تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۶

شهادت 2 بسیجی در ناآرامی های شب گذشته خیابان پاسداران/بیش از 300 آشوب‌گر دستگیر شدند

سخنگوی نیروی انتظامی از دستگیری بالغ بر 300 نفر از اعضای فرقه دراویش که در محدوده پاسداران دست به آشوب زده‌اند، خبر داد.

رویداد۲۴-سخنگوی نیروی انتظامی از دستگیری بالغ بر 300 نفر از اعضای فرقه دراویش که در محدوده پاسداران دست به آشوب زده‌اند، خبر داد.سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی با اعلام پایان ضرب الاجل پلیس درساعت ۴ بامداد گفت: در ساعت 4:30 بامداد محل آشوب و درگیری دراویش با پلیس و خیابانهای اطراف پاکسازی شد و این آشوب درساعت ۴/۳۰بامدادبه پایان رسید.

او ادامه داد: در این آشوب بیش از 300 نفر از آشوبگران دراویش دستگیر شدند که دربین آنان رانندگان خودروهای مرگ(اتوبوس و سمند) ونیز ضاربان وعناصراصلی بودند.

سخنگوی ناجا با اشاره به مجروح شدن برخی از نیروهای ناجا گفت: حدود ۳۰ نفر از مامورین حاضر درصحنه و  همچنین تعدادی از آشوب گران نیزمجروح شدند.

سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه تلاش مضاعف برای مذاکره با سردمداران این آشوب بمنظور جمع کردن معترضین از پشت بام منازل مردم و خیابانها تا پاسی از شب گذشته جواب نداد گفت: تخریب خودروها و شیشه منازل مردم در محل موردنظر توسط اخلالگران نظم وامنیت صورت گرفته بود و تلاش پلیس برای مذاکره بی نتیجه بود.

سخنگوی ناجا اعلام کد: در طی ناآرامیهای شب گذشته خیابان پاسداران  ۲ بسیجی توسط فرقه خرافه پرست به شهادت رسیدند که یک نفر آنان توسط خودروی سمند زیرگرفته و نفر دیگر باضربات سلاح سرد به شهادت رسید.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان