تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

دوچرخه سواری به رشته های پاراآسیایی جاکارتا 2018 اضافه شد

معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرد: رشته پارا دوچرخه سواری به رشته های بازی های پاراآسیایی 2018 در شهر جاکارتا کشور اندونزی اضافه شد تا این رقابت ها در 18 رشته ورزشی برگزار شود.

رویداد۲۴-معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک اعلام کرد: رشته پارا دوچرخه سواری به رشته های بازی های پاراآسیایی 2018 در شهر جاکارتا کشور اندونزی اضافه شد تا این رقابت ها در 18 رشته ورزشی برگزار شود. محمدرضا محمودخانی افزود: این رقابت ها با حضور 18 تیم برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود کاروان ایران با ترکیب حدود 280 نفره در این مسابقات شرکت کند.
محمودخانی درباره حضور تیم شمشیربازی ایران در این بازی ها اظهار داشت: حضور تیم پارا شمشیربازی در بازی های پاراآسیایی برای توسعه است و با این رویکرد سعی می کنیم حداقل دو نفر را به مسابقات اعزام کنیم.
بازی های پاراآسیایی از 11 تا 21 مهرماه سال آینده در جاکارتا برگزار می شود. افتتاحیه مسابقات روز 14 مهرماه و اختتامیه 21 مهرماه خواهد بود.
تیم های شرکت کننده روز شنبه 10 مهر ماه وارد شهر جاکارتا می شوند. از روز چهارشنبه 11 مهرماه تا روز جمعه 13 مهرماه کلاسبندی مسابقات انجام می شود. اختتامیه بازی ها نیز روز شنبه 21 مهرماه انجام خواهد شد و تیم های مختلف روز یکشنبه 22 مهرماه دهکده بازی ها را ترک خواهند کرد.
مسابقات در 18 رشته ورزشی انجام می شود. از نکات قابل اشاره این دوره از مسابقات، حضور ملی پوشان ایران در رشته شمشیربازی با ویلچر است.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان