تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

نظارت‌ بر بازار شب عید از نیمه اسفند ماه آغاز می‌شود/ مردم تخلفات را گزارش دهند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نظارت‌ها از نیمه اسفند ماه آغاز و تا نیمه فرودین ادامه پیدا می‌کند و مردم می‌توانند گزارش تخلفات را منتقل دهند تا با تخلفات احتمالی برخورد شود.

رویداد۲۴-وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نظارت‌ها از نیمه اسفند ماه آغاز و تا نیمه فرودین ادامه پیدا می‌کند و مردم می‌توانند گزارش تخلفات را منتقل دهند تا با تخلفات احتمالی برخورد شود.محمد شریعتمداری ظهر امروز در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره برنامه دولت برای کنترل قیمت در آستانه سال جدید گفت: برای توزیع کالا و خدمات در ایام تعطیلات سال جدید هماهنگی‌هایی صورت گرفته و جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار شد.

وی با اشاره به گزارش دستگاه‌های عضو این ستاد اظهار داشت: وزارت جهاد گزارشی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مانند میوه و مرکبات ارائه  کرد که تصویر امید بخشی را نسبت به ماه‌های آینده نشان می‌داد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در حوزه تامین نیازهای گردشگری، سازمان میراث فرهنگی، میراث فرهنگی و گردشگری مقدمات خوبی را فراهم کرده است و کمیته اجرایی لازم را برای هماهنگی ارائه خدمات تشکیل داده است.

شریعتمداری با اشاره به اقدامات وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: وزارت راه هماهنگی‌های لازم را انجام داده تا برای حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی شرایط مطلوبی را فراهم کنند و مردم با کمترین دغدغه شروع سال جدید را سپری کنند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اجرای دقیق برنامه‌های موجود توسط دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: سازمان‌های نظارتی تحت نظر ستاد تنظیم بازار تلاش‌ می‌کنند تا نظارت‌هایشان دقیق‌تر و بیشتر برای نظارت بر بازار باشد.

عضو دولت دوازدهم افزود: این نظارت‌ها از نیمه اسفند ماه آغاز و تا نیمه فرودین ادامه پیدا می‌کند و مردم می‌توانند گزارش تخلفات را منتقل دهند تا با تخلفات احتمالی برخورد شود.

شریعتمداری اضافه کرد: سازمان کشاورزی هم متعهد شده در مراکز مورد نیاز با کمک اتاق‌های اصناف فروشگاه بهاره را تشکیل دهد.

ادامه دارد..

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان