تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
احمد انارکی‌محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

ایران خودرو گام‌های موثری در جهت اعتمادسازی مردم برداشته است

احمد انارکی‌محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ایران‎خودرو گام‌های موثری در جهت اعتمادسازی مردم برداشته است گفت: امروز با خدمات خوبی که شرکت ایساکو مهیا کرده اعتماد و رضایت حداکثری در بین مردم بوجود آمده و همین روش بهترین تبلیغ برای یک شرکت است.
ایران خودرو گام‌های موثری در جهت اعتمادسازی مردم برداشته است
رویداد۲۴احمد انارکی‌محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ایران‎خودرو گام‌های موثری در جهت اعتمادسازی مردم برداشته است گفت: امروز با خدمات خوبی که شرکت ایساکو مهیا کرده اعتماد و رضایت حداکثری در بین مردم بوجود آمده و همین روش بهترین تبلیغ برای یک شرکت است.

گروه صنعتی ایران خودرو در سال‌های اخیر به موفقیت‌هایی رسیده که نشان از مدیریت کارآمد آن مجموعه دارد. تنوع محصولات و خدمات پس از فروش دو مورد از شاخصه‌هایی است که برای مشتریان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. رونمایی از 12 محصول از سال 93 تا 96 و کسب رتبه اول توسط شرکت ایساکو آن هم برای هشتمین بار متوالی در خدمات پس از فروش حکایت از دستاوردهای مهم و ارزشمند گروه صنعتی ایران خودرو دارد.

احمد انارکی‌محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده رفسنجان و انار در گفت‌وگو با رویداد۲۴ درباره رونمایی 12 محصولی که ایران خودرو از سال 93 تا 96 رونمایی کرده است، گفت: امروز با وجود فضای مجازی و اطلاعات گسترده‌ای که مردم در اختیار دارند فروش محصول باکیفیت به آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ایران خودرو در سه سال گذشته پیشرفت خوبی داشته و محصولاتی که ارائه داده از کیفیت بهتری نسبت به گذشته برخوردار بوده است.

وی افزود: به نظرم ایران خودرو تحول مثبتی را در صنعت خودروسازی کشور ایجاد کرده و مردم هر سال منتظر رونمایی از محصولات جدید این شرکت هستند. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و به نتیجه رساندن برجام، فرصت خوبی برای اقتصاد کشور پیدا شد تا در حوزه‌های مختلف تقویت شود. بدون تردید صنعت خودروسازی ما هم می‌تواند در این راستا و با شرایط کنونی بهترین بهره را ببرد هرچند اخباری داشتیم که شرکت ایران خودرو پس از برجام تعاملات خوبی را با خارجی‌ها برقرار کرده است.

انارکی محمدی درباره اهمیت خدمات پس از فروش نیز گفت: یکی از اصلی‌ترین معیارهای رضایت مردم، خدمات پس از فروش است. خدمات پس از فروش به اطلاع‌رسانی، آگاهی مشتری و تعمیر در سریع‌ترین زمان گفته می‌شود. در حال حاضر هم روز به روز شاهد پیشرفت در این بخش بوده و هستیم. اگر شرکت خودروسازی در خدمات پس از فروش عملکرد موفقی داشته باشد، اعتماد برای مشتریان خود ایجاد می‌کند و هرگاه اعتماد در حد قابل ملاحظه‌ای بوجود آید، مردم در سال‌های بعد راحت‌تر روی به خرید از آن شرکت می‌آورند.

وی با بیان اینکه ایران‎خودرو گام‌های موثری در جهت اعتمادسازی مردم برداشته است افزود: امروز با خدمات خوبی که شرکت ایساکو مهیا کرده اعتماد و رضایت حداکثری در بین مردم بوجود آمده و همین روش بهترین تبلیغ برای یک شرکت است. ایساکو هم در بخش نرم افزاری و هم در بخش سخت افزاری به‌روز عمل کرده و مردم این کیفیت را لمس کردند. میانگین تعمیر خودرو در شرکت ایساکو به کمتر از دو روز رسیده که این آمار نشان از پیشرفت و موفقیت عوامل آن دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مطمئناً مردم علاقه‌مند هستند که این آمار از این هم پایین‌تر بیاید و تصور می‌کنم با روالی که گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت‌های زیرمجموعه‌اش در پیش گرفتند این اتفاق به زودی خواهد افتاد.

انارکی در پایان در خصوص مدیریت سال‌های اخیر ایران خودرو اضافه کرد: آقای مهندس یکه‌زارع عملکرد بسیار خوبی را تا امروز از خود به جای گذاشته و تنوع محصولات و روند خوبی که در خدمات پس از فروش و حوزه‌های دیگر در پیش گرفته شده نشان از موفقیت وی و همکارانش داشته است.
نظرات شما
پیشخوان