تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
موحدی کرمانی:

قوه قضائیه با آشوبگران خیابان پاسداران به شدت برخورد کند

خطیب نماز جمعه تهران گفت: آمریکا، صهیونیست و عربستان سعودی در فکر تشکیل اجماع علیه ایران هستند غافل از اینکه نور الهی ایران خاموش شدنی نیست انقلاب ایران از مصادیق کلمه طیبه است آمریکا خودت و یارانت عصبانی شوید و از عصبانیت بمیرید.

رویداد۲۴-خطیب نماز جمعه تهران گفت: آمریکا، صهیونیست و عربستان سعودی در فکر تشکیل اجماع علیه ایران هستند غافل از اینکه نور الهی ایران خاموش شدنی نیست انقلاب ایران از مصادیق کلمه طیبه است آمریکا خودت و یارانت عصبانی شوید و از عصبانیت بمیرید.

حجت‌الاسلام موحدی کرمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران با بیان اینکه پول و مال را باید از مجرای حلال به دست آورد و در راه حلال صرف کرد و به فقرا کمک کرد، گفت: عدل یعنی هرچیزی درجای خود باشد. حضرت مهدی (عج) برای اجرای عدالت از مادرش زهرا الگو می‌گیرد. کجا شما سراغ دارید که وقتی خانمی به خانه شوهر می‌رود و شب زفاف در پیش است در راه به فقرا پیراهن نویی که بر تن داشت را به فقرا دهد. حضرت زهرا (س)خواست زنان دور او را بگیرند لباس نو را درآورد و به فقرا داد. او خواست پیراهن کهنه کهنه که درخانه تن می‌کرد را بیاورند تا به تن کند و با همان لباس به خانه شوهر رفت. یگانه چیزی که آدم از مشکلات رها می‌کند و به انسان عزت می‌دهد، تقوا است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به حادثه سقوط‌ هواپیما که به جان باختن تعدادی از هموطنان منجر شد گفت: این اتفاق تاثر ما را برانگیخت. برای جانباختگان این حادثه مغفرت و از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده‌هایشان می‌خواهیم. آنچه مایه مباهات است این است که خانواده‌ها گفتند مبادا جان کسی برای پیدا کردن پیکر عزیزان ما به خطر بیافتند، چه مردم ایثارگری داریم.

وی به اتفاقات خیابان گلستان هفتم محله پاسداران تهران اشاره کرد و با محکوم کردن آن گفت: از اقدامات سنجیده نیروی انتظامی تشکر می‌کنیم. از دستگاه قضایی نیز می‌خواهیم که با این جنایتکاران که مرتکب قتل و متعرض به خانه‌ها و ماشین‌ها شدند با قاطعیت برخورد کنند.ان‌شاءالله مردم ما شاهد مجازات حریم شکنان خواهند بود.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به مشکلات مردم زلزله‌زده کرمانشاه گفت: ضمن تشکر از اقدامات مسئولان، باید بگویم این عزیزان زلزله‌زده نیاز به توجه بیشتر دارند. این افراد بخاطر بارش برف باران مشکلات بیشتری پیدا کردند که باید بودجه بیشتری در نظر گرفته شود تا هرچه سریع‌تر مسکن تهیه کنند.

موحدی کرمانی افزود: مطلع شدیم نوجوان کرمانی ابوالفضل حسینی بعد راهپیمایی اربعین به منظور شرکت در مسابقات تیر کمان به آمریکا عزیمت کرد و در آمریکا توانست مدال طلا بگیرد. این جوان ۱۴ ساله مدال خود را به قاسم سلیمانی و کسانی که پیاده به زیارت اربعین امام حسین رفتند اهدا کرد. از این نوجوان ۱۴ساله تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به جنایات آمریکا تاکید کرد: آمریکا، صهیونیست و عربستان سعودی در فکر تشکیل اجماع علیه ایران هستند غافل از اینکه نور الهی ایران خاموش شدنی نیست. انقلاب ایران از مصادیق کلمه طیبه است. آمریکا خودت و یارانت عصبانی شوید و از عصبانیت بمیرید.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان