تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶

تفاهم نامه همکاری فدراسیون کوهنوردی ایران و اتریش

تفاهم نامه همکاری فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران و فدراسیون اتریش امضا شد.

رویداد۲۴-تفاهم نامه همکاری فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران و فدراسیون اتریش امضا شد. امروز چهارشنبه 4 بهمن ماه جلسه ای با حضور اوالد پوتز و زارعی روسای فدراسیون کوهنوردی اتریش و ایران در محل فدراسیون کوهنوردی و ‌صعودهای ورزشی به منظور هماهنگی جهت فعالیت های مشترک پیش رو تشکیل شد.
در این جلسه ریگر کنسول فرهنگی سفارت اتریش در ایران، خانم یوهانا برایسنس کنسول بازرگانی و امور اقتصادی سفارت اطریش، فائزه بهزادنژاد سرپرست دفتر امور بین الملل و ساسان قاسمی معاون مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و ‌گردشگری، فرهاد نجفی معاون آموزشی سفارت اطریش، ایرج معانی و محمود هاشمی مسئولین کارگروه های جوانان و بین الملل فدراسیون حضور داشتند.
در طی این جلسه تفاهم نامه ای به منظور فعالیت های آموزشی، فرهنگی برای ۵ سال بین فدراسیون کوهنوردی ایران و اتریش به امضاء رسید.
همچنین در طی جلسات هفته اخیر بین فدراسیون کوهنوردی و‌ صعودهای ورزشی و سفارت اطریش در ایران، به مناسبت یکصد و هفتاد و پنجمین سالگرد اولین صعود تئودور کوچی کوهنورد برجسته اتریشی به قله دماوند و سال دوستی میان ایران و ‌اتریش یک صعود در فصل تابستان به مناسبت این رویداد برگزار می شود.
جلسات فنی و‌ کارشناسی رویداد فوق با حضور نمایندگان کوهنوردی ایران و اتریش، بخش بین الملل و تشریفات نیز حضور داشتند. جلسات بعدی این رویداد طی روزهای آینده برگزار و مراتب این رویداد بررسی خواهد شد.

نظرات شما
پیشخوان