تاریخ انتشار: ۱۸:۱۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

مخالفت اعضای شورای شهر مبنی بر کاهش بودجه سازمان ورزش‌های شهرداری

پیشنهاد رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی مبنی بر کاهش بودجه سازمان ورزش‌ها در جلسه امروز شورای شهر رای نیاورد.

رویداد۲۴-پیشنهاد رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی مبنی بر کاهش بودجه سازمان ورزش‌ها در جلسه امروز شورای شهر رای نیاورد.در نوبت اول جلسه چهل و ششمین شورای شهر محمد سالاری، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی پیشنهادی مبنی بر کاهش بودجه سازمان ورزش‌ها ارائه داد و گفت: این سازمان باید خودش بتواند هزینه‌اش را جبران کند، آن هم با توجه به همه امکاناتی که در اختیار دارد و این امر شامل شرکت عباس‌آباد هم می‌شود که خودش بودجه‌اش را تامین می‌کند.

حجت نظری عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی در مخالفت به این پیشنهاد سالاری گفت: رهبری فرمودند در حوزه ورزش هیچ هزینه مضاعف محسوب نمی‌شود و سلامت مردم در این است.

ابراهیم امینی، نایب رئیس شورای شهر در واکنش به اظهارات نظری اظهار داشت: یک جوری دفاع کنید که مخالف هم بتواند حرف بزند. 

با این حال حسن رسولی عضو دیگر شورا به عنوان موافق پیشنهاد سالاری با بیان اینکه خودش سال‌ها به دستور رهبری استاندار خراسان بوده است، تصریح کرد: از نظر ادبیات بودجه‌ای منطقی نیست 14 میلیارد تومان به سازمانی بدهیم که این همه اموال دارد. ما می‌توانیم در جنوب شهر سرویس رایگان برای مجموعه‌های ورزشی احداث کنیم اما در مناطق متوسط و بالای شهری خودشان می‌توانند درآمد کسب کنند.

وی افزود: حتی یک بار هم امکانات ورزشی شهرداری محاسبه نشده است که ببینیم استخر نیاوران که متعلق به شهرداری است، چقدر درآمد دارد و در عوض استخرهای متعلق به بخش خصوصی که در همان منطقه قرار دارند چقدر درآمد و هزینه می‌کنند!

عضو کمیسیون بودجه شورای شهر تهران ادامه داد: از نظر من باید در راستای اصلاح ساختار بودجه سازمان‌های ورزشی کاهش یابد و هیچ منافاتی هم با فرمایشات رهبری ندارد.

محمدجواد حق‌شناس در واکنش به این پیشنهاد به عنوان مخالف گفت: ما بودجه را کاهش دادیم اما نمی‌توانیم حقوق کارکنان را تغییر دهیم. این بودجه چهار میلیارد تومانی در خصوص حقوق کارکنان این سازمان است.

در ادامه این پیشنهاد محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی رای نیاورد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان