تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
ناطق نوری:

مردم نگران تهدیدهای بیرونی نیستند،نگران تبعیض‎ها و قانون‎شکنی‎ها هستند

یک فعال سیاسی با حضور در راهپیمایی گرامی داشت ۲۲ بهمن خاطرنان کرد : مردم از تهدیدهای خارجی نمی هراسند ؛ مسئولین حرمت مردم را نگه دارند.
رویداد۲۴-یک فعال سیاسی با حضور در راهپیمایی گرامی داشت ۲۲ بهمن خاطرنان کرد : مردم از تهدیدهای خارجی نمی هراسند ؛ مسئولین حرمت مردم را نگه دارند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر ناطق نوری با تبریک سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به تهدیدهای آمریکا و اسرائیل اظهار کرد: تهدید امریکا تهدید تازه ای نیست، از ابتدای پیروزی انقلاب امریکایی ها ما را تهدید کردند؛ با هلیکوپترها، هواپیماها، با حرکتشان در طبس آمدند و مفتضحانه خداوند عنایت کرد و شکست خوردند.

وی ادامه داد:جنگ را به ما تحمیل کردند و آمریکا در راس همه قدرت های استکباری بود. در این حال ملت ما هوشیار بودند. تازه به پیروزی رسیده بودیم، ولی همین مردم و ملت در مقابل همه قدرت‌های استکباری ایستادند تا خاکی از کشورمان داده نشود، مردانه ایستادند و از کشور دفاع کردند.

ناطق نوری سپس گفت: اسرائیل که خودش را برای ما تهدید می دانست و ما را تهدید می‌کرد همین دیروز اف 16 شان توسط سوری ها ساقط شد و با یک سقوط هواپیما به هم ریختند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: حرف های اسرائیلی های و آمریکاییها تهدید نیست، بلکه این نوع تهدیدها سبب انسجام بیشتر مردم می‌شود . من هر سال در راهپیمایی شرکت می‌کنم، امسال انسجام و حضور پرشور بیشتری را شاهدیم. حضوری توام با شعور و پر نشاط. این حضور پاسخ همان تهدیدهایی است که کردند ؛ تهدیدها ملت ما را بیشتر منسجم می کنند .

وی تاکید کرد: امیدواریم مسئولان قوای سه گانه منسجم تر و متحدتر با هم و با همدلی شان مشکلات مردم را بتوانند حل کنند؛ چرا که مردم ما از تهدیدهای بیرونی نگران نیستند آن چیزی که مردم ما را نگران می کند، تبعیض ها قانون شکنی ها و بی قانونی ها است.

ناطق نوری در تشریح این گفته، یادآور شد: حرفهایی که گاهی مسئولین نسبت به هم می‌زنند دل مردم را خالی می‌کند، اگر مسئولان کشور حرکت ملت را داشته باشند ملت ما همیشه در صحنه بوده اند و خواهند بود.
نظرات شما
پیشخوان