تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۶

«احمدی‌نژاد» ناقص‌العقل است، با اقتدار با او برخورد کنید

خدری نماینده بوشهر: احمدی نژاد شخصی معلوم‌الحال و ناقص‌العقل است و انتظار می‌رود نظام با اقتدار با وی برخورد کند

رویداد۲۴-خدری نماینده بوشهر: احمدی نژاد شخصی معلوم‌الحال و ناقص‌العقل است و انتظار می‌رود نظام با اقتدار با وی برخورد کند عبدالحمید خدری، نماینده مردم بوشهر از وزیر اطلاعات و رئیس قوه قضائیه درخواست کرد تا با احمدی‌نژاد برخوردی قاطع و مقتدرانه شود.

نماینده مردم بوشهر در تذکری خطاب به وزیر اطلاعات و قوه قضائیه، گفت: در حالی که کشور و مردم در غم از دست دادن عزیزانشان در سقوط هواپیمای تهران – یاسوج و نیز شهادت جمعی از نیرو‌های مخلص مدافع نظام و رهبری در حادثه خیابان پاسداران هستند، متاسفانه شخصی معلوم‌الحال که اقدامات متعددی در توهین و هتک حرمت به ارکان نظام و مسئولان ارشد نظام داشته است، مجددا با ارسال نامه به رهبر معظم انقلاب به ساحت گرامی ایشان و شورای نگهبان تعدی کرده است.

خدری با بیان اینکه از وزیر اطلاعات و رئیس قوه قضائیه انتظار می‌رود با شخص معلوم الحال برخورد قاطع کند، گفت: اگر همان روز که وی در مجلس و از طریق این تریبون به سران نظام توهین می‌کرد، مجلس در یک حرکت انقلابی طرح عدم کفایت وی را تقدیم می‌کرد، امروز کار به اینجا نمی‌کشید.

نماینده مردم بوشهر خاطرنشان کرد: آقای احمدی نژاد شخصی معلوم‌الحال و ناقص‌العقل است و انتظار می‌رود نظام با اقتدار با وی برخورد کند.

احمدی نژاد در روزهای گذشته در نامه‌ای به رهبر انقلاب، درخواست‌هایی مغایر با قانون اساسی را مطرح کرده بود./ 

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان