تاریخ انتشار: ۱۶:۰۴ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

حمیده عباسعلی در کاراته وان دوبی برنزی شد

کاراته کا سنگین وزن بانوان ایران به مدال برنز لیگ جهانی امارات دست یافت.

رویداد۲۴-کاراته کا سنگین وزن بانوان ایران به مدال برنز لیگ جهانی امارات دست یافت. در دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در دوبی امارات ، در وزن به اضافه 68 کیلوگرم حمیده عباسعلی برای کسب مدال برنز به مصاف ماریا تورس اسپانیایی رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و به مدال برنز رسید.

عباسعلی 7 بر صفر مریم ییلدیریم از آلمان را برد. در دومین دیدار 2 بر صفر فابینه کوفمن از سوئیس را شکست داد. سپس 2 بر صفر النی چاتریالدو از یونان را شکست داد.

چهارمین مبارزه عباسعلی برابر یوکوزا ژاپنی بود که یک بر صفر از این حریف شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه به مصاف سهیلا اواسماعیل مصری رفت و ۳ بر یک به برتری رسید.

در همین وزن محدثه آقایی که برای کسب مدال برنز مقابل گوادولوپه کوئینتال از مکزیک قرار گرفته بود 3 بر 2 نتیجه را واگذار کرد و پنجم شد.

او در مبارزه نخست برابر الکساندو استوبلوا از بلغارستان قرار گرفت و پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی برنده شد. در ادامه ۳ بر یک دومینیکا تاتاروا از اسلواکی را مغلوب کرد. عایشه محمد مصری سومین حریف آقایی بود که موفق شد ۲ بر صفر این کاراته کا را شکست دهد.

آقایی در پنجمین دیدار ۳ بر یک ادا اتمور ترکیه ای را از پیش رو برداشت و گام به نیمه نهایی گذاشت. او در این مرحله مقابل لائوره فلورنتین فرانسوی یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد و به رپه شارژ رفت.

آویشن باقری در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم با شکست دادن حریف مصری در مکان پنجم دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان امارات که با حضور 726 کاراته کا از 72 کشور برگزار می شود، قرار گرفت.

باقری در مبارزات روز نخست (روز جمعه) در بازی اول از سد حریف کروات عبور کرد، اما در مبارزه دوم خود مقابل کاراته کای سرشناس ایتالیایی پس از تساوی ۲ بر ۲ در هانتی و از سوی داوران با حساب ۳ به ۲ پرچم‌ نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت.

او در این مرحله ابتدا حریف چینی را چهار به صفر شکست داد و سپس با حساب ۲ بر صفر کاراته کای قزاقستان را برد و در مبارزه پایانی مقابل یاسمین عطیا از مصر شکست خورد و پنجم شد.

در این مرحله لیگ ۶۲۶ کاراته کا از ۷۵ کشور حضور داشتند.

نظرات شما
پیشخوان