تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

شکار فروشندگان اینترنتی مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ازانهدام اعضای دوباند حرفه‌ای مواد مخدر خبر داد که ازطریق شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ، فروش مواد مخدر وروانگردان‌ها می‌پرداختند.

رویداد۲۴-رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ازانهدام اعضای دوباند حرفه‌ای مواد مخدر خبر داد که ازطریق شبکه‌های اجتماعی به تبلیغ، فروش مواد مخدر وروانگردان‌ها می‌پرداختند. سرهنگ «محمد بخشنده»، گفت: مأموران وکارشناسان پلیس با رصد‌های شبانه روزی و پیگیری‌های تخصصی، ردپای اعضای ۲ باند حرفه‌ای را شناسایی کردند که دریکی ازشبکه‌های اجتماعی به تبلیغ، فروش مواد مخدر و روانگردان‌ها می‌پرداختند.

بدین ترتیب مأموران دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، با اقدامات فنی و مهندسی اجتماعی موفق شدند عناصر اصلی این دو باند را شناسایی کرده وبا دستور قضایی و در یک عملیات منسجم و هماهنگ ۶ تن از متهمان پرونده را که در نقاط مختلف شهر تهران حضور داشتند دستگیر و مقداری ماده مخدر (گل) نیز از آنان کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ، با بیان اینکه کارشناسان پلیس مبارزه با موادمخدر، به صورت شبانه‌روزی فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را برای شناسایی سوداگران مرگ در فضای مجازی، رصد می‌کنند، تصریح کرد: در صورت مشاهده موارد خلاف و موضوعات مجرمانه در زمینه تبلیغ یا فروش مواد مخدر و روانگردان در فضای مجاری، با متخلفان بشدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: کارشناسان فضای سایبری این پلیس با رصد‌های مدام و مستمرشان سعی می‌کنند ضمن ایجاد امنیت در فضای مجازی از آسیب‌های موجود در این فضا که جوانان و بویژه خانواد‌ه های آنان را تهدید می‌کند پیشگیری نمایند.
سرهنگ بخشنده، در پایان خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده سایت‌های فروش مواد مخدر می‌توانند از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ یا با مراجعه به دایره «فتا»ی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی، بعد از چهارراه مولوی، جنب پلیس آگاهی تهران بزرگ، گزارش‌های خود را به کارشناسان اطلاع دهند.

نظرات شما
پیشخوان