تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
سایت «فوتبال ترایب»:

کی‌روش بعد از جام جهانی، ایران را به مقصد ازبکستان ترک خواهد کرد

بر اساس گزارش یک سایت اندونزیایی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جام جهانی ۲۰۱۸ هدایت تیم ملی ازبکستان را عهده‌دار خواهد شد.
رویداد۲۴- بر اساس گزارش یک سایت اندونزیایی، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جام جهانی ۲۰۱۸ هدایت تیم ملی ازبکستان را عهده‌دار خواهد شد.

سایت «فوتبال ترایب» اندونری در گزارشی نوشت؛ به نظر می‌رسد داستان شیرین بین تیم ملی ایران و کارلوس کی‌روش پس از جام جهانی 2018 روسیه به پایان خواهد رسید. گفته می‌شود کی‌روش با امید احمدجانوف، رئیس فدراسیون فوتبال ازبکستان به توافق ضمنی برای قبول سرمربیگری تیم ملی این کشور رسیده است. این مربی پرتغالی پس از پایان قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران پس از جام جهانی 2018، احتمالاً هدایت تیم ملی ازبکستان را برعهده خواهد گرفت. 

پیش از این برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پیشین تیم ملی ایران و سرمربی کنونی پرسپولیس در لیست کاندیداهای سرمربیگری تیم ملی ازبکستان بود. پس از ناکامی ازبکستان در رسیدن به جام جهانی 2018، سامول بابایان از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد و از آن تاریخ تا کنون این تیم بدون سرمربی است.

در ادامه گزارش به حضور 6 ساله کی‌‌روش در تیم ملی ایران و رساندن این تیم به دو دوره متوالی جام جهانی برای نخستین بار در تاریخ ایران، عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2014 برزیل و اینکه کی‌روش پیش از این تیم‌های ملی فوتبال آفریقای جنوبی و پرتغال را هم به این تورنمنت معتبر رسانده، اشاره شده است.

«فوتبال ترایب» در پایان نوشت؛ کی‌روش پس از پایان قراردادش سرانجام تیم ملی ایران را ترک و هدایت ازبکستان را عهده‌دار خواهد شد. هواداران تیم ملی ایران هم باید جدایی کی‌روش را به طوری برازنده بپذیرند و شایسته است آنطور که این مربی پرتغالی شایسته‌اش است از او قدردانی کنند.
منبع: تسنیم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان