تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

رییس بسیج: در برخی دانشگاه‌ها سکولاریسم تبلیغ می‌شود/ اگر غفلت کنیم دشمن با لگد بیدارمان می‌کند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گاهی به قدری عرصه را برای استادان متدین ما در دانشگاه تنگ می‌کنند که این افراد حتی نمی توانند ابتدایی‌ترین مظاهر اسلامی را بروز دهند، اما ما باید در مقابل دین دانشجویان مسئول باشیم؛ چرا که اگر دین نباشد، علم، نور نخواهد شد.

رویداد۲۴-رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گاهی به قدری عرصه را برای استادان متدین ما در دانشگاه تنگ می‌کنند که این افراد حتی نمی توانند ابتدایی‌ترین مظاهر اسلامی را بروز دهند، اما ما باید در مقابل دین دانشجویان مسئول باشیم؛ چرا که اگر دین نباشد، علم، نور نخواهد شد.

سردار غلامحسین غیب پرور طی سخنانی در اجتماع بزرگ اساتید بسیجی دانشگاه آزاد با بیان اینکه نفوذ فرهنگی در دانشگاه ها از اولویت های دشمن است، گفت: متاسفانه دشمن از راه های جذاب به این زمینه وارد می شود و ما باید به صورت جدی مراقب نفوذ فرهنگی دشمن باشیم، به ویژه که در برخی دانشگاه ها دیده شده که سکولاریسم تبلیغ می شود و این موضوع تعجب آور است.

وی افزود: گاهی به قدری عرصه را برای استادان متدین ما تنگ می‌کنند که این افراد حتی نمی‌توانند ابتدایی ترین مظاهر اسلامی را بروز دهند، اما ما باید در ابتدا در مقابل دین دانشجویان مسئول باشیم؛ چرا که اگر دین نباشد، علم نور نخواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی برکات زیادی برای جامعه بشری به همراه داشته است که این برکات هم در داخل کشور قابل احساس است و هم در خارج از مرزهای ایران ملموس است و این انقلاب به فضل خدا می ماند اما شرط حفظ آن، انقلابی بودن ماست که اگر زمانی سست شدیم و غفلت کردیم، دشمن ما را با لگد بیدار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه دشمن زمانی در عرصه دفاعی فعالیت می کرد و اکنون عالمان ما را می دزدد، گفت: این کار به نحوی انجام می شود که دانشگاه های ما به سمت سکولار شدن پیش می روند و دشمن در دانشگاه های ما پروژه نفوذ را کلید می زند.

غیب پرور تاکید کرد: ما قرار نیست تنها شعار دهیم، اگر قرار است دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه ها موتور انقلاب را به حرکت درآورند وقت آن رسیده است که آسیب شناسی جدی داشته باشیم و ما به عنوان بسیج مستضعفین اعلام کردیم که یک گام انقلابی در دانشگاه آزاد برداشته شود تا مابقی دانشگاه ها نیز از آن بهره ببرند.

وی در پایان تاکید کرد: در دانشگاه جامع امام حسین (ع) فعالیت های بسیار خوبی در حوزه علوم انسانی انجام شده است و با توجه به اینکه در دیگر نقاط کشور نیز در این عرصه گام هایی برداشته شده لازم است هم افزایی های در حوزه علوم انسانی داشته باشیم.

نظرات شما
پیشخوان