تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۶

امکان انتقال پیکرها در شرایط کنونی ممکن نیست/ احتمالا عملیات تا روز جمعه ادامه یابد

استاندار اصفهان تاکید کرد: امکان انتقال این پیکرها در شرایط کنونی ممکن نیست زیرا شرایط جوی امکان انتقال آنها را سخت و دشوار کرده است.

رویداد۲۴-استاندار اصفهان تاکید کرد: امکان انتقال این پیکرها در شرایط کنونی ممکن نیست زیرا شرایط جوی امکان انتقال آنها را سخت و دشوار کرده است.محسن مهرعلیزاده در رابطه با آخرین وضعیت عملیات جستجو اجساد مسافران هواپیمایی تهران - یاسوج گفت: هشت تیم متشکل از ۴۰ نفر از نیروهای هلال احمر و تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران به محل سقوط هواپیما اعزام شده و در آنجا چادر زده‌اند.

وی با بیان اینکه امکان نشستن بالگرد در منطقه وجود ندارد، اظهار داشت: البته بالگردها وسایل و امکانات مورد نیاز را به منطقه برده و تحویل می‌دهند. باد شدیدی در حال وزیدن است به طوری که بالگردها مجبور هستند کیلومترها آنسوتر از لاشه هواپیما وسایل را پیاده می‌کنند.

استاندار اصفهان ادامه داد: هم‌اینک ابرها در حال افزوده شدن هستند و می‌توان گفت شرایط آزاردهنده است. هوا در حال تاریک شدن است. در آن منطقه شدت برودت ۱۵ درجه زیر صفر است و ممکن است به منفی ۳۰ درجه هم برسد.

مهرعلیزاده با بیان اینکه نیروهای اعزام شده از ارتش و هلال احمر کوهنوردهای مهاری هستند، تصریح کرد: تکه‌هایی از پیکرها پیدا شده و در کاورها و پلاستیک‌ها قرار داده شده‌اند. امکان انتقال این پیکرها در شرایط کنونی ممکن نیست زیرا شرایط جوی امکان انتقال آنها را سخت و دشوار کرده است.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۱۰ صبح فردا امکان هلی‌برن برای انتقال اجساد وجود دارد، خاطرنشان کرد: از ساعت ۱۰ صبح فردا به شدت ابرها افزوده خواهد شد و شدت برف و بوران افزایش خواهد یافت و شاید عملیات جستجو برای کسانی که در کمپ‌ها هستند نیز دشوار شود به گونه‌ای که احتمالا عملیات تا روز جمعه ادامه یابد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان