تاریخ انتشار: ۱۲:۰۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

طباطبایی: یکی از بهترین تیم‌های ملی بسکتبال تشکیل شده است

رییس فدراسیون بسکتبال ایران در اولین جلسه تمرینی ملی‌پوشان با آنها گفت‌وگویی انجام داد.

رویداد۲۴-رییس فدراسیون بسکتبال ایران در اولین جلسه تمرینی ملی‌پوشان با آنها گفت‌وگویی انجام داد.به‌ گزارش به نقل از ‌ایسنا، اردوی تیم‌ ‌ملی بسکتبال ایران برای حضور در پنجره دوم انتخابی جام جهانی امروز (پنج‌شنبه) آغاز شد که رامین طباطبایی رییس فدراسیون با ملی‌پوشان گفت‌وگویی انجام داد.

او خطاب به بسکتبالیست‌ها گفت‌: خوشحالم که شروع کار ما با رقابت‌های تیم‌ ‌ملی همراه بود. تیمی که یکی از بهترین های سال های اخیر است. همه شما را به خوبی می شناسم و در رقابت‌های مختلف بین‌المللی به عنوان ناظر و پزشک در کنارتان بوده‌ام  و در حال‌ حاضر هم به عنوان رئیس فدراسیون در خدمت تان هستم.

او ادامه‌ داد: فدراسیون بسکتبال حامی و پشتیبان شما و تیم‌ ‌ملی است و برنامه ما در حال حاضر همین مسابقات انتخابی جام جهانی و بعد از آن بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا است.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت‌: بهترین کادر فنی موجود را برای تیم ملی انتخاب کردیم. همه آنها با تجربه هستند و سابقه بازی کنار آنها را دارم. از شما می‌خواهم که متحد باشیم، ما جو بیرون زمین را آرام می‌کنیم تا شما در آرامش کامل برای تیم ملی بازی کنید.

او تاکید کرد: یکی از بهترین تیم‌های ملی بسکتبال تشکیل شده است. به همه شما باور داریم و می‌دانیم که کار دشواری پیش روی ما است.

 تیم ملی بسکتبال سوم اسفند به مصاف قزاقستان می‌رود و ششم همان ماه میزبان عراق است.

نظرات شما
پیشخوان