تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

بیانیه حزب اسلامی کار در مورد بودجه سال ۹۷

حزب اسلامی کار با انتشار بیانیه‌ای که متن کامل آن به شرح ذیل است، مواضع خود را در مورد لایحه بودجه سال ۹۷ به شرح ذیل اعلام کرد.

رویداد۲۴-حزب اسلامی کار با انتشار بیانیه‌ای که متن کامل آن به شرح ذیل است، مواضع خود را در مورد لایحه بودجه سال ۹۷ به شرح ذیل اعلام کرد.حزب اسلامی کار با انتشار بیانیه‌ای که متن کامل آن به شرح ذیل است، مواضع خود را در مورد لایحه بودجه سال ۹۷ به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- با توجه به اینکه امکان تحقق درآمدهای پیش بینی شده در تبصره های مرتبط با ایجاد اشتغال وجود ندارد، بیشک برنامه اعلامی دولت برای ایجاد اشتغال در سال ۹۷ را غیر عملیاتی کرده و دولت به ناچار و کماکان آمارهای غیر واقعی را به مردم گزارش خواهد کرد.

۲- حزب اسلامی کار با بند "ز" تبصره ۷ که متاسفانه با اختلاف یک رای در کمیسیون تلفیق به تصویب رسید، به دلایل زیر مخالفت جدی دارد:

الف- بند "ح" ماده ۷ قانون برنامه ششم ، بر وحدت رویه بین بیمه های درمانی صندوق ها و سازمانهای بیمه ای تاکید

 دارد و این بند رویه ای نامشابه با سایر صندوقها را برای سازمان تامین اجتماعی در نظر میگیرد.

ب- بند "ج" و "د" ماده ۷ و تبصره ۱ ماده ۱۱ قانون نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی ،دولت را از ورود به تصمیم گیری غیر کارشناسی در خصوص منابع صندوقها بر حذر میدارد.

ج- اساسا اینگونه تصمیم گیری ها باعث خدشه دار شدن یکپارچگی و استقلال سازمانی میشود که عمده منابع و دارایی های آن توسط کارگران تامین گردیده است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان