تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
تاجگردون خبر داد

ارسال نامه درخواست استعفای وزرای راه و کار به روحانی/ تقدیم استیضاح ربیعی و آخوندی به مجلس + متن نامه‌ها

نماینده مردم گچساران در مجلس از نامه جمعی از نمایندگان به رییس‌جمهور برای استعفای وزرای کار و رفاه خبر داد.
رویداد۲۴- نماینده مردم گچساران در مجلس از نامه جمعی از نمایندگان به رییس‌جمهور برای استعفای وزرای کار و رفاه خبر داد.

غلامرضا تاجگردون اظهار کرد: جمعی از نمایندگان در نامه‌ای به آقای روحانی با اشاره به تقدیم طرح استیضاح وزرای کار و رفاه خواستار استعفای این وزرا پیش از بررسی استیضاح شدند.

وی افزود: نمایندگان در نامه به آقای روحانی عنوان کردند که بی‌انگیزگی،‌ سستی و رخوت در مواجهه با مشکلات و بحران‌ها و کم دقتی در اولویت‌بندی و همچنین بحران‌های اخیر در امور اجرایی و مدیریتی همچون بحران‌های حمل و نقل، عدم موفقیت در کاهش حداقلی مشکلات جوی و سیاسی کاری بیش از حد در اداره امور سازمان‌هایی که متولی بخشی از امور بنگاه‌های اقتصادی هستند ایجاب می‌کند آقایان آخوندی و ربیعی از کابینه خارج شوند و مدیران با انگیزه‌ای جایگزین آنها شوند تا روح جدیدی در کابینه دمیده شود.

تقدیم استیضاح ربیعی و آخوندی به مجلس

تاجگردون خاطرنشان کرد: جمعی از نمایندگان همچنین طرح استیضاح وزرای کار و رفاه را تقدیم هیات رییسه مجلس کردند.

به گفته وی، عدم توانایی در مواجهه با بحران‌های موجود در سیستم حمل و نقل کشور، عدم نظارت بر سیستم ناوگان هوایی و ریلی و بروز مشکلات، عدم اجرای برنامه‌های ارائه شده به مجلس در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، بی‌انگیزگی در اداره امور وزارتخانه ذیربط و عدم پاسخگویی مناسب به مردم و نمایندگان آنها از محورهای استیضاح وزیر راه است.

تقدیم استیضاح ربیعی و آخوندی به مجلس

تاجگردون همچنین عدم توانایی در اداره امور بنگاه‌های وابسته به وزارت رفاه از قبیل شستا، هواپیمایی آسمان، کشتیرانی، عدم توجه به ساماندهی ساختار نیروی انسانی و مقابله با باندهای سیاسی و اقتصادی در بنگاه‌های وابسته و بالا رفتن بدهی بیش از حد در سازمان‌های وابسته از قبیل تامین اجتماعی و بازنشستگی به سیستم بانکی و عدم نوسازی و نبود مدیریت مناسب در هواپیمایی آسمان را به عنوان محورهای استیضاح وزیر رفاه عنوان کرد.

ارسال نامه درخواست استعفای وزرای راه و کار به روحانی/ تقدیم استیضاح ربیعی و آخوندی به مجلس

به گفته وی، طرح استیضاح وزرای راه و رفاه تقدیم هیات رییسه مجلس شده و در صورتی که ربیعی و آخوندی استعفا ندهند این استیضاح‌ها به جریان خواهد افتاد.


منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان