تاریخ انتشار: ۲۱:۵۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

صوفی زاده: به دنبال افزایش سطح آمادگی ملی پوشان فوتسال بانوان هستیم

نایب رییس فدراسیون در امور بانوان معتقد است حضور هواداران در سالن نقطه قوتی برای تیم ملی ایران بود.

رویداد۲۴-نایب رییس فدراسیون در امور بانوان معتقد است حضور هواداران در سالن نقطه قوتی برای تیم ملی ایران بود. دکتر لیلا صوفی زاده پس از پایان دومین بازی دوستانه فوتسال بانوان ایران و روسیه در جمع خبرنگاران، گفت: پس از بازگشت از ترکمنستان برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی با تیم های ملی ایتالیا و روسیه برنامه ریزی کرده که هر دو بازی نیز برگزار شد.
وی افزود: این روند به منظور آماده سازی تیم ملی فوتسال بانوان ایران همچنان ادامه خواهد یافت و درآینده نزدیک نیز به همین منظور چند دیدار تدارکاتی مناسب دیگر برگزار خواهیم کرد.
نایب رییس فدراسیون در امور بانوان اضافه کرد: دراین رابطه فروردین سال 97 با تیم های ملی چین و اوکراین دیدار دوستانه خواهیم داشت تا تیم ملی کشورمان با تدارکات کامل به مسابقات جام ملت های آسیا اعزام شود.
صوفی زاده ادامه داد: از آنجا که قرار است در جام ملت های آسیا بازی کنیم در نظر داریم چند دیدار تدارکاتی نیز با تیم‌های شرق آسیا داشته باشیم. کمیته فنی فدراسیون فوتبال پیشنهاد بازی با تیم ملی فوتسال تایلند را مطرح کرده و درحال حاضر به دنبال مقدمات برگزاری این بازی هستیم، البته چنانچه تیم تایلند موافقت خود را اعلام کند این دیدار تدارکاتی را در قالب یک رقابت سه یا چهارجانبه برگزار خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: ما درخواست بازی با تیم ملی ژاپن را نیز در دستور کار داشتیم، اما ژاپنی‌ها پاسخ قاطعی به این دعوت نداده اند.
صوفی‌زاده درادامه به حضور پرشور هواداران برای تماشای بازی های تدارکاتی ایران مقابل روسیه اشاره کرد و افزود: حضور هواداران در سالن نقطه قوت برای تیم ملی ایران بود، از یک سو هواداران از حضور در سالن رضایت داشته و انتظارشان برآورده شد، از سوی دیگر تیم ملی کشورمان نیز در حضور هواداران خودی به میدان رفت و بازی در فضای داخلی مقابل هواداران را تجربه کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های جامعه از ورزش بانوان باید به گونه‌ای باشد که در آینده حتی این رقابت‌ها را در سالن 12 هزار نفری برگزار کنیم.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان