تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

یک دقیقه سکوت به احترام جان‌باختگان هواپیما

دومین دیدار دوستانه فوتسال بانوان ایران و روسیه با سکوت یک دقیقه‌ای به ‌خاطر ادای احترام به جان‌باختگان سانحه هواپیما آغاز شد.

رویداد۲۴-دومین دیدار دوستانه فوتسال بانوان ایران و روسیه با سکوت یک دقیقه‌ای به ‌خاطر ادای احترام به جان‌باختگان سانحه هواپیما آغاز شد. دومین دیدار دوستانه فوتسال بانوان ایران و روسیه از ساعت 16 امروز (یکشنبه) به میزبانی سالن چمران آغاز شد که این رقابت‌ها با حاشیه‌هایی همراه بود:
* باران کوثری بازیگر سینما که فیلمی با موضوع فوتسال بانوان را در جشنواره فجر داشت با حضور در سالن از نزدیک بازی ایران و روسیه را تماشا کرد.
* عبدالحمید احمدی، معاونت فرهنگی ورزشی وزارت ورزش و جوانان در سالن مسابقه حاضر شد.
* پیش از شروع مسابقه هر دو تیم با حضور در زمین مدتی را تمرین کردند و شاگردان مظفر هم زدن ضربات پنالتی را در دستور کار قرار دادند.
* در حالی که پیش از این اعلام شده بود عکاسان اجازه پوشش تصویری را دارند، اما اعلام شد عکاسان فقط در محدوده خاصی می‌توانند عکاسی کنند که همین اعتراض آنها را به دنبال داشتند. مسئولان برگزاری اعلام کردند به دلیل غیر استاندارد بودن زمین کار داوری سخت خواهد بود.
* در شرایطی که عکاسان ایران محدودیت عکاسی دارند، اما عکاس روسیه به‌راحتی داخل زمین عکاسی می‌کرد.
* در بازی امروز روسیه با حجاب مقابل ایران به میدان رفت.
* بر خلاف روز گذشته از بازی امروز استقبال چندانی صورت نگرفته است.
* به دلیل سانحه هوایی و کشته شدگان جمعی از هموطنان یک دقیقه سکوت اعلام شد.
* نکته جالب اینکه بازی فقط با یک توپ در جریان است؛ زمانی که توپ از محوطه سالن خارج شد همه منتظر بودند با آوردن همان توپ بازی ادامه یابد.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان