تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶

اشد مجازات را برای راننده‌های اتوبوس و سمند خواستاریم

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به حوادث پاسداران گفت: اشد مجازات را برای راننده‌های اتوبوس و سمند خواستاریم که با حرکتی وحشیانه این صحنه را رقم زدند و دستگاه قضا با تمام توان در حال پیگیری این موضوع است.

رویداد۲۴-رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به حوادث پاسداران گفت: اشد مجازات را برای راننده‌های اتوبوس و سمند خواستاریم که با حرکتی وحشیانه این صحنه را رقم زدند و دستگاه قضا با تمام توان در حال پیگیری این موضوع است.سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم ترحیم شهدای فاتب در جمع خبرنگاران گفت:  کسانی که در این آشوب‌ها حضور داشتند، نشات گرفته و هدایت شده از آنسوی آب‌ها و سایت‌های معاند و ضد انقلاب بوده‌اند.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به مراسم تشییع پیکر مطهر این شهدا گفت: حضور مردم در این مراسم معنی دار بود و این مردم با حضور خود از شهدا تجلیل کردند.

وی در پاسخ به این سوال که انتظار شما از برخورد دستگاه قضا با عاملان این جنایات چیست، خاطرنشان کرد: همکاران، خانواده و مردم از دستگاه قضا می‌خواهند خیلی سریع با این ها برخورد شود.

رییس پلیس تهران  بزرگ افزود: ما اشد مجازات را برای راننده‌‌های اتوبوس و سمند خواستاریم که با حرکتی وحشیانه این صحنه را رقم زدند و دستگاه قضا با تمام توان در حال پیگیری این موضوع است.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان