تاریخ انتشار: ۱۸:۳۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

مسئولان به وظایف محوله عمل کنند

رئیس کل دادگستری استان تهران تاکید کرد: وظیفه مسئولان انجام وظایف در جهت خدمت به مردم فداکار است تا گام‌های جدی برای حفظ نظام برداشته شود.

رویداد۲۴-رئیس کل دادگستری استان تهران تاکید کرد: وظیفه مسئولان انجام وظایف در جهت خدمت به مردم فداکار است تا گام‌های جدی برای حفظ نظام برداشته شود.غلامحسین اسماعیلی در بیست و سومین نشست شورای برنامه‌ریزی دادگستری کل استان تهران ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آرزوی پیشرفت و ترقی در عرصه‌های مختلف و همچنین قدردانی از حضور آگاهانه مردم بصیر و متدین ایران اسلامی در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن برای اعلام همبستگی با آرمان‌های امام(ره) و رهبری، گفت: مردم هوشیار ما هرجا که ضرورت ایجاب کرده با حضور به موقع خود از ارزش‌های انقلاب و نظام دفاع کرده است. 

وی ادامه داد: حال وظیفه ما و مسئولان، انجام وظایف محوله در جهت خدمت هرچه بیشتر به این مردم فداکار و ایثارگر است تا از این طریق گام‌های جدی برای استحکام نظام و حفظ آرمان‌های انقلاب برداشته شود.

در ادامه جلسه، مطابق با دستورکار تنظیمی درخصوص ابعاد مختلف برگزاری پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه به میزبانی دادگستری کل استان تهران بحث و تبادل نظر به عمل آمد و در نهایت، مباحث کارشناسی مطروحه جمع‌بندی شده و مواردی به تصویب رسید.

همچنین در این نشست پیرامون زمان افتتاح پروژه مجتمع قضایی غدیر مربوط به دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران و مراحل جابجایی آن بحث‌های مختلفی مطرح شد که مقرر شد در اسرع وقت محاکم تجدیدنظر به ساختمان جدیدالاحداث منتقل و در این رابطه ترتیبی اتخاذ شود که با عنایت به اوقات رسیدگی تعیین شده، از تضییع احتمالی حقوق شهروندان جلوگیری شود.

درخصوص جابجایی سایر ساختمان‌ها و انتقال برخی از واحدهای ستادی به مرکز، مقرر شد کمیته‌ای تشکیل تا مراتب را به دقت بررسی کرده و با اولویت‌‌‌بندی لازم، برنامه مدون خود را تا جلسه آتی شورا اعلام کند که پس از تصویب سریعا به مرحله اجرا درآید.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان