تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

همه وجود آیت الله هاشمی رفسنجانی عشق به ایران و اسلام بود/ باید مسائل و مشکلات‌ را با دست خودمان حل و فصل کنیم

رئیس جمهور حفظ و تقویت وحدت و روحیه امید و نشاط در جامعه را ضروری خواند و با تاکید براینکه هیچکس در این دنیا جز خودمان دلسوز ما نیست، اظهارداشت: این افتخار آمیز و لذت بخش است که ایران اسلامی در تولید یک محصول مثل آهن اسفنجی اول باشد.

رویداد۲۴-رئیس جمهور حفظ و تقویت وحدت و روحیه امید و نشاط در جامعه را ضروری خواند و با تاکید براینکه هیچکس در این دنیا جز خودمان دلسوز ما نیست، اظهارداشت: این افتخار آمیز و لذت بخش است که ایران اسلامی در تولید یک محصول مثل آهن اسفنجی اول باشد.حجت الاسلام حسن روحانی عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح و آغاز همزمان عملیات اجرایی طرحهای توسعه ای استان کرمان گفت: باید قدم به قدم در بخش های مختلف توسعه و پیشرفت را ادامه دهیم چرا که سراسر ایران نور و امید است و در چنین فضایی نباید از ناامیدی و یاس سخن گفته شود.

رئیس جمهور وضعیت اقتصادی ایران را در بخش‌های مختلف سرشار از روحیه امید، فعالیت و حرکت رو به جلو دانست و همگان را به قدردانی از داشته‌های کشورمان توصیه کرد و گفت: امروز در مسیر رشد تعالی هستیم و باید مشکلات را به دست خودمان حل کنیم و در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش مضاعف مسیرمان را در مسیر درست انقلاب و اسلام با قوت طی کنیم.

روحانی منطقه گل گهر را از مراکز صنعتی و افتخار آمیز کشورمان توصیف کرد و گفت: وضعیت امروز منطقه گل گهر با دوران اوایل انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست و شرایط امروز این منطقه نشان‌دهنده نشاط، حرکت و فعالیت مردم کرمان است.

رئیس جمهور برخورداری از رتبه نخست در بخش‌های مختلف علمی و صنعتی در منطقه و جهان را لذت‌بخش و افتخارانگیز دانست و گفت: امروز ایران در سطح دنیا بالاترین تولیدکننده آهن اسفنجی است و از لحاظ ذخایر ارزی و طلا در دنیا کشورمان بالاتر از ۱۵۰ کشور جهان قرار دارد. همچنین در بسیاری از محصولات خودکفا هستیم که همه اینها باعث افتخار و غرور است.

روحانی با بیان اینکه سراسر ایران در مسیر حرکت و تعالی قرار دارد و ملت ایران سرشار از روحیه امید هستند، گفت: به رغم برخورداری از نعمت‌های مادی و معنوی چرا باید در گوشه و کنار از یأس و ناامیدی و سیاه‌نمایی حرف زده شود؟ کشورمان سرشار از نعمت‌های مادی بوده و معنویت در میان اقشار مردم موج می‌زند.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه هیچ‌کس در دنیا جز خودمان، دلسوزمان نیست، اظهار داشت: در ۸ سال جنگ تحمیل هیچ کسی در دنیا به کمک ما نیامد و خودمان روی پای خود ایستادیم و دفاع کردیم و پیروز شدیم و امروز هم در دنیا کسی به دنبال حل مشکلات ما نیست، بنابراین باید مسایل و مشکلات‌مان را با دست خودمان حل و فصل کنیم.

روحانی تأکید کرد: باید گام به گام در بخش‌های مختلف راه توسعه و پیشرفت را بپیماییم.

رئیس جمهور با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی که در استان کرمان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است، اظهار داشت: امروز بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در سطح استان کرمان افتتاح شد و به همین میزان نیز کلنگ عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف آغاز گردید و این رقم کوچکی نیست.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان