تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

قدردانی معاون وزیر امور خارجه از نقش موثر و سازنده روسیه در حمایت از برجام

معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت خارجه ایران در دیدار ریابکوف از نقش موثر و سازنده روسیه در حمایت و دفاع از برجام قدردانی کرد.

رویداد۲۴-معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت خارجه ایران در دیدار ریابکوف از نقش موثر و سازنده روسیه در حمایت و دفاع از برجام قدردانی کرد.سرگئی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه در امور کنترل تسلیحات و عدم اشاعه که به منظور رایزنی با همتایان خود به تهران سفر کرده است، صبح امروز با غلامحسین دهقانی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. 

طرفین در این ملاقات در خصوص آخرین تحولات در حوزه بین‌المللی از جمله خلع سلاح و عدم اشاعه تبادل نظر کردند.

در این دیدار طرفین از همکاری‌ها و هماهنگی‌‌‌های مطلوبی که بین هیات‌‌های جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در محافل و سازمان‌های بین‌‌المللی در وین، لاهه، ژنو و نیویورک ایجاد شده است، ابراز خشنودی کردند و حفظ و تداوم رایزنی‌ها و همکاری‌‌ها بین دو کشور را مورد تاکید قرار دادند. 

معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه کشورمان در این دیدار از نقش موثر و سازنده روسیه در حمایت و دفاع از برجام به عنوان یک موفقیت مشترک در دیپلماسی تشکر کرد.

ریابکوف در مقام معاون وزیر امور خارجه روسیه مسئولیت امور دوجانبه با آمریکای شمالی و جنوبی و موضوعات همچون عدم اشاعه و کنترل تسلیحات، برنامه هسته‌ای ایران و مشارکت روسیه در مجمع بریکس را برعهده دارد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان