها 150 میلیون دلار ، آبرسانی به روستاها 200 میلیون دلار ، آبرسانی تحت فشار 250 میلیون دلار ، آبخیزداری 200 میلیون دلار اخذ کردیم.
نماینده مردم ساری در مجلس افزود: این ارقام از محل صندوق توسعه ملی در قالب مصوبه کمیسیون تلفیق برای بودجه سال آینده کل کشور اختصاص می یابد./ 

نظرات شما
پیشخوان