تاریخ انتشار: ۲۰:۰۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

ساخت سوله‌های مدیریت بحران توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری

با رای اعضای شورای شهر تهران، ساخت سوله‌های مدیریت بحران به معاونت فنی و عمرانی شهرداری محول شد.

رویداد۲۴-با رای اعضای شورای شهر تهران، ساخت سوله‌های مدیریت بحران به معاونت فنی و عمرانی شهرداری محول شد.علی اعطا در نوبت عصر امروز چهل و ششمین جلسه شورای شهر گفت: متاسفانه سال‌هاست که ساخت سوله‌های مدیریت بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران سپرده شده است. 

وی افزود: یک کار عمرانی به سازمانی واگذار شده که اساسا نه نیروی انسانی لازم، نه تجهیزات لازم و نه شرح وظایف و ماموریت‌هایش این است.

سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران اهداف مشخصی دارد اما با خلط مبحث ساخت سوله‌های بحران به آن سپرده شده است، اظهار داشت: هدف از شکل‌‌گیری سازمان مدیریت بحران پیگیری و پشتیبانی بحران‌های تهران است و اساسا در فعالیت این سازمان ساخت و ساز و عملیات‌های عمرانی پیش‌‌‌بینی نشده است.

اعطا با بیان اینکه انجام کلیه پروژه‌های فنی و عمرانی شهر طراحی و احداث آن برعهده معاونت فنی و عمرانی گذاشته شده است، تصریح کرد: پیشنهاد می‌‌‌شود احداث و تکمیل پایگاه‌های پشتیبانی و سوله‌های مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران گرفته و به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران داده شود.

اکثریت اعضای شورای شهر تهران به تغییر مجری احداث و تکمیل پایگاه‌های پشتیبانی و سوله‌های مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه تهران رای مثبت دادند و بر این اساس از این پس معاونت فنی و عمرانی باید سوله‌های مدیریت بحران را بسازد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان