تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

زمین‌های تغییر کاربری داده شده به نرخ روز باید خریداری شود

نمایندگان مجلس با تصویب جزء سه بند الحاقی دو تبصره ۱۱ مصوب کردند در صورتی که اراضی که در بندهای یک و دو این بند الحاقی آمده و در راستای اهداف و کاربری تعیین شده مورد استفاده قرار نگرفته، باید مسترد گردند.

رویداد۲۴-نمایندگان مجلس با تصویب جزء سه بند الحاقی دو تبصره ۱۱ مصوب کردند در صورتی که اراضی که در بندهای یک و دو این بند الحاقی آمده و در راستای اهداف و کاربری تعیین شده مورد استفاده قرار نگرفته، باید مسترد گردند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای تصویب کردند زمین‌ها و اراضی دولتی واگذار شده به افراد که تغییر کاربری داده شده، به شرط پرداخت قیمت روز در مالکیت افراد باقی می‌ماند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه عصر امروز (چهارشنبه) مجلس با تصویب جزء سه بند الحاقی دو تبصره ۱۱ مصوب کردند در صورتی که اراضی که در بندهای یک و دو این بند الحاقی آمده و در راستای اهداف و کاربری تعیین شده مورد استفاده قرار نگرفته، باید مسترد گردند. اگر این اراضی دارای مستحدثات است و قلع و قمع آن ممکن نباشد باید قیمت آن به نرخ روز توسط کمیته‌ای متشکل از استاندار، مدیرکل دادگستری و مدیرکل وزارتخانه‌های راه و شهرسازی یا جهاد کشاورزی تشکیل و اخذ شده و به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز شود.

۱۳۱ رای موافق، ۴۰ رای مخالف وشش رای ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر به مصوبه فوق داده شد.

نظرات شما
پیشخوان