تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۶

دستگیری عوامل نزاع مسلحانه در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد: افرادی که روز گذشته در روستای سه چشمه اقدام به نزاع و تیراندازی کرده بودند، دستگیر شدند.

رویداد۲۴-فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد: افرادی که روز گذشته در روستای سه چشمه اقدام به نزاع و تیراندازی کرده بودند، دستگیر شدند.سرهنگ حسین براری ضمن اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری مسلحانه در روستای سه چشمه بلافاصله ماموران پاسگاه قزانچی به سرعت راهی منطقه شدند و شش نفر از عوامل دخیل در نزاع را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان به دستگاه قضایی معرفی شده‌اند، اظهار داشت: پس از بررسی ماموران مشخص شد که دو خانواده از اهالی روستا به دلیل اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر و اقدام به تیراندازی کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: از متهمان سه قبضه سلاح جنگی و فشنگ مربوطه به همراه تعدادی سلاح سرد از جمله شمشیر، قمه و چاقو کشف شده است. 

براری با بیان اینکه برخورد با هنجارشکنان در اولویت کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان از تمام توان خود استفاده خواهیم کرد و هرگز به عده‌ای هنجارشکن اجازه نخواهیم داد که موجب سلب آرامش شهروندان شوند.

منبع: ایلنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان