تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۶

مدیریت هزینه‌ها در حوزه دارو باید به صورت مرتب گزارش داده شود

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در جلسه " خرید راهبردی دارو " گفت: باید برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد تا در تمامی حوزه ها و به خصوص حوزه دارو مدیریت هزینه ها جدی گرفته شود و به صورت مرتب گزارش مدیریت هزینه ها ارائه شود تا بتوانیم برنامه ریزی مناسبی را داشته باشیم.

رویداد۲۴-معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در جلسه " خرید راهبردی دارو " گفت: باید برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد تا در تمامی حوزه ها و به خصوص حوزه دارو مدیریت هزینه ها جدی گرفته شود و به صورت مرتب گزارش مدیریت هزینه ها ارائه شود تا بتوانیم برنامه ریزی مناسبی را داشته باشیم.جلسه " خرید راهبردی دارو " با حضور غلامرضا اصغری، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو و نمایندگانی از اداره کل تجهیزات پزشکی و معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد.

در این جلسه قیمت گذاری دارو، مطالبات شرکت های دارویی ،شرکت های پخش و چالش های پیش روی حوزه دارو از موضوعات مهمی بود که مطرح و پیشنهاداتی در راستای رفع این مشکلات ارائه شد.

اصغری در این جلسه گفت: باید برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد تا در تمامی حوزه ها و به خصوص حوزه دارو مدیریت هزینه ها جدی گرفته شود و به صورت مرتب گزارش مدیریت هزینه ها ارائه شود تا بتوانیم برنامه ریزی مناسبی را داشته باشیم.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان