تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶

آقای رئیس جمهور لطفا به جوانان اعتماد کنید والله خسته شدیم

نامه سرگشاده محمدی نوری رئیس کمیته جوانان ستاد انتخابات اصولگرایان معتدل حامی حسن روحانی در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهوری نوشت: آقای رئیس جمهور لطفا به جوانان اعتماد کنید والله خسته شدیم!
رویداد۲۴- نامه سرگشاده محمدی نوری رئیس کمیته جوانان ستاد انتخابات اصولگرایان معتدل حامی حسن روحانی در نامه ای سرگشاده به رئیس جمهوری نوشت: آقای رئیس جمهور لطفا به جوانان اعتماد کنید والله خسته شدیم!

متن کامل این نامه به شرح زیر است: 

برادر گرامی جناب آقای دکتر حسن روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیت الهی
خوشحالم فرصتی یافتم تا پس از مدتی تامل و بررسی اقدامات شما بویژه در راستای انتصاب و انتخاب همکاران دولت در مدیریت عالی اجرایی برای تداوم راه بلندی که در پیش رو دارید به یک جمع بندی در خصوص روند اقدامات شما برسم و ناگزیر نامه ای به محضرتان ارسال کنم.

شاید فرصت نکنید و یا به هر دلیلی نتوانید این دردنامه را بخوانید اما امیدوارم درج آن در رسانه ها و جراید و انتقال مفاد این نامه به محضرتان باعث شود بخشی از نگرانیها و حرفهای دل ما نیز بگوشتان برسد تا شاید مرهمی باشد برزخمهایی که گاه و بیگاه مورد هدف طعنه های دوستان و دشمنان قرار گرفته است .

مدتهاست در نطق ها و سخنرانیهای زیبایتان که انصافا در سخنوری و تکلم گفتاری بی نظیر بوده و هستید مدام به استفاده از ظرفیت نخبگان , دانشگاهیان , جوانان , زنان و افراد شایسته برای توسعه کشور اشاره کرده اید تا جائیکه حتی در شعارها و وعده های انتخاباتی نیز بطور مصداقی استفاده از جوانان و زنان را جزو تعهدات فکری خود اعلام نموده اید. چه شده که این روزها اعتماد شما به جوانان و زنان رنگ دیگری به خود گرفته و به نظر می رسد تحت فشارهایی , سراسیمه دست به چیدمانی میزنید که برایمان نه تنها قابل قبول نیست بلکه دچار تردید و ابهام برسر عهد و پیمان شما شده ایم!!!!!

آقای رئیس جمهور؛
 هرگز فراموش نخواهم کرد زمانی که با جدیت در برابر زیاده خواهی غرب و شرق و منتقدان بی انصاف داخلی ایستادگی کردید و بر پایبندی خود به تمام وعده ها و تعهدات خود تاکید می ورزیدید. پس اکنون چه شده که اینچنین موجی از نگرانیها را در دل دوستان خود بوجود آورده اید؟جناب آقای روحانی عزیز سرانجام به آنچه نباید بدبین شدم.!!

بدبینی به انتصابات شما , به استفاده از نیروهای مخالف در دولت , به نرمش در برابر مخالفان و به ناامید کردن دوستان و همراهانی که سالها در مسیر اندیشه اعتدالی مجاهدت کرده و برای اعتلای آن و موفقیت شما پایداری و ایستادگی کردند.

جناب آقای روحانی عزیز؛
به والله میان احزاب و گروههای سیاسی فقط حزب اعتدال و توسعه همراهتان نبودند بلکه اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدلی که بیشترین طعنه ها را امروز میشنوند نیز کنارتان بودند . والله قسم شبها نخوابیدیم و روزها نیز با همه وجودمان برای سربلندی شما در انتخابات تلاش کردیم . والله قسم به امید تغییر در رویکرد استفاده از جوانان و زنان فرهیخته ایرانی به دفاع از شما پرداختیم و ذره ای نیز پشیمان نیستیم بلکه هدف از بیان این نکات در حقیقت بروز دردی است که این روزها دوستانمان در جبهه اصلاح طلبان و دوستانم در اصولگرایان معتدل را گرفتار و نگران کرده است . در حقیقت این نگرانی بوجود آمده از بی توجهی محض شما و همراهان نزدیک شما در غافل شدن از ظرفیتهای موثر اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل جوان در بدنه دولت بویژه در مسئولیت هایی نظیر استانداریها ایجاد شده است . در عجبم چطور ممکن است با گذشت چندین ماه از دولت دوازدهم حتی یک نفر از روسا و یا اعضای برجسته ی کمیته های ستاد اصولگرایان معتدل هنوز نتوانستند در یکی از رده های مناسب دولتی قرار بگیرند!!!!!!

یادمان نرود اینان همگی از جمله ظرفیتهای توانمند و اثر گذاری بوده اند که در جذب و همراهی طرفداران شما در کشور دلسوزانه و مدبرانه کار کرده و تبلیغ نمودند .

واقعا برایم قابل درک نیست که مگر میشود از میان اینهمه افراد متخصص , نخبه و آگاه و اندیشمند و با سابقه اجرایی موثر در کمیته های ستاد انتخابات اصولگرایان معتدل حامی جنابعالی حتی به اندازه صدها معاون وزارت خانه ها و یا سایر مدیران عالی وزارت افرادی یافت نشوند و مورد استفاده قرار نگیرند !!در حالیکه از نزدیک در جریان سوابق مجرب و مناسب دوستان هستم .

آقای رئیس جمهور ؛
همه شما و مسئولان نظام سالهاست دغدغه جوانان را دارید . پس چرا اعتماد نمیکنید , چرا به جوانان به طور واقعی بها نمیدهید, چرا جوانان ، مغفول مانده ترین قشر جامعه در طول این دو دهه ی اخیر شده اند ؟ چرا و چرا نسل جوان ما تنها به درد تجمعات , راهپیماییها و مشارکت در انتخاباتها میخورند ولی در مناصب دیگر حتی جایی برای جوانان نیست .!

واقعیت آنست برخی از دوستان و همفکران مرا به این نتیجه رسانده اند که دولت گویا فریبمان داده است . فکر کردن به این موضوع یعنی فاجعه بله درست خواندید فاجعه !

البته آقای جهانگیری معاون اول محترم دولت اخیرا درد دلی با جوانان داشته که نگرانی ایشان که صد البته جای تقدیر و عدم اقدام عملی ایشان نیز هزار البته جای تاسف دارد. 

آقای رئیس جمهور باور کنید من و نسل جوان کشور مدتهاست از این بی تفاوتی مسئولان خسته شده ایم و از اینکه میبینیم صداقت در رفتار مسئولان از بین رفته است برای فردایمان نا امید گشتیم.

در پایان عرض میکنم بنده روزی خبری را در رسانه ها مبنی بر تقدیر و سپاس از سوی معاون اول محترم دولت از مسئول کمیته جوانان ستاد اصلاح طلبان حامی شما شنیدم که قطعا آن تقدیر در جای خودش قابل دفاع و به جا بوده است اما در پس این واقعه دریغ از یک تماس و دریغ از یک تشکر خشک و خالی ! از حقیری که به نمایندگی از هزاران نفر با همه توان حزبی و یاران خوبم در مسئولیت ریاست کمیته جوانان ستاد انتخابات اصولگرایان معتدل برایتان ایستادگی کرده و با جان و دل و به شهادت همه مسئولان حاضر در ستاد مرکزی تلاش شبانه روزی صورت گرفت تا شما به مرادتان برسید !!! و ایکاش پس از جشن و سرور مارا هم میدید !!

برایتان از خداوند منان طلب سعادت و حمیت دارم .

محمد جواد محمدی نوری
رئیس کمیته جوانان ستاد انتخابات اصولگرایان معتدل حامی حسن روحانی
و دبیر کل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی
نظرات شما
پیشخوان