تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

پمپاژ یاس و ناامیدی به جامعه از سوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اظهاراتی تحریک‌آمیز عملکرد همه مسئولان کشور را زیر سوال برد.

رویداد۲۴-عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اظهاراتی تحریک‌آمیز عملکرد همه مسئولان کشور را زیر سوال برد.محمود احمدی‌نژاد که برای شرکت در جلسه دادگاه حمید بقایی به مجتمع دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران آمده بود، در سخنانی عملکرد همه مسئولان کشور را زیر سوال برد.

وی گفت:‌ انقلاب شد که عدالت باشد، انقلاب شد که حق مردم تادیه شود، انقلاب شد که یک عده صاحب اختیارات و ملت فقیر نباشد. انقلاب شد یک عده‌ای از زور سیری در حال انفجار نباشند و اکثریت ملت به امکانات اولیه زندگی محتاج باشد. انقلاب شد که مردم بتوانند آزادانه حرف بزنند و آزادانه از حق خود دفاع کنند و دستگاه‌های گوناگون مدافع حق مردم باشند.

وی مدعی شد: امروز متاسفانه یکی از مهمترین مجموعه‌هایی که باید مدافع حقوق ملت باشد در مقابل ملت است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: کوچکترین انتقاد‌ و اعتراض با شدیدترین رفتار مواجه می‌شود.

وی گفت: می‌خواهیم از این رفتار شکایت کنیم اما کجا باید شکایت کنیم؟ جایی نیست. کسی که در دستگاه‌های دولتی و حکومتی مورد ظلم واقع شده است، کجا برود؟ آیا به خودشان مراجعه کند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر خودشان مورد اعتماد بودند که مشکلی پیش نمی‌آمد. چه راهی در برابر ملت باقی می‌ماند؟ ملت به کجا باید شکایت کنند؟ این سوال اساسی است.

احمدی‌نژاد در حالی که به درب بسته دادگاه تجدید نظر اشاره می‌کرد، گفت: مردم ایران به شما عرض کنم به لطف خدا و به فضل الهی این شرایط به زودی به نفع ملت اصلاح خواهد شد.

احمدی‌نژاد گفت:‌ گفته بودند دادگاه علنی است، ما آمده بودیم در دادگاه علنی شرکت کنیم که می‌گویند ممنوع است. در آنجا چه می‌گذرد خدا می‌داند.

احمدی نژاد بعد از اتمام سخنانش در مقابل درب بسته دادگاه تجدید نظر و با حضور  ماموران نظامی و انتظامی و جمعیتی از مردم که در حال شعار دادن بودند به همراه اسفندیار رحیم مشایی محل دادگاه تجدیدنطر را ترک کرد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان