تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

ابهام در مرگ صاحب خانه ویلایی

این در حالی است که دو متهم پرونده با وجود انکار دست به یقه شدن با صاحبخانه در بازداشت به سر می‌برند.

رویداد۲۴-این در حالی است که دو متهم پرونده با وجود انکار دست به یقه شدن با صاحبخانه در بازداشت به سر می‌برند.

ظهر دوشنبه 23 بهمن مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در جریان مرگ مرموز مرد 65 ساله‌ای در مغازه‌اش قرار گرفتند. با اعلام این گزارش، بازپرس و تیم تحقیق نیز در محل حضور یافتند.

در تحقیقات مقدماتی مشخص شد که صاحب مغازه با دو پسر جوان درگیر شده و بعد از این درگیری به طرز مرموزی جان خود را از دست داده است. به این ترتیب بازپرس مرادی دستور بازداشت دو پسر جوان را صادر کرد.

صبح دیروز دو متهم با حضور در دادسرای جنایی تهران به تشریح جزئیات درگیری پرداختند. یکی از آنها به بازپرس گفت: من و پسر دایی‌ام در نمایشگاه مبل دایی‌ام کار می‌کنیم. از مدتی پیش مادربزرگم در خانه ویلایی سه طبقه‌ای ساکن شده بود و مرد صاحبخانه نیز خودرویش را در حیاط خانه پارک می‌کرد.

او هرازگاهی برای اینکه باتری خودرو خالی نشود، ماشین را در همان حیاط روشن و خاموش می‌کرد. مدت‌ها بود خودرو از حیاط بیرون نرفته بود. روز حادثه پرایدم را جلو در پارکینگ خانه مادربزرگم گذاشتم و به خانه پسر دایی‌ام رفتم. دقایقی نگذشته بود که مادربزرگم زنگ زد و گفت صاحب خانه می‌خواهد خودرویش را بیرون ببرد اما خودرو من جلو در را گرفته است.

من سریع به آنجا رفتم و خودروام را جابه‌جا کردم و با پسر دایی‌ام به مغازه صاحبخانه مادربزرگم رفتیم. اما او به محض دیدن ما شروع به فحاشی کرد و با هم درگیری لفظی پیدا کردیم. اما قبل از اینکه دست به یقه بشویم، مردم ما را از هم جدا کردند. بعد از ظهر هم من و پسر دایی‌ام به خاطر مرگ مرد صاحب خانه بازداشت شدیم.

درحالی که دو پسر جوان مدعی هستند که با پیرمرد دست به یقه نشده‌اند اما شاهدان در تحقیقات مدعی شده‌اند آنها مرد میانسال را هل داده‌اند و او پس از برخورد با دیوار به زمین افتاده است.

در این شرایط و با وجودی که پزشکی قانونی نیز وجود آثار زخم روی سر این مرد را تأیید کرده است، اما باتوجه به نامشخص بودن علت مرگ پیرمرد، جسد به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل شد تا متخصصان پزشکی قانونی مشخص کنند علت مرگ ضربه به سر بوده یا سکته قلبی. همچنین بازپرس جنایی تا مشخص شدن علت اصلی مرگ دو پسر جوان به اتهام مشارکت در قتل غیرعمدی در بازداشتگاه به سر می‌برند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان