تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

حمایت اهالی موسیقی از علی کریمی

برخی از موزیسین‌های کشورمان به دنبال سخنان جنجالی علی کریمی در مناظره با محمدرضا ساکت، با انتشار مطالب و عکس‌هایی در فضای مجازی، حمایت همه‌جانبه خود را از علی کریمی اعلام کردند.

رویداد۲۴-برخی از موزیسین‌های کشورمان به دنبال سخنان جنجالی علی کریمی در مناظره با محمدرضا ساکت، با انتشار مطالب و عکس‌هایی در فضای مجازی، حمایت همه‌جانبه خود را از علی کریمی اعلام کردند.مناظره علی کریمی و محمدرضا ساکت (دبیرکل فدراسیون فوتبال) در برنامه 90 درباره فساد گسترده در فوتبال ایران واکنش‌های بسیاری را طی 48 ساعت گذشته به دنبال داشته است. بخشی از این واکنش‌ها به چهره‌های شناخته شده اهالی موسیقی مربوط می‌شود که همگی به حمایت از علی کریمی و شجاعت او پرداخته‌اند.

محسن چاووشی جزو اولین موزیسین‌هایی بود که بلافاصله پس از پایان برنامه نود به نشانه حمایت از علی کریمی عکسی از او را با لباس تیم ملی کشورمان در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

رضا صادقی نیز با انتشار عکسی از خودش در کنار علی کریمی نوشت: «دریا نیاز نداره بزرگیشو ثابت کنه، هیچ صخره‌ای نمی‌تونه رودخونه رو ساکت کنه»

حمید عسگری، دیگر خواننده پاپ موسیقی کشورمان نیز با انتشار عکسی از علی کریمی در لباس تیم بایرمونیخ نوشت: «بعضیا هستن که بیشتر از یه نفرن. بعضیا هستن که دغدغه‌شون مردمشونه. درود بر شرفت علی آقا. باعث افتخاری.»

هانا کامکار (نوازنده، خواننده و بازیگر تئاتر)، از خانواده کامکارها با انتشار تصویری در حمایت از علی کریمی نوشت: «برای دلاوریت همیشه در قلبم برایت کف مرتبی خواهم نواخت...»

سینا سرلک نیز با انتشار عکسی از علی کریمی با لباس بختیاری نوشت: «به احترام تمام تلاش‌هایی که برای فوتبال این مملکت انجام داده‌ای و به احترام اینکه لباس قوم سر افراز من قوم بختیاری را بر تن کرده‌ای، من و تمام هوادارانم و قوم بختیاری به پاس تمام تلاش‌هایت از تو حمایت می‌کنیم و یک غریبه حق ندارد در سر زمین ما به هموطن ما اهانت کند...»

امید نعمتی، عماد طالب‌زاده و برخی دیگر از موزیسین‌ها نیز در فضای مجازی حمایت خود از علی کریمی را اعلام کردند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان