تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

اعزام تیم غواصی برای یافتن پیکر دریانوردان سانچی

تیم فوق تخصص غواصی برای بررسی وضعیت سانچی و یافتن پیکر 29 دریانورد دیگر این نفتکش در اعماق آب های شانگهای چین به محل اعزام شد.

رویداد۲۴-تیم فوق تخصص غواصی برای بررسی وضعیت سانچی و یافتن پیکر 29 دریانورد دیگر این نفتکش در اعماق آب های شانگهای چین به محل اعزام شد.سیروس کیان ارثی، مدیر عامل شرکت نفتکش ایران با اشاره به آخرین اطلاعات به‌دست آمده از عکسبرداری ربات اعزامی به محدوده غرق شدن سانچی گفت: هنوز پیگیر موضوع هستیم. یک گروه فوق تخصص غواصی با وجود آنکه قسمتی از مخزن نفتکش نشتی داشت و آلایندگی آن زیاد بود، برای تجسس به محل حادثه اعزام شدند. . سازه کشتی کاملا از فرم خارج شده و از بین رفته است. بررسی‌ها و تجسس همچنان ادامه دارد ولی ورود به قسمت‌های ساختمانی کشتی خیلی مشکل است. بعد از انفجار هولناکی که باعث غرق شدن کشتی شد، تمام محموله سوخت و آسیب زیادی به بدنه وارد کرد. بهرحال ما به تجسس خودمان ادامه می‌دهیم و امیدواریم خبرهایی برای ٢٩ خانواده دیگر هم داشته باشیم ولی کار واقعا سخت است.

کیان ارثی درباره تمهیدات اندیشیده شده برای رفاه خانواده‌های جانباختگان نیز گفت: شرکت نفتکش باتوجه به سابقه و قدمت دیرینه‌ای که دارد این مسئله را بررسی کرده و همه مباحث حقوقی خانواده‌ها را رعایت خواهد کرد. 

 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان