تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

نام عماد مغنیه برای دشمن رعب‌آور بود/ بین چهره‌های غیرروحانی شخصیتی مانند عماد مغنیه ندیدم

فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه گفت:نام عماد مغنیه برای دشمن رعب آور بود.

رویداد۲۴-فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه گفت:نام عماد مغنیه برای دشمن رعب آور بود.سردار  قاسم سلیمانی در  گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت شهید عماد مغنیه،ضمن گرامی‌داشت  یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت، گفت: این مراسم اولین مراسم علمی است که در یک چارچوب اساسی برگزار می شود.

وی تاکید کرد: نام عماد مغنیه برای دشمن رعب آور و برای دوستان نشاط آور بود، در آغاز او نام مختار را برای خود برگزید اما در ادامه نام رضوان را برگزید و در نهایت هم به رضوان الهی پیوست.

سلیمانی ادامه داد:  پس از ارتحال امام راحل در بین شخصیت‌های غیر روحانی شخصیتی همانند عماد مغنیه ندیدم، در زمان شهادتش یک اندوه عمومی را در عالم اسلام به وجود آورد و این نه مختص لبنان که تمام عالم اسلامی بود.   

وی خاطر نشان کرد: در این همایش شخصیت های بسیاری مقالات مختلفی درخصوص شخصیت عماد مغنیه تهیه کرده اند، من هم در حد بضاعت خود برای اولین بار می خواهم پیرامون دوست عزیزی صحبت کنم که دوره مهمی از عمر خودم را با او به سر بردم.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان این که  شخصیتی که قدر و اساس او تاکنون در بین جوانان جهادی و مجاهد عالم اسلامی اعم از شیعه و سنی و حتی غیر از آن، در عالم مسیحی کسانی که در راه حق مبارزه می‌کنند مجهول و ناشناخته مانده است، گفت: نه این کنگره می‌تواند قدر آن شهید را معلوم کند و نه کنگره‌های دیگری؛ این همت اساسی از سوی تمام قلم به دستان، هنرمندان، کارگردانان و شخصیت هایی که توانمندی ظهور و بروز چنین شخصیت هایی را دارند امروز بر همه آنها واجب است که با شناساندن شخصیت آنها یک راه روشن تری برای شناخت او ایجاد کنند.

ادامه دارد...

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان