تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

احمدی نژاد: افراد را بدون ملاحظه دستگیر کرده و جنازه تحویل می دهند

می خواهیم از این رفتار شکایت کنیم، به کجا باید شکایت کنیم؟! جایی نیست /مردم ایران به شما عرض کنم به لطف خدا و به فضل الهی این شرایط به زودی به نفع ملت اصلاح خواهد شد

رویداد۲۴-می خواهیم از این رفتار شکایت کنیم، به کجا باید شکایت کنیم؟! جایی نیست /مردم ایران به شما عرض کنم به لطف خدا و به فضل الهی این شرایط به زودی به نفع ملت اصلاح خواهد شدمحمود احمدی نژاد باز هم دستگاه قضایی را آماج انتقاد و اعتراض قرار داد.

قرار بود امروز حمید بقایی معاون احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری در شعبه 68 دادگاه تجدیدنظر حاضر شود که احمدی نژاد هم برای حضور در این جلسه، مقابل دادگاه حضور یافت. اسفندیار رحیم مشایی که احمدی نژاد را همراهی می کرد، به خبرنگاران گفت:« آقای احمدی‌نژاد هدفش این بود که بیاید و از حق قانونی ملت دفاع کند و آن حق برگزاری دادگاه علنی است» وی ادعا کرد:« ما نظر خود را درباره پرونده آقای بقایی اعلام کردیم. اقدامی که علیه ایشان انجام می‌شود کاملا سیاسی است.»

با ممانعت از حضور احمدی نژاد در دادگاه و بسته شدن در ورودی ، احمدی‌نژاد بر روی پله‌های ساختمان دادگاه تجدیدنظر سخنانی را مطرح و اعتراضاتی را متوجه دستگاه قضایی کرد. گفت:« یک جوانی که به تنگ آمده است، یک مردی که در مقابل خانواده بخاطر فقر شرمنده است به محض اینکه صدایش درمی آید، دستگیر می شود و می برند در زندانها و افراد را بدون ملاحظه دستگیر می کنند، جنازه را تحویل می دهند و بعد هم می گویند معتاد بوده است، خودکشی کرده است... بدون اینکه یک مرجع مستقل، مورد قبول، اعتماد و اطمینان مردم حرف آنها را تایید کند، یکطرفه می زنند و می روند...خب می خواهیم از این رفتار شکایت کنیم، به کجا باید شکایت کنیم؟! جایی نیست »  

به گزارش ایسنا وی در حالی که به در بسته دادگاه تجدیدنظر اشاره می‌کرد با تاکید بر ضرورت اجرای قانون اظهار کرد: «مردم ایران به شما عرض کنم به لطف خدا و به فضل الهی این شرایط به زودی به نفع ملت اصلاح خواهد شد. »

احمدی نژاد مدعی شد:« گفته بودند دادگاه علنی است، ما آمده بودیم در دادگاه علنی شرکت کنیم که می‌گویند ممنوع است، در آن‌جا چه می‌گذرد خدا می‌داند».

بنا به گزارش ها پس از پایان سخنان احمدی‌نژاد، وی محل را ترک کرد و جمعیت حاضر مقابل دادگاه نیز متفرق شدند.

نظرات شما
پیشخوان