تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶

قتل به خاطر پارک نامناسب خودرو در فارس/ دستگیری قاتل

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: جوانی 28 ساله که بر سر پارک نامناسب خودرو در یکی از خیابان های این شهر، دست به چاقو برد و رشته زندگی جوان دیگری را برید در دام پلیس آگاهی این شهرستان گرفتار شد.

رویداد۲۴-فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: جوانی 28 ساله که بر سر پارک نامناسب خودرو در یکی از خیابان های این شهر، دست به چاقو برد و رشته زندگی جوان دیگری را برید در دام پلیس آگاهی این شهرستان گرفتار شد.

سرهنگ علیرضا ضربت در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس افزود: ششم بهمن ماه امسال و در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از خیابان های شهر، گروهی از ماموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران و بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد که راننده یک دستگاه تیبا در حال پارک کردن خودرو خود بوده که با یک دستگاه موتور سیکلت که درکنار خیابان پارک بوده به صورت جزیی برخورد کرد که راکب موتور سیکلت پس از درگیری لفظی با یک قبضه چاقو راننده خودرو تیبا را مصدوم و وی را به قتل رساند.

این مقام انتظامی بیان کرد: موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و پس از اجرای طرح مهار، قاتل در کمتر از 24 ساعت در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب اظهار کرد: قاتل که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد در بازجویی فنی و تخصصی پس از اعتراف به جرم خود، اظهار ندامت کرد و بازگو کرد که یک لحظه عصبانیت و غرور بیجا زندگی ام را به تباهی کشید.

سرهنگ ضربت ادامه داد: یک مشکل بسیار کوچک و قابل چشم پوشی با یک اقدام شتابزده برای قدرت نمایی همراه می شود که خاتمه آن قتل و ... است و می توان با اندکی تامل و سعه صدر و بدون پرهیز از خشونت مشکل را رفع و از حواشی پس از آن جلوگیری کرد.

نظرات شما
پیشخوان