تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

تردد تمام وسایل نقلیه از لوشان به سمت قزوین مسدود است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: به علت بارش شدید برف در محور کوهین، تا اطلاع ثانوی، تردد تمام وسایل نقلیه از لوشان به سمت قزوین مسدود است.

رویداد۲۴-رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: به علت بارش شدید برف در محور کوهین، تا اطلاع ثانوی، تردد تمام وسایل نقلیه از لوشان به سمت قزوین مسدود است.سرهنگ حسین محمدپور عصر شنبه در توضیح آخرین وضعیت جاده های استان اظهار کرد: به علت بارش شدید برف در محور کوهین، تردد تمامی وسایل نقلیه از لوشان به سمت قزوین تا اطلاع ثانوی مسدود است.
وی ادامه داد: همچنین محور پونل به خلخال حد فاصل زندانه به خلخال، به علت وضعیت نامناسب جوی مسدود است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در سایر راه های استان مشکل خاصی گزارش نشده، افزود: تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر گیلان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
سرهنگ محمدپور اضافه کرد: به دلیل شرایط خاص جوی، رانندگان باید از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و برف‌گیر استان خودداری کنند و در صورت تردد، تجهیزات زمستانی لازم را به همراه داشته باشند.
خبر بسته بودن مسیر لوشان به سمت قزوین اما از سوی رئیس پلیس راه استان قزوین رد شد و در گفت و گو با ایرنا عنوان شد: با وجود تداوم بارش باران تردد در همه مسیرهای ارتباطی استان درجریان است و هیچ گونه ممنوعیت ترددی در آنها وجود ندارد.
سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: به دلیل ادامه بارش باران، جاده های استان لغزنده است و داشتن سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی برای رانندگان در این مسیرها بیش از پیش ضروری است.
رئیس پلیس راه استان قزوین همچنین گفت: در جاده قدیم قزوین-رشت خودروها درحال تردد هستند و خبر مسدود بودن مسیر از لوشان به قزوین به دلیل بارش برف ناصحیح است.
وی یادآور شد: تنها باند جنوبی ازاد راه قزوین-رشت کیلومتر 55 حدفاصل شهر منجیل تا قزوین به منظور عملیات عمرانی احداث و نصب عرشه پل رو گذر خط آهن تاپایان عملیات عمرانی مسدود است.

منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان