تاریخ انتشار: ۲۳:۰۹ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

استاد حوزه علمیه قم: تلاشگران کشف حجاب از زنان در کمال جهالت به سر می‌برند

استاد حوزه علمیه قم گفت: امروزه افرادی موفقیت را در زندگی غربی می‌دانند و برای کشف حجاب از زنان جامعه تلاش می‌کنند در حالی‌که این افراد در کمال جهالت به سر می‌برند و باید بدانند که ریشه اصلی تباهی انسان جهل است.

رویداد۲۴-استاد حوزه علمیه قم گفت: امروزه افرادی موفقیت را در زندگی غربی می‌دانند و برای کشف حجاب از زنان جامعه تلاش می‌کنند در حالی‌که این افراد در کمال جهالت به سر می‌برند و باید بدانند که ریشه اصلی تباهی انسان جهل است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسین مؤمنی امشب در مراسم سخنرانی امشب در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: فرد دین‌دار سه خصوصیت علم، ایمان و عمل به احکام را دارد و از این ویژگی‌ها در عرصه‌های مختلف زندگی استفاده می‌کند به همین علت نیز در بیشتر کارها موفق خواهد بود.

وی با بیان اینکه عمل به احکام خداوند باید به‌صورت همه‌جانبه دنبال شود، افزود: امروزه افرادی موفقیت را در زندگی غربی می‌دانند و برای کشف حجاب از زنان جامعه تلاش می‌کنند در حالی‌که این افراد در کمال جهالت به سر می‌برند و باید بدانند که ریشه اصلی تباهی انسان جهل است.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه دستورات دین راه سعادت و موفقیت را به انسان نشان می‌دهد، مطرح کرد: یک فرد مؤمن باید همیشه نسبت به خداوند متعال امیدوار باشد و ایمان به خداوند را در دل و قلب خود زنده نگه دارد.

وی با بیان اینکه علم به واجبات، محرمات و دستورات خداوند متعال سه شرط اصلی عالم شدن است، خاطرنشان کرد: افرادی که فقط بخشی از احکام را انجام می‌دهند و بخش دیگر احکام را نادیده می‌گیرند را نمی‌توان مؤمن واقعی دانست چراکه مؤمن واقعی نسبت به همه احکام اهتمام لازم را دارد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان