تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

شفر: به بازیکنانم گفتم می‌توانیم نتیجه را عوض کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که شکست نخوردن در خانه حریف نتیجه خوبی است.

رویداد۲۴-سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که شکست نخوردن در خانه حریف نتیجه خوبی است. وینفرد شفر پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل الریان قطر در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در 5 دقیقه ابتدایی بازی دو تیم فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتند و این امکان وجود داشت که بازی یک بر صفر و یا حتی یک بر یک شود. بین دو نیمه کمی سیستم را تغییر دادیم چرا که امید ابراهیمی و روزبه چشمی نزدیک به هم بازی می‌کردند و به نظر می‌رسید که دو بازیکن یک پست هستند. ابراهیمی را به سمت راست بردیم و چشمی جلوی خط دفاع آمد و توانستیم بازی را در اختیار بگیریم. مهاجمان خوبی داشتیم و طبیعی بود که تیم حریف را با فشاری که وارد کردیم، به عقب برانیم.
سرمربی استقلال تصریح کرد: بازی راحتی نبود. ما دو اشتباه داشتیم و همین مسئله باعث شد دروازه‌ ما باز شود. بازیکنان ما در مقطعی از زمان عصبانی شدند اما پس از گل دوم حریف، موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم.
شفر افزود: فوتبال یک ضرب و دو ضرب را در نیمه دوم پیاده کردیم. در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که می‌توانیم نتیجه را عوض کنیم که این کار را کردیم. شخصیت و روحیه تیم ما در نیمه دوم خوب بود و شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. دقیقه به دقیقه بهتر شدیم، پرس خوب و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم. با توجه به شانس‌های گلزنی که داشتیم، انتظار داشتم که به گل دوم برسیم.
شفر اظهار داشت: 10 دقیقه آخر از جدیت ما کاسته شد و خیلی مثل 35 دقیقه قبل خوب نبودیم. سانتر‌ها و یک ضرب، دو ضرب ما خوب نبود، اما به تیمم تبریک می‌گویم که در اولین بازی یک امتیاز گرفت. ما فردا ریکاوری کرده و سپس خودمان را برای بازی با الهلال عربستان آماده خواهیم کرد.
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: برای علی قربانی خوشحالم که موفق به گل زدن شد. او در نیمه اول دیر به ضربات می‌رسید، اما فوتبال خوبی انجام داد. تیام هم به ما اضافه شده و قطعا اگر به آمادگی صددرصد برسد، می‌تواند به تیم کمک کند.
وی در مورد داوری این دیدار گفت: من صحنه اخراج را ندیدم، یک خطا هم گفت که تبدیل به گل حریف شد. در مجموع، داوری خوب بود. زمانی که بازی دو بر یک به سود الریان بود و بازیکن حریف اخراج شد، به بازیکنانم گفتم باید زمین بازی را بزرگ کرده و با فاصله بازی کنید. نتیجه تساوی منصفانه بود. حریف در نیمه دوم یک شانس در ضد حمله داشت. باید با بازیکنانم صحبت کنم که اجازه چنین موقعیت‌هایی ندهند. ما باید فضاها را ببندیم.

شفر در پاسخ به این سؤال که آیا تساوی در این دیدار برای او راضی کننده بوده یا نه، اظهار داشت: شکست نخوردن در خانه حریف نتیجه خوبی است، همینطور برای الریان که در زمین خودش شکست نخورد. قطر نام بزرگی دارد و الریان باشگاه بزرگی محسوب می‌شود، اما تیم ما نشان داد که در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند نتیجه را عوض کرده و به بازی برگردد.

 

نظرات شما
پیشخوان