تاریخ انتشار: ۲۰:۰۲ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶

محمد هاشمی: برخورد نکردن با احمدی‌نژاد برای همه عجیب است

مرحوم آیت‌الله هاشمی همان سال 88 رفتارهای امروز احمدی‌نژاد را پیش‌بینی کرده بود

رویداد۲۴-مرحوم آیت‌الله هاشمی همان سال 88 رفتارهای امروز احمدی‌نژاد را پیش‌بینی کرده بود محمد هاشمی با اظهار تعجب از اینکه احمدی‌نژاد از حاشیه امن برخوردار است گفت: «ایشان و اطرافیانش مسائلی را مطرح می‌کنند که همیشه جزو خط قرمزها بوده اما هیچ برخوردی با ایشان نمی‌شود و این عدم برخورد برای همه عجیب است و برای همه سؤال به وجود آورده است.»

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه «مرحوم آیت‌الله هاشمی همان سال 88 این‌گونه رفتارهای آقای احمدی‌نژاد را پیش‌بینی کرده بود» گفت: «اگر نامه مشهور ایشان در سال 88 به رهبری مرور شود می‌بینیم که همه این روزهای آقای احمدی‌نژاد آنجا پیش‌بینی شده بود. بنابراین شخصیت آقای احمدی‌نژاد همیشه همین بوده و تغییر نکرده است. اشخاصی که بصیرت داشتند قبلاً این روزهای آقای احمدی‌نژاد را پیش‌بینی کرده بودند.»

او در پاسخ به این سؤال که سرنوشت محمود احمدی‌نژاد چه خواهد شد گفت: «من نمی‌توانم سرنوشت ایشان را پیش‌بینی کنم اما نکته عجیب در این باره صبر در برابر ایشان است. بر اساس عرفی که در همه این سال‌ها حاکم بوده اگر فرد دیگری یا جریان‌های دیگری سخنان یا اظهاراتی بسیار ضعیف‌تر از مسئله که آقای احمدی‌نژاد می‌گوید، می‌گفتند مورد بازخواست قرار می‌گرفتند، بازداشت و محاکمه می‌شوند. اما اینکه ایشان از حاشیه امن برخوردار است عجیب به نظر می‌رسد.»

محمد هاشمی با اظهار تعجب از اینکه احمدی‌نژاد از حاشیه امن برخوردار است گفت: «ایشان و اطرافیانش مسائلی را مطرح می‌کنند که همیشه جزو خط قرمزها بوده اما هیچ برخوردی با ایشان نمی‌شود و این عدم برخورد برای همه عجیب است و برای همه سؤال به وجود آورده است.»

او با یادآوری افشاگری جدید عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان که گفته بود احمدی‌نژاد در سال 88 انتخابات را مهندسی کرد گفت: «به تازگی آقای کدخدایی اعلام کردند که احمدی‌نژاد در سال 88 خواهان مهندسی انتخابات بود؛ بنابراین انتقادها و اعتراض‌های امروز احمدی‌نژاد با رفتارهایی که در گذشته همخوانی دارد و مردم از این تناقض‌ها باخبرند. از این رو مردم حرف‌های احمدی‌نژاد را باور نمی‌کنند.»

نظرات شما
پیشخوان