تاریخ انتشار: ۱۹:۲۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

برندگان کمپین هیجان جام جهانی با مدیران خودرو مشخص شد (+اسامی)

این کمپین تا آخر اسفند برای خریدارن خودروی ام وی ام 315 تمدید شد تا در نهایت تعداد 9 نفر از خریداران خوش شانس این خودرو برای تماشای مسابقه فوتبال جام جهانی به روسیه اعزام شوند.

رویداد۲۴-این کمپین تا آخر اسفند برای خریدارن خودروی ام وی ام 315 تمدید شد تا در نهایت تعداد 9 نفر از خریداران خوش شانس این خودرو برای تماشای مسابقه فوتبال جام جهانی به روسیه اعزام شوند. دور دوم مراسم قرعه کشی 3 برنده سفر به روسیه و 15 سرویس دوره ایی رایگان یکساله در هتل بزرگ ارم با حضور مدیران این شرکت و خبرنگاران برگزار و برندگان این کمپین معرفی شدند.

در ابندای مراسم قرعه کشی، جواد اکبری معاون فروش برند ام وی ام با اشاره به استقبال خریداران از این طرح از تمدید یک دور دیگر این جوایز خبر دارد و گفت: این کمپین تا آخر اسفند برای خریدارن خودروی ام وی ام 315 تمدید شد تا در نهایت تعداد 9 نفر از خریداران خوش شانس این خودرو برای تماشای مسابقه فوتبال جام جهانی  به روسیه اعزام شوند.

برندگان کمپین هیجان جام جهانی با مدیران خودرو مشخص شد (+اسامی)

اخیرا شرکت مدیران خودرو در ادامه فعالیت‌های برندینگ و رضایتمندی مشتریان خود، همزمان با برگزاری بازی های مقدماتی جام جانی فوتبال 2018 روسیه اقدام به اجرای کمپینی با نام " هیجان جام جهانی با مدیران خودرو" کرده بود.

در این کمپین به 3 خریدار خوش شانسی که خودرو ام وی ام 315 اکسلنت خریداری کرده بودند  به قید قرعه سفر روسیه و تماشای مسابقه جام جهانی فوتبال هدیه می شود و تعداد 15 نفر نیز برنده سرویس دوره ایی یکساله خواهند شد که تا کنون 2 دوره از این قرعه کشی برگزار شده است.

برندگان کمپین هیجان جام جهانی با مدیران خودرو مشخص شد (+اسامی)

در انتخاب جوایز نگاه خاصی به عدد 315 شده بود.به عبارتی 3 سفر روسیه از عدد ابتدایی و 15 سرویس دوره ای یکساله با نگاه به دو عدد آخر انتخاب شده بود.

برندگان سری اول قرعه کشی این کمپین که تا 22 بهمن سال جاری تمدید شد، به این شرح است:

3 مسافر روسیه:

افسانه سعید پور

سودابه شاکری آبرودی

بهجت عباسی

برندگان سرویس ادواری یکساله:

الهه شهرو

ایرج مهمان روش

مجتبی زارع

مجید گمشادرهی مراد آبادی

میثم مددی

مجتبی امید

فاطمه شاهب

فیروز امانی

آزیتا بیگد لو

ایمان جلالی

صدیقه خزلی

محمد حسین زاده یزدی

احمد رضا ساکی یار احمدی

تهیان مرادی

فاطمه سادات حسینی

نظرات شما
پیشخوان