تاریخ انتشار: ۰۸:۱۱ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

۳۰ میلیون دلار هزینه رژه نظامی مورد درخواست «ترامپ»

مدیر دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید اعلام کرد که رژه نظامی مورد درخواست رئیس جمهور آمریکا هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیون دلار بر مالیات دهندگان آمریکا تحمیل خواهد کرد.

رویداد۲۴-مدیر دفتر مدیریت و بودجه کاخ سفید اعلام کرد که رژه نظامی مورد درخواست رئیس جمهور آمریکا هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیون دلار بر مالیات دهندگان آمریکا تحمیل خواهد کرد. مدیر دفتر مدیریت و بودجه (OMB) کاخ سفید روز چهارشنبه در اظهاراتی پیرامون طرح بودجه سال مالی ۲۰۱۹ گفت که رژه نظامی مورد درخواست «دونالد ترامپ» هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیون دلار بر مالیات دهندگان آمریکایی تحمیل خواهد کرد!

«میک مولوانی» در پاسخ به پرسشهایی در خصوص این رژه نظامی اظهار داشت: «برآوردهایی انجام شده بسیار ابتدایی و بین ۱۰ میلیون تا ۳۰ میلیون دلار است که مبلغ نهایی به طول رژه نظامی بستگی دارد». 

وی در ادامه افزود: «روشن است که رژه نظامی یک ساعته با رژه نظامی پنج ساعته به لحاظ هزینه، تجهیزات مورد استفاده و سایر موارد با یکدیگر تفاوت دارند».

گفتنی است که طبق گزارش رسانه ها، ترامپ در سفر خود به فرانسه و حضور در مراسم رژه نیروهای نظامی این کشور در خیابان «شانزه لیزه» پاریس، بطور ناگهانی خواستار نمایش قدرت نظامی آمریکا در خیابانهای واشنگتن شد.

اما منتقدان ایده برگزاری رژه نظامی را در شرایطی که پنتاگون برای تأمین هزینه های آموزش، پشتیبانی و پرسنل خود با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند، به باد تمسخر و انتقاد گرفتند.

نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان