تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۶

موفقیت بانک شهر در حمایت از مدیریت شهرها و اجرای پروژه‌های عمرانی

شهردار کرج با اشاره به حمایت‌های بانک شهر از پروژه‌های مختلف در سطح شهرهای مختلف کشور گفت : نقش این بانک در پیشرفت پروژه های بزرگ عمرانی کرج بی بدیل بوده است.
رویداد۲۴- شهردار کرج با اشاره به حمایت‌های بانک شهر از پروژه‌های مختلف در سطح شهرهای مختلف کشور گفت : نقش این بانک در پیشرفت پروژه های بزرگ عمرانی کرج بی بدیل بوده است.

 به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، اصغر نصیری با بیان این‌که اقتصاد شهری و شهرداری‌ها متاثر از اقتصاد کلان کشور است، گفت: "شرایط اقتصاد شهری" یکی از مؤلفه های اصلی توسعه پایدار، به ویژه در کلانشهری مانند کرج است که تا کنون فاقد زیرساخت های لازم بوده و توسعه در آن چندان موزون نبوده است.

وی، یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری کرج در مقطع فعلی را کسب درآمدهای پایدار دانست و با بیان اینکه تحقق این مهم نیازمند تعریف فرآیندی خاص است، افزود: بی شک تحقق این مهم در کوتاه مدت وجود ندارد.

نصیری در ادامه با اشاره به حمایت های بانک شهر از مدیریت شهری کلان شهرها و نقش بی بدیل این بانک در کمک به پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر کرج،گفت: رویکرد این بانک از ابتدای تاسیس، کمک به مدیریت شهرها و ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان بوده که تا کنون در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی تصریح کرد: نقشی که بانک شهر طی سال های اخیر  با مدیریتی آگاه به مسائل و اقتصاد شهری و نیز مجموعه وظایف سنگین مدیریت شهری در توسعه پروژه های کلانشهرها ایفا کرده و می کند، نقشی پررنگ و سازنده بوده است.

به گفته شهردار کرج، اجرای بزرگ ترین پروژه های کرج از جمله بزرگراه شمالی و چند پروژه دیگر با پشتوانه بانک شهر نه تنها دچار وقفه نشد بلکه با سرعت مطلوب نیز در حال انجام است.

 
نظرات شما
پیشخوان