تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۶۷۲ نظر

آیت الله خلخالی که بود و چه کرد؟

کمتر کسی است که با نام آیت الله شیخ صادق خلخالی آشنایی نداشته باشد. او پس از به ثمر رسیدن انقلاب به فرمان آیت الله خمینی به عنوان اولین حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب در سراسر کشور منصوب شد. اعدام‌های دوره خلخالی از جمله کارهایی است که نام او را بر سر زبان انداخت.

آیت الله خلخالی

رویداد۲۴ محمد آیتی: کمتر کسی است که با نام و آوازه آیت الله شیخ صادق خلخالی آشنایی نداشته باشد. او پس از به ثمر رسیدن انقلاب به فرمان آیت الله خمینی به عنوان اولین حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب در سراسر کشور منصوب شد و به محاکمه سران رژیم پهلوی پرداخت و آن‌ها را به جوخه‌های اعدام سپرد.

اولین کسانی که در دادگاه او محکوم به اعدام شدند، عبارتند از: ارتشبد نصیری رئیس ساواک، سپهبد رحیمی فرماندار نظامی تهران، ناجی فرماندار نظامی اصفهان، خسرو داد فرمانده هوا نیروز و ۲۰ تن دیگر... که در شب ۲۴ بهمن ماه ۱۳۵۷ در پشت بام مدرسه رفاه تهران تیرباران شدند. سپس محاکمه و اعدام امیرعباس هویدا نخست وزیر و دیگر سرسپردگان رژیم شاه و اشرار و قاچاقچیان موادر مخدر و سرکوبی غائله ­های کردستان و گنبد و خوزستان را در اوایل انقلاب به عهده داشت.

بیوگرافی آیت الله خلخالی

نام: محمد صادق / نام خانوادگی: صادقی گیوی / تاریخ تولد: ۱۳۰۵ محل تولد: شهرستان خلخال. آیت الله حاج شیخ محمد صادق گیوی، مشهور به خلخالی در گیوی از توابع خلخال در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود. تحصیلات آغازین خود را در زادگاهش شروع کرد. پس از اخذ ششم ابتدایی جهت تحصیل علوم حوزوی به اردبیل رفت. یکسال در مدرسه حاج ملا­ابراهیم مشغول تحصیل بود و بعد به دستور پدرش به حوزه علمیه قم رفت و در آنجا با آقا مصطفی خمینی آشنا شد. وی پس از تکمیل تحصیلات سطوح مقدماتی و عالی و فلسفه، به درس خارج پرداخت. وی به مدت ۱۴ سال در درس امام خمینی شرکت جسته و اصول را دو دوره و نیم و فقه را از اول طهارت تا حدود و سپس مکاسب بیع را خوانده است.

آیت الله خلخالی قبل از انقلاب

شروع فعالیت­های سیاسی خلخالی، از زمان تبعید امام خمینی بوده است. وی در همان سال تبعید امام، به زندان افتاد. بعد از آزادی یکسال به انارک یزد، دو سال به رودبار تبعید شد. او بعد از پایان سال های تبعید تا شهادت مصطفی خمینی در مقابله با حکومت پهلوی به نوبه خود نقشی را بازی کرد. بارها از طرف حکومت پهلوی به شهرهای مختلفی تبعید شد. چهار ماه به رفسنجان، دو ماه به لار فارس، چهار ماه به بانه و چهار ماه به بندرلنگه. پس از آنکه آیت الله خمینی به فرانسه هجرت کرد وی بیست روز در نوفل لوشاتو ماند.

آیت الله خلخالی بعد از انقلاب

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بنا به فرمان آیت الله خمینی محاکمه سران رژیم پهلوی را به عهده گرفت هرچند که به گفته خودش اول با امام مخالفت کرد و گفت نمی­ خواهم در تاریخ از من به عنوان جلاد یاد شود ولی با تاکید امام این مسئولیت را پذیرفت.

وی در مشاغل و سمت­‌هایی چون: حاکم شرع دادگاه­های انقلاب اسلامی (خوزستان)، سرپرست کمیته مبارزه با مواد مخدر، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دوره اول، دوم و سوم، نماینده مردم استان تهران در مجلس خبرگان دوره اول (هرچند که ایشان در مجلس شورای اسلامی دوره چهارم و دوره دوم مجلس خبرگان رهبری به دلیل عدم اعتقاد و التزام عملی به اسلام، توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد.) و همچنین تدریس دروس خارج فقه برای جمعی از طلاب را به عهده داشت.

آیت الله خلخالی که بود و چه کرد؟

تفکرات آیت الله خلخالی

آیت الله خلخالی در اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری از حامیان بنی صدر بود و خیلی سریع خط خود را از او جدا کرد. او یکی از منتقدین اصلی آیت الله سیدکاظم شریعتمداری بود و او را بارها و بارها مرجع دربار و سرسپرده حکومت پهلوی خطاب می­ کرد. همچنین آیت خلخالی بسیاری از نابسامانی­های اوایل انقلاب را از چشم دولت موقت می­ دید.

او در خاطرات خود از پروژه جلوگیری از آوردن جنازه رضاخان به حرم حضرت عبدالعظیم می­ گوید. او اشاره می­ کند که به سمت فدائیان اسلام گرائیده شد و فدائیان اسلام به دنبال جلوگیری ورود جنازه رضاخان به سمت حرم بودند که نتوانستند به نتیجه برسانند، اما بنده با کمک دوستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مقبره سخت و سنگین را در طی چند روز انرژی طاقت فرسا نیست و نابود کردیم، هرچند که خیلی­ ها به دلایل مختلف مخالف این موضوع بودند.

یکی از مهمترین و جنجالی­ ترین دادگاههای او محاکمه امیرعباس هویدا بود. خلخالی برخلاف بسیاری از انقلابیون اعتقاد داشت کسانی که در رژیم پهلوی کار مهمی به دست داشتند باید اعدام شوند. برخی از جمله مهندس بازرگان به دنبال این بودند که از اعدام هویدا جلوگیری شود ولی خلخالی مثل تمام محاکمه­ های قبلی، هویدا را اعدام کرد. او در خاطرات خود می­ گوید «من خیلی­ ها را اعدام کردم و خیلی­ ها هم از زیر دست من در رفتند.»

آیت الله خلخالی
سالهای پایانی عمر آیت الله خلخالی

خلخالی در سالهای پایانی عمر خود به سمت انزوا رفت و منتقدین بسیار زیادی هم به مرور پیدا کرد هرچند او در جواب مخالفان خود می­ گوید ذره ­ای از کارهایی که کردم پشیمان نیستم و اگر به قبل برگردم این کارها را تکرار می­ کنم. او در اواخر سالهای زندگی خود کتابی تحت عنوان ایام انزوا که شرح حال خودش بود را نوشت. خلخالی مدت‌ها به مرض پارکینسون مبتلا بود تا اینکه در پنجم آذر ۱۳۸۲ به دلیل ناراحتی قلبی و در سن ۷۷ سالگی درگذشت.

آیت الله خلخالی که بود و چه کرد؟

اعدام های آیت الله خلخالی

خلخالی در ۲۴ بهمن ۱۳۵۷ با حکم آیت الله خمینی به عنوان حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب منصوب شد. حکم آیت الله چنین بود: «جناب حجت‌الاسلام آقای شیخ صادق خلخالی دامت‌افاضه. به جنابعالی مأموریت داده می‌شود در دادگاهی که برای محاکمه متهمین و زندانیان تشکیل می‌شود حضور به‌هم رسانده و پس از تمامیت مقدمات محاکمه با موازین شرعیه حکم شرعی صادر کنید.»

پس از انتصاب سید محمد بهشتی به ریاست دیوان عالی کشور در اسفند ۱۳۵۸ از این سمت برکنار شد. خلخالی از اردیبهشت ۱۳۵۹ با حکم رئیس‌جمهور وقت ابوالحسن بنی‌صدر سرپرست کمیته مبارزه با مواد مخدر شد و به محاکمه و اعدام کسانی که در قاچاق و توزیع مواد مخدر دست داشتند پرداخت. او که به دلیل قاطعیت فوق‌العاده نسبت به معتادان و قاچاقچیان معروف شده بود در دی همان سال استعفا کرد.

اعدام مواد مخدر خلخالی


بیشتر بخوانید: اعدام دسته‌جمعی قاچاقچیان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر به دستور خلخالی


خلخالی در سال ۱۳۵۸ به کردستان رفت و در آنجا بسیاری از مخالفان و حتی کسانی که ظن مخالف آن‌ها با اسلام را داشت، اعدام کرد. اعدام‌ها چنان غیر انسانی بود که دولت موقت مهندس مهدی بازرگان به ماجرا ورود کرد و در مقابل اقدامات وی ایستادگی کرد. اما خلخالی تسلیم نشد و از کردستان به گنبد کاووس رفت و در آنجا حکم اعدام تعدادی دیگر را امضا کرد.

در این دوره صدها نفر به حکم خلخالی اعدام شدند که بسیاری از آنان وابستگان به دودمان پهلوی بودند. خلخالی در شب پیروزی انقلاب قصد داشت ۲۴ نفر را اعدام کند که در نهایت مهدی رحیمی، نعمت‌الله نصیری، منوچهر خسروداد و رضا ناجی اعدام شدند.

در پی افزایش اعدام‌ها، آیت الله خمینی به مهدی عراقی دستور داد که برود و نظارت کند تا این چهار نفر با خانواده‌هایشان تماس بگیرند و اگر مطالبی دارند بنویسند. اما خلخالی به سرعت از مدرسه علوی به مدرسه رفاه رفت و مهدی عراقی زمانی رسید که اعدام آن چهار نفر صورت گرفته بود.

ابراهیم یزدی در خاطراتش می‌نویسد: «وقتی من رسیدم، خلخالی و تیم‌اش مشغول گفتگو برای نوشتن ادعانامه علیه اعدام‌شدگان بودند. من بسیار عصبانی شدم و بر سر آنها فریاد زدم که شما چه دینی دارید؟ اول می‌کشید بعد می‌خواهید کیفرخواست بنویسید.»

اعدام هویدا توسط آیت الله خلخالی

از دیگر محکومین این دادگاه‌ها امیرعباس هویدا نخست‌وزیر پهلوی بود. در روز ۱۸ فروردین ۱۳۵۸ خلخالی وارد زندان قصر تهران شد و تلفن‌های آن را قطع کرد تا از اعمال نفوذها جلوگیری کند و به دنبال محاکمه‌ای کوتاه وی را محکوم به اعدام کرد. همه دفاعیات هویدا در دادگاه در این خلاصه می‌شد که می‌گفت: «من یک مهره کوچک در سیستم بودم و این سیستم بود که حکومت می‌کرد نه من و نه افراد.»

هویدا همه اتهامات را رد می‌کرد و می‌گفت: «این ساواک بود که کشور را اداره می‌کرد و من در صورت ظاهر نخست‌وزیر بودم و در واقع از جریان‌های کشور اطلاع صحیحی نداشتم.»

شاه و آمریکا را مسئول اعزام ارتش به ظفار و عمان عنوان و خودش را تبرئه می‌کرد و می‌گفت: «من پس از گذشت چند ماه از جریان مطلع شدم.» به هویدا گفتم: «پس چرا استعفا ندادید؟» گفت: «اختیار در دست ما نبود.» گفتم: «این همه به خارج مسافرت می‌کردید، چرا تصمیم نگرفتید در آن‌جا بمانید و صدای اعتراض خود را بلند کنید و جزو مخالفین دولت باشید؟» او می‌گفت: «مردم ما را قبول نداشتند.» او می‌گفت: «سفرهایم به چین و سنگال و اروپا و آمریکا به دستور آمریکا و شاه بود و تعمیر مقبره سید علی‌محمد باب و میرزا حسین‌علی بها و عباس افندی در حیفا و عکا نیز به دستور شاه بود و به دستور او بود که من پرده‌های قالی گران‌قیمت را وقف آن‌جا کردم.»

خلخالی در تابستان ۱۳۵۸ به عنوان حاکم شرع راهی کردستان شد که با اعتراض دولت موقت نهایتاً منجر به دخالت هیئت حسن نیت شد. وی سپس برای سرکوب ناآرامی‌ها راهی گنبد کاووس شد و حکم اعدام ۹۴ نفر را در آنجا صادر کرد.

سید مصطفی میرسلیم در سال ۱۳۹۸ در جواب سؤال (آیا این جمله برای آقای خلخالی است که حالا اعدام می‌کنیم اگر بیگناه بود می‌رود بهشت؟) گفته «بله از این حرف‌ها می‌گفتند. حتی بدتر از این کارها هم انجام می‌دادند. من خبر داشتم که برخی از همراهان ایشان برای اینکه مجوز ورود به یک خانه را بگیرند برخی از مواد مخدر یا موارد دیگر را به داخل منزل پرتاب می‌کردند و بعد به اهالی خانه می‌گفتند ما آمده‌ایم برای تفتیش و … بالاخره این قبیل کارها زیاده روی‌هایی بود که اوایل انقلاب صورت می‌گرفت.»

تخریب مقبره رضاشاه توسط آیت الله خلخالی

پس از انقلاب ۵۷ انقلابیون بار‌ها به مقبره رضاشاه حمله کردند و بر دیوار‌های آن شعار نوشتند. نهایتا صادق خلخالی دوسال پس از پیروزی انقلاب اجازه تخریب این بنا را گرفت و با وجود مخالفت رئیس جمهور بنا را تخریب کرد. بنا بسیار مستحکم بود و برای تخریب آن مجبور بودند از مواد منفجره استفاده کنند.

تخریب بنا از صبح تا ۱۰ شب طول کشید، اما خلخالی موفق به پیدا کردن جسد رضاشاه نشد. در اردیبهشت سال ۱۳۹۷ در گودبرداری از آن منطقه، جسد مومیایی شده‌ای یافت شد که به احتمال زیاد همان جسد رضاشاه بود که به علت دفن شدن زیر سنگ بزرگ چند تنی، خلخالی موفق به کشف آن نشده بودند.

تخریب مقبره رضا شاه

اقدامات خلخالی صرفا موضوع شخصی نبود. به گزارش رویداد۲۴ در دو دهه پایانی حکومت پهلوی گروه‌های سکولار و دموکراسی‌خواه با اسلام گرایان، علیه رژیم پهلوی متحد شده بودند و به تعبیر آنتونیو گرامشی در جامعه ایران یک «بلوک تاریخی» ایجاد شده بود؛ اتحادی از نیرو‌های مخالف نظم موجود که گفتمانی هژمونیک را ایجاد و بازتولید می‌کنند. گفتمان جدید مذهب را به مفاهیم انقلابی چپ مسلح کرد و ساختار سنتی روحانیت را تبدیل به یک دین انقلابی رادیکال کرد. این گفتمان هژمونیک در سال‌های منتهی به انقلاب پیروز شد و پس از پیروزی، یکی از گروه‌های دخیل در انقلاب با حذف گروه‌های دیگر بال‌های قدرتش را در سراسر جامعه گستراند. خلخالی همان چیزی بود که انقلابیون نیاز داشتند؛ حاکم شرعی که برای تک‌قطبی شدن جامعه و حذف گروه‌های دخیل در انقلاب نیاز بود. اعدام‌های فله‌ای خلخالی رعب و وحشتی ایجاد می‌کرد که ظاهرا برای تک حزبی کردن کشور نیاز بود.

دو رویداد، اما باعث فاصله‌گیری خلخالی از قدرت شد. یکی رد صلاحیت در مجلس خبرگان رهبری و دیگری به علت نداشتن اجتهاد و دیگری برکناری‌اش توسط آیت الله بهشتی. خلخالی با فاصله گیری از قدرت سعی کرد به اصلاح طلبان نزدیک شود و در انتخابات ریاست جمهوری از سید محمد خاتمی حمایت کرد. وی تا پایان عمر از اقدامات و اعدام‌های بیشماری که انجام داده بود، دفاع می‌کرد.

عکس سربازی آیت الله خلخالی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۷۲
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
51
325
ازشما ممنونم بابت مطالب خوبتون خيلي عالي بود
در باره خلخالي هم بايد بگم فقط بگيد خلخالي نه ايت ا.. و ...بهش اضافه نكنيد
اينقدر بي ارزشه اين خلخالي كه ارزش نوشتن نظرمو هم نداره
ایمان یوسفی پشتمساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
452
49
باسلام درودبه روحه بلنده ایت...خالخالی نسله جدیده امروز بداند چه شخصیت های بلندی مسله خالخالی ها بودندکه بااسارته خود بنیان گذاره انقلاب بودند وحافزش تاکشوری با امنیت به وجود اوردند بس بایدشاکر باشیم وسپاس گؤیم
پاسخ ها
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
امام نیست که.همچین شخصیت خیلی بزرگیهم نداره
7
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
لعنت خدا هزاران بار بر دل سیاه خلخالی
عرفان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
اول یاد بگیر حافظ چه جوری نوشته میشه بعد نظر بده بی سواد!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۹
لعنت به تو و صادق خلخالی
امیر ارسلان نامدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
45
281
سلام دوستان.اگه قبر این ایت الله بلدم بودم میرفتم نبش قبرش میکردم یک میلیون آدم کشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۰
حرم حضرت معصومه دفنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
لعنت الاه علیه
محبوبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
25
203
اگه از عدالت خدا عدول کرده خدا خودش به حسابش رسیدگی میکنه.به اسم اسلام یه جلاد آدمکش شد به حرف خودش در اذهان مردم من که به شخصه ازش بدم اومد همین مدل آدما با اسلامی که فقط سلیقه خودشونه نه اسلام واقعی باعث میشن که اسلام بد جلوه داده سه.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
28
68
کلی مطلب دربارش خوندم ولی اخر نفهمیدم ادم خوبی بوده یا بد؟! اگه بد بوده چرا امام خلعش نکرده
پاسخ ها
مهدی
| United Arab Emirates |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
کسی که بدون محاکمه یا با عجله سعی می کرده آدم ها رو اعدام کنه هنوز نتونستی تشخیص بدی که خوب بوده یا نه؟ کسی که یک جلاد به تمام معنا بوده و می گفته به محاکمه نیازی نیست اگر بی گناه بودند میرند بهشت اگر گناهکار بودند میرند جهنم واقعا فکر می کنی آدم خونخواری نبوده؟ فرقش با داعش چی بوده؟ هر کس دیگه ای که چه در اون روزگار و چه در این روزگار در حال حمایت از این بودند جواب بدهند و همه شریک در این همه قتل هستند. این وعده الهی و آیات قرآن هست
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
مشکل از خلخالی نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
چون او دندانهای خون چکان خود خمینی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
32
226
خدا لعنتش کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
214
60
اگر خلخالي بود كشور به اين روز نمي افتاد كسي جرات مي كرد اختلاس كند همه ماستهايشان را كيسه مي كردند الان سنگ روي سنگ بند نيست
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
فکر می کنی،خلخالی فقد در مورد نظام قبلی خشونت خرج داد،بقیه اصلا براش مهم نبود تقریبا،نه به اندازه اونا که سریع اعدام کنه:/
roya
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
225
50
بنظرم خلخالی کسایی رو اعدام کرده ک جوونای زیادی رو کشتن و قصاص نفس شدن ماک نبودیم چرا قضاوت میکنیم
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
معتاد ها که جرمشون فقط کشیدن تریاک بوده هم ادمکش بودند که اونها رو اعدام میکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
ببینم شهرداره تهران که طرح متروانجام داده بوداعدام کرده بود جووناروکشته بودحرف چرت لطفانزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
اسب شاه چند تا جوون رو کشته بودخخخخخخخخخخخ فکر کنم مغز متفکر ساواک اسب شاه بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
51
38
یک مورد اعدام کرده وزیر خارجه خلعتبری بوده او کسی را نکشته بود. !!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
27
177
خدا لعنتش کنه
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
17
115
یا از انقلابیون نفهم بودن یا مطیع دستورات بالا دستی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
20
218
خلخالی یه جانی بالفطره بوده که شرایط براش مهیا شده وخوی وحشیش رو نمایان کرده.روحش درعذاب.باعث مرگ خیلی ادمای بیگناه شده
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
10
155
تاریخ میدونه چه ادمی بوده و هیچکس اسم این شخص را فراموش نمی کنه
علی
|
Netherlands
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
20
182
جانی بود,روحش درعذابه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
روح سگای درباری چطور؟؟
خیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
29
204
اگه ایشون، دهها نفر از دکترای استراتژیک نظامی ایرانو اعدام نمیکردن، جنگ ایران عراق تو همون سال اول جنگ، با شکست عراق، پیروز میشیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
به گفته صدام اگه با ارتش شاهنشاهی میجنگیدم یه روزه ایران شکست میخورد...ارتش مملی شاه خخخ
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
به ناشناس بالایی-صدام مثل سگ از شاه می ترسید وگرنه قرداد 1975 رو نمی بست .احمق مزدور عراق
مرتضی هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
14
199
والا از نظر ما که دیده بودیمش یه آدم کش جانی بیشتر نبود فکر میکنم اگه امروز زنده بود مردم پوستش رو زنده زنده میکندند این تعاریفی هم که ازش شده اگه راست میبود بعد از مرگش بیست و هفت بار قبرش تخریب شد تا اونجا که دور قبرش رو نرده کشیدند و براش نگهبان مسلح گذاشتند تا از تخریب مجدد جلوگیری,شود به هر جهت خدا عذابش رو زیاد تر کنه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
6
60
سلام باروش اعدام و کشتار مخالفیم ولی اینطور که شنیده ایم در تصمیم گیری هاش از کسی در خصوص پروندای دست خط تلفن وابسته به فلان شخص برایش معنی نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
117
30
این دوره زمانه بازم یکی میخواد که گردن همه اختلاس گران و قاچاقچیان رو قطع کنه . امروز یکی میخواد که دست تمام سارقان رو قطع کنه . امروز یکی میخواد که دهن همه مزاحمان نوامیس مردم رو سرویس کنه . امروز یکی میخواد که حق این مستضعفان رو از اون رشوه خورا رو بگیره اونم کسی نیست جز . آیت الله خلخالی . زنده باد خلخالی
پاسخ ها
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
عزیز من . خیلی مطمئن نباش که خلخالی فقط ختلاس گران و قاچاقچیان رو اعدام می کرده و با آدم های بی گناه هیـــچ کاری نداشته باشه.
خلخلی ابجیتو کرده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
برو بابا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اونهایی که امروز اختلاس وقاچاق می کنن ومزاحم نوامیس مردم هستند همونهایی هستند که امثال خلخالی با انقلابشون به قدرت رسوندند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
23
174
مثل ... سقط شد(حیف سگ)
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
194
41
سگ تویی نه خلخالی نفوذناپذیر
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
سگ بودن بهتر از خلخالی بودنه
:(
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
26
186
من ریدم توگورش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
19
154
اشغال بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
23
174
خدا لعنتش کنه
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
تورو لعنت کنه
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
امید بی ادب
آمر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
امید....
مهديه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
22
155
خدا لعنتش كنه
بيشتر آدمايي كه كشته بيگناه بودن
صرفا به خاطر پولدار بودن يا مسلمون نبودن كشتشون
ايشالا تو آتيش جهنم بسوزه كه از سگ كمتره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
161
41
یه آدم با وجدان پیدا شده انتقام مردم مظلوم ایرانو از اون ساواکی های جانی گرفته ، به نظر میرسه اون آدمکشا که جونای ای مملکت تو شکنجه خونها و کشتارگاهاشون نابود میکردن رو به سزای عملش رسونده ، حالا شدن بی گناه
پاسخ ها
زهرا رجبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
[جناب رضا در مورد اقدامات پهلوی قدری مطالعه کنید تا کمتر دچار توهم بشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
17
126
هر چقدر هم که نفرت داشته از رضا شاه بازم به نظرمن نباید مقبره اون شاه رو خراب می کرد . بلخره یک مکان تاریخی ایران بود که حتی به احترام شاه عبدل عظیم هفت متر ارتفاع مقبرس کم تر بوده .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
اون رضا پالونی بی ارزش همونی نبود که مردمو تو مسجد گوهرشاد قتل عام کرد....از اینم دفاع میکنید بی ارزش ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اون ناشناسی که در آلمان هست
اگه ب ی ش و ر برو تحقیق کن یه ذره عقل داشته باش
اگه از این مملکت تعریف میکنی گ ه میخوری میری آلمان
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
100
20
خلخالی ، یک عیب بزرگ داشت که اصطلاحاً نه با این طرف بود نه با آن طرف ! لذا هر دو طرف او را طرد کردند و از او بدگویی! یک مرد مستقل بود . دشمن فساد و فحشاء و اختلاس ، حتی اگر پسر خمینی هم می بود اعدامش می کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
ببخشید دشمن فساد نبود بلکه گدا گرسنه ای بود و چون ادم حسودی بود و چشم دیدن مال مردم را نداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اینطور نیست منشا فساد وفحشا واختلاس اونهایی بودند که بزرگترین اقتصاد خاورمیانه را به مذلت کشاندند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
13
104
خدا لعنتش کند
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
10
35
میگن در قوچان یک پیر زن 85 ساله از ترسه خلخلی که اومده بوده قوچان مواد ترک کرده اعدام نشه
بى طرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
13
126
مكان اصليش و ابديش جهنم باشه انشاالله
خدالعنتش كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
159
27
اقای خلخالی مرد بزرگی بود ایشان کسانی که علیه دولت بودند انها را اعدام می کرد خدا رحمتش کنه برایش فاتحه بخونید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
خاک برسر طرز تفکرت حتما براش فاتحه میخونم جایگاهش جهنم و با اتیش مشهوره انشالله همچنین تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
ایشالاه باش محشور شی اونجا ببینم بازم براش فاتحه میخونی یا ......... ؟؟؟؟
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
بابای من وقتی نوجوان بود خلخالی رو دیده بود بعد دید به بابا بزرگ و مامیزرگ خبر داد
بعد اون لحظه خلخالی یک رو کشته بود
خدا لعنتش کنه
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
12
114
خدا لعنتش کنه. از خودم خجالت کشیدم که با خلخالی هم زبانم
حسین رحیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
13
90
باعث ننگ مسلمونهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
10
98
اون یه جنایتکار بالفطره بود،همیشه تو عوامل پیروزیهای عراق در اول جنگ ایران و عراق می نویسن یه دلیلش فرار فرماندهان نظامی ارتش به خارج و از هم پاشیدن ارتش بود،با این اعدامهایی که این جنایتکار انجام داده و اینقدر سپهبد وسرلشکر و سرتیپ کشته هر ارتشی باشه از هم می پاشه،امثال خلخالی و ابوبکر البغدادی تو جهنم تو یه بند زندگی خواهند کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
25
19
آخرش نفهمیدیم خوب بود یا بد
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
خاک توسرت تودگه واقعاخری این همه ازکشتن مردم بی گناه ازجنایت خلخالی گفتن تاهنوز نفهمیدی امثال خرای مثل توهستن که این مملکت پیشرفت نمیکنه خاک توسرت نفهم
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
80
17
دمشگرم خیلی از اشرار قاچاقچی هارو اعدام کرد.
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
الان تعداد معتادان 20 برابرزمان شاهه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
11
75
جانی بیش نبود
کریم
|
United States of America
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
13
90
تو همین قضیه اخیر آتش گرفتن ساختمان پلاسکو مالک این برج رو خلخالی به جرم یهودی بودن و همکاری با اسراییل در همون اول انقلاب اعدام کرد و پیش از مرگشم گفت که این ساختمان کسب و کارم (پلاسکو) رو به فرزندانم میدم اما خلخالی از این کار جلوگیری کرد و گفت که به بیت المال مصادره میشه و فرزندانشم از ترش جونشون فرار کردن و موقع اعدامش میگفت که من خلخالی و ساختمانم رو نفرین کردم و به گمانم که الانم تاوانشو بعد سال ها با خون آتش نشانان دادیم ...خدا لعتش کنه خلخالی رو که فقط به جرم اهل کتاب بودن و پولدار بودن همرو اعدام میکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
ادم حسود وبدبختی بوده دیگه چشم نداشته بهتر از خودش باشن خدا لعنتش کنه الهی
ایرانیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
120
13
خدارحمتش کنه انشاالله..
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
14
94
خدا برغذابش بیفزاید... کودن متحجر بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Korea (Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
اگر خدایی هست اگرروز حساب کتابی هست.این جانی خیلی انسانهای بی گناهی رو قتل عام کرد اخر عمرشم پارکینسون کرفت ازبوی گند ی که ازش تولید میشد کسی نزدیکش نمی تونست بشه.خدالعنتش کنه خلخالی رو وان حیوانیکه این سمت حاکم شرعی را به این حیوان خونخوار داده بود.عجب صبری خدا دارد.
ناشناس
|
Japan
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
7
71
جانی
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
12
104
هویدا کسی بود که اقتصاد کشور رو سالها به بهترین نحو اداره کرد و سالها قیمت یک جنس تکانی نمی خورد بله این افراد رو در جامعه ای دیگر ارزش می دانند و در ایران اعدام می کنند.
علی
|
United States of America
|
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
7
67
خدا نیامورزش
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
5
75
خلخالی در واقع بزرگان ایران رو کشت. کسانی که ازش طرفداری میکنند بهتره بیشتر تحقیق کنند که بفهمند چه بیگناهانی رو کشته و چه وحشیانه رفتار کرده. واگذارش به خداوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
9
67
حيف از نادر جهانباني كه اين اقاي نسبتا محترم تير بارانش كرد
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
7
76
اگه الان زنده بود خودم تو خيابون آتيشش ميزدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
6
83
داعش زمان خودش بوده مرتیکه قاتل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
داعش جلوش لنگ مینداخته کجایه کاری
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
7
46
واقعا نمیدانم چرا نویسنده اینقدر خوب نوشته، ظاهرا شما اعدام بدون هیچ دادگاهی و کیفر خواستی رو قبول دارین، همچین ادمه قاتلی ارزش نظر دادن نداره، خدا که نبود یه دانشجوی ارشد رو به تیر بست برای مخالفت و کار سیاسی، همین ها ما رو وحشی های جهان کردن، فقط نمیدانم چرا امام این اقا رو برکنار نکردن چون امام هم مخالف اعدام بدون دادگاه بودن، و مخالف خیلی از اعدام های این مردک،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
29
13
ماشاا.. کشور ما چقدر صاحب نظر و تماشاچی داره ولی در عمل ...... متأسف باید بود!!!!!!!
بفرموده امام در اولین سخنرانیش توی بهشت زهرا: سرنوشت هر کشور دست خود ملت است ....!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
5
57
این فرد یک ادم کاملا عقده ای بیش نبود,جانی کثیف.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
6
58
قبرش کجاست این شیطان خونخوار که برم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
5
54
یک ملعون عقده ای بود وقتی محاکمه یک نفر فقط بیست دقیقه وبدون وکیل مدافع انجام وبه اعدام محکوم شود شما اسم این امر را عدالت میگذارید .نمونه تیمسارجهانبانی .القانیان
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
46
18
من میگم ما از هیچی خبر نداریم بهتره اظهار نظر نکنیم اگه بی عدالتی کرده باشه بحابش رسیدگی میشه پس ما نیام طرفداری کنیم ازاعدام شده ها شاید شاید حقشون بوده باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
خدا عقل داده
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
بهمن خوابه
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
6
59
خدا لعنتش کنه که واقعا خیانت کرد.اینو فراموش کردن بگه که خلخالی تو برنامش و خاطراتش نوشته اگر عمری باشه برای تخریب اثار شیطانی تخت جمشید هم اقدام خواهم کرد....
که خدا جسم نحسشو ازروزمین برداشت.به امید پاکسازی زمین از وجود نحس خلخالی ها...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
5
40
خدا لعنتش کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
61
13
واقعا مرد بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
47
12
لطفا اینقدر ببعی نباشید!
چرا بدون پژوهش حرف می زنید؟
جنگ ایران و عراق با فداکاری وایثارنوجوانان وجوانان وپیرمدهای باغیرت تموم شد چرا ایثارقهرمانهای کشور رو حراج میکنی؟ اون ارتشی که از ترس جونش فرار کنه هیچ وقت از مملکتش دفاع نمی کنه
صاحب یهودی پلاسکو ساختمانش رو زمان هویدا به یکی از دوستان بهایی هویدافروخت چرا الکی جو می دین؟
در مورد خلخالی نظربنده اینه,خداوند در قران فرموده حتی اگه حق با شماست نباید تعدی و ظلم کنید به نظر من آقای خلخالی در جاهای که زیاده روی کردن وبدون در نظر گرفتن نظر امام کاری انجام دادن به مملکت خسارت وارد کردن مثل خیلی از افراد کابینه دولت کلید که با نظر شخصی کشور رو اداره می کنن نه نظر اسلام نه نظر رهبر نه فرمان خدا
پاسخ ها
........
| United States of America |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
یه سوال از شما دوست عزیز دارم. زمان جنگ :
غیر از ارتش کجا نیروی دریایی داشت و نیروی دریایی عراق رو منهدم کرد؟
غیر از ارتش کجا نیروی هوایی داشت و فردای شروع جنگ ایران با عراق با بزرگترین و پیچیده ترین حمله هوایی تاریخ جواب عراق رو داد؟
ینی تو سپاهیا و بسیجیا (که تازه اوایل جنگ نبودن) رو با نیرو های آموزش دیده ارتش یکی می دونی؟
همون سپاهیا که وقتی ارتشی ها بر اساس تاکتیک عقب نشینی می کردن، ارتشی های خودی رو به رگبار می بست.
سرلشکر فلاحی که نامه دستور قتلش( توسط خلخالی جنایتکار) تو جیبش بود ولی با این حال با دشمن جنگید رو ترسو می دونی؟
همه می دونن که اگه خلخالی اون همه ارتشی رو اعدام نمی کرد، عراق جرئت نمی کرد به ایران حمله کنه، و اگه میکرد خیلی سریع شکست میخود
#بدون اطلاعات حرف نزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
ناشناس خودت بودی بجرم اینکه داری زندگی میکنی میان میبرن تو یه رب یه جرمم واست میزارن و حق دفاع از خودتم نداری وکیلم نداری چی کار میکردی تو این کشور میموندی فقط به من بگو تا بدونم. خلخالی دست استالینو هیتلرو ابوبکر بغدادی و صدامو از پشت بسته بود
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
7
42
عوضی جانی
مهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
7
42
حالا میگیم ساواکی ها و قاچاق فروشها حقشون بوده اما اخه این همه معتاد رو چرا اعدام میکرد معتاد که مجرم نیست بیماره یعنی خاک بر اون سر نفهمش کنن چقد حیوان کثیفی بوده بابا از این حیوانها دفاع نکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
53
10
انسان ممکن الخطاست و ممکن است گاهی اوقات بر صراط حق حرکت نکند و لغزشی داشته باشد درسته ایت الله خلخالی خیلی ها رو به اعدام محکوم کرد مخصوصا عوامل رژیم پهلوی رو ولی همین حکومت پهلوی کم ظلمها در حق ملت نکرد مردم رو بی خود و بی جهت میبردن در شکنجه گاه های ساواک شکنجه میدادن به نظر بنده ایت الله خلخالی کارش مورد قبوله همه هست خدا رحمتش کنه
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
عوامل رژیم پهلوی بی نهایت بهتر از این بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
شاید تو هم جیره خوار همین ها هستی که دست جانی ها رو برای قتل مردم باز گذاشت تاریخ نشان داد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
4
22
با سلام
تاریخ یک روز شهادت میده به تمام کارهایی که ما انجام دادیم
اون روز امیوارم کسی شرمنده نشه....
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
6
41
لعنت خداوند وهمه کاینات بر تو ای پست فطرت جانی خلخالی کثیف که عده کثیری از ابرمردان ایران زمین را بابی عدالتی تمام ازبین بردی وباعث عقب ماندگی این کشور شدی
نفرین خدابرتو.
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
6
10
لطفأدرمورداین شخص بیشترمطلب بنویسیدتابهتربشناسیمش.ممنون
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
5
39
خلخالی یک فرد عقده ای کثیف بیش نبوده لعنت خدابر او و هم دستانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
5
34
به نظر من یک فرد بی سواد و جانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
5
30
من نديدمش ولي ميگن خيلي جنايتكار بوده
نقی جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
38
11
عزیزان باید متذکر شوم که خلخال ی هر که بود و کرد به دستور خمینی حاکم شرع بود کسانی که از هویدا حمایت میکنن باید بدانند که هویدا کسی بود که بحرین استان ۲۱ایران را دودستی تقدیم اعراب کرد و در جواب این خیانت به خبرنگاران گفت دختر که بزرگ میشود باید شوهرش داد
به نظرم کسانی که از خلخالی انتقاد میکنن یکم تاریخ ایران معاصر را یکم ریزتر مطالعه کنن
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
برو تو مطالعه کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
میگی حاکم شرع خمینی بود تا مثلا اونو تبرئه کنی؟ تاریخ می خونیم ولی نه اون تاریخی که شما نوشت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
60
12
خلخالی کسانی رو اعدام کرد که دستور کشتن صدها انقلابی رو صادر کرده بودند.درود بر شرفش
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
و بدبخت هوایی که حق و حقوقشون رو میخواستن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
6
36
خلخالی خیلیا رو یتیم کرد.کسی ک از عدالت علی و اسلام دم میزنه رو با ساواک مقایسه نکنید.ایشان با ابن مرجانه در یه سطح بودند.در این دنیا هر کس باید کاری کنه ک بگویند خدا بیامرزدش نه بگویند خدا لعنتش کنه
ناشناس
|
Australia
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
5
37
خدا لعنتش کن
کمتاخنغخلخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
12
9
خلخالی کمی زودتر (سی هفت سال )شروع به اعدام کرد حال اختلاس گران کسی مثل خلخالی میخواهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
5
30
خدا لعنتش کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
6
31
خون خوار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
4
12
خدابهترمیداندکی بودولی چیزی که پیداست اینه که خیلی بیگناه رابه گشتن داده والبته خیلی رابه حق گشته, اینوایمان داشته باشیدکه خداباعدلش بااورفتارمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
3
16
دراسلام درمورد گناه کار اول تحقیق وشهودویاشهادت خودفرد سپس محاکمه وبعد حکم درصورت عدم اعتراض ومدت مقررصدورحکم قطعی *بررسی کنید احکام ایشان ثانیه ای بوده شاید ازاین همه حکم یکی مقصرنبوده وبی گناهی بچه هایش یتیم بشن گناه به گردن کیه ........................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
1
11
داستان چیه؟؟؟؟!!!!!!
طرف سال ۸۲ مرده بعد بعد ملت الان یادش افتادن؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
نه ملت هیچوقت خاطره اون آدمکشای فتنه 57 رو فراموش نکردن ،فقط نمی دونم چی شد حکومت اجازه داد تو یه سایت کسی از میوه های دل خمینی انتقاد کنه،چه بنامه ای داره معلوم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
6
25
خدا او را در جهنم جای دهد مرتکه ی کثیف ادم کش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
4
27
گدا که معتبر شود از خدا بی خبر شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
5
27
خدا لعنتش کنه که همه کسانی که او کشت از روشنفکران و تحصیکردگان این مملکت بودند خداوند بر عذابش بیفزاید که خیلی را داغدار عزیزانش کرد.
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
4
28
او کسی بوده که خیلی ها زیر دستش کشته شدند جوانان بی گناهی زیر دست این پستفترت کشته شدند
خلخالی خانواده های زیادی را یتیم کرده
خدا به حساب او برسد
یک انسان مسلمان
|
United States of America
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
5
26
از خداوند می خوام شمای نویسنده این مطلب حمایت کننده از یک قاتل مریض رو با خود ایشون محشور کنه و سهمی از انقلابی گری ایشون به شمام برسه !! که نخوای افکار نسل جوونو بعد چند سال بشوری ... تو که نظر امثال منو چاپ نمی کنی اما بدون همه می دونن طرف کی بوده و چیکار کرده و یکی از عوامل بی اعتمادی مردم به آرمان های انقلاب امثال ایشون هستن ... خدا قوم ظالم و نابود کنه ... بزودی خواهید دید نتیجه ظلم چیه ....
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
4
25
تاریخ در مورد همگان قضاوت خواهد کرد وحتما ادماهایی مثل خلخالی رو در ردیف بزرگترین جنایتکاران ودشمن انسان وانسانیت قرار خواهد داد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
4
22
او يك جنايتكار بود
مسیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
22
5
ایران امروز خلخالی و لاجوردی رو کم داره. اگه امثال اینا بودن وضع کشور این نبود.چون صرفت ادم کشته پس باید نتیجه گرفت ادم بدیه؟کیارو کشته؟ به اینم دقت کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
ایران امروز نتیجه تلاش خلخالی ها ولاجوردی هاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
5
19
خدالعنتش کنه که ارتش رابه آتش کشید که در جنگ این همه شهیددادیم
Mohammad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
6
29
اگه مردم شیرزا جلوشو نگرفته بودند تخت جمشیدم خراب میکرد خاک برسر عقب موندش کنن
این ایران ستیز جانی را خدا ازش نگزره جهنم هم براش کمه مرتیکه
منص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
4
18
خدا لعنتش کنه
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
3
18
به نظر من یک بیشعور به تمام معنا بود عذابش در جهنم بیشتر شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
3
19
خدا لعنتش کنه خیلیارو با بی عدالتی کشته
شریعتمداری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
4
26
خدا لعنت کنه خلخالی اون جلاد کثیف بهترین خلبان تاریخ خسروداد رو به شهادت رسوند لعنت الله علیه یا خلخالی
jafar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
4
18
جانی روانی ،بیسواد. عقده ای .شرارت .شیطان صفتی.نا آشنا با تفکر و...از کمالات آیت الله
Kingdom of iran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
6
21
یه جنایتکار به تمام معنا بود که تو دادگاهای چند دقیقه ای کلی آدم بی گناه کشت
خودشم آخر مثل سگ مرد
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
4
20
خدا لعنتش کنه
سلمان
|
Netherlands
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
4
20
خدا روحشو شاد نکنه
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
7
14
با سلام ایشان نماینده حضرت امام (ره) بود
سردار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
19
7
اینکه آقای خلخالی کی بود و چند نفر رو اعدام کرد کار ندارم....ولی از وقتی که مسئولیت مبارزه با مواد مخدر ازش گرفته شد جنوب شرق کشور شد پاتوق اشرار و قاچاقچیا...واقعا کشور تو زمینه مبارزه با مواد مخدر به امثال خلخالی نیاز داره...یه مسئول انقلابی و درستکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
بجا اینکه ادمو بکشن اقتصاد فلاکت زده رو درست کنن امنیت کشورو درست کنن سواد مردمو درست کنن ازادی بیانو درست کنن ازادی رو درست کنن فرهنگ غنی رو که چهل سال تو گل فرو رفته رو درست کنن تکدی گری رو درست کنن مسکن مهرو خونه هارو درست کنن جاده هارو درست کنن پرایدو درست کنن خودرو سازی رو درست کنن صنعت کشورو درست کنن بی پولی رو درست کنن تورمو درست کنن رکود اقتصادی رو درست کنن وضع شادی مردمو درست کنن فیلمای چرتو پرت صدا سیما رو درست کنن بیکاری رو درست کنن الودگی هوا رو درست کنن خشکسالی رو درست کنن سیل های مکررو درست کنن کلا مملکتو درست کنن اگه اینا درست شد اونوقت دیگه کسی میره سراغ مواد :؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
6
15
اوایل انقلاب هرکی مجرم بود زودتر فرار کرد و اینای که موندن جرمی نداشتن.
مثلا صاحب ساختمان پلاسکو جرمش یهودی بودنش بود.
تیمسار ناظمی اشنی.....
و.............. .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
7
23
خدا لعنتش کنه خدا نیامرزدش که بیشتره خلبانای کارکشته مثل ربیعی،جهانبانی و..
رو کشت.اینا کسایی بودن که تمام عمرشون رو وقف ایران کردن
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
7
22
این شخص اصلا نمیشه بهش ادم گفت چ برسه ب ایت الله .کاری ب کشتن ادمایی معروفش ندارم .چرااا یه معتادی رو ک مریض روحیه رو دستور میداده بکشن هاااا
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
6
26
ارزش حرف زدن نداره ادم پستی بوده خدا لعنتش کنه
من خودم دیدم افراد بی گناه زیادی رو اعدام کرده
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
7
27
ایشان قبل انقلاب در امین آباد شهرری به صادق گربه کش معروف بوده وای برمردمی که فریب این جنایتکاران روانی راخوردند
عیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
6
18
یه جنایتکار وحشی بود.حالم ازش بهم میخوره.احمقی بود ک میخواس تخت جمشیدو نابود کنه.
موسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
5
20
به نظر من اون یه جنایت کار بود انسانهای بیگناه زیادی رو کشت خدا لعنت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
5
21
خدا لعنتش کنه و روحش همیشه در عذاب باشه و در اتش جهنم بسوزه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
6
20
ای مردم!قبل از همه چی بگم که بدبختی اصلی کشور ما نادونیه.بدون تحقیق هرچی میشنویمو باور می کنیم و جالب اینکه قبولم نمی کنیم نادونیم و داریم اشتباه می کنیم.آیا از آمار 38 هزار انسان کشته شده به وسیله ی آین آقا خبر دارید آیا همه ی این ها جانی بالفطره بودند؟چرا اونا رو بدون محاکمه دار میزد؟درباره ی قبر رضاشاه هم بگم که اگه بتونیم تو اسلام نبش قبر حرامه حتی اگه اون شخص طاغوت زمانه بوده باشه و اما ایشون که یه حرام زاده ای بی سواد بیش نبود و از اسلام خبری نداشت دستور نبش قبر آن بزرگواران را داد
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
5
20
لعنت بر خلخالی و طرفداراش
اکبریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
13
5
ول کنید این خلخالی بدبخت رو 15ساله که مرده اما بعضی ها هنوزهم به اون توهین میکنن..قاتلین واقعی این کشور این دزدهای اختلاس گر هستد که بادزدی های چندهزارمیلیاری باعث نابودی مردم میشن
عادلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
22
9
اگر خلخالی و خلخالی ها نبودند الان ملت ایران همچون محمد مرسی در مصر در قفس بودیم .. خداوند غریق رحمتش کند....... در سایه امنیتی که او ایجاد کرد امروز در فضای مجازی فعالیم و به او فحش میدیم عجیب است ..... خداوند نظر رحمتش را از این ملت نکگیر و گرنه گرفتار ساواک خواهند شد ودیگر خلاصی از آن محل است
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
عادل شما برو مغزتو عوض کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
اگه منظورت از ملت خودتی آره راست می گی،مملکت حساب کتاب داشت امثال تو رو دم توالت هم نمی ذاشتن ولی به برکت سهمیه ها ورانتها ووابستگی به دربارهای بزرگان در جایی هستی که خودتم باورت شده که حقته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
5
19
اختلاسگران امروز
دوستان دیروز خلخالی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
4
16
خدا لعنتش کنه قاتل ازش تفرت دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
3
19
این انسان یک بی ناموس مادر.....زن ..... بیش نبوده کامل بخونید سپس قضاوت کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
3
23
با سلام
بنده به عنوان دکترای حقوق جزا و جرم شناسی اقدامات این فرد را بسیار ناپسند و به دور از عدالت کیفری میدونم چرا که حقو ق کیفری باید با رعایت تمامی شرایط اثبات جرم و رعایت تشریفات رسیدگی باشد وبا جان افراد سرو کار دارد،چرا که اعمال ایشان مانند قصاص قبل از جنایت بوده ابتدا افراد را اعدام نموده وسپس مبادرت به صدور حکم اعدام انانان نموده است در حالی که طبق قوانیین اسلام و احکام دینی بدون محاکمه کسی را اعدام نمودن خود مستحق مجازات است بنابراین حقیر از دید حقوقی کاملا مخالف رفتاراین حاکم شرع بوده ام،و حرکت مرحوم ایت الله دکتر بهشتی بناینگذار قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران که انصافا دستگاه قضایی کشور مرهون زحمات ان بزرگوار میباشد و اولین اقدام ایشان عزل اقای خلخالی بود که ان خود نشان از درایت این استاد بزرگوار ونشان دهنده اقدامات خلاف قانون وشرع اقای خلخالی بوده است. و هرچند که اظهار نظر در باره گذشته چندان تاثیر گذار نیست اما میتواند برای اینده درس عبرت باشد و مانع از ورود چنین اشخاصی به دستگاه عدالت کیفری شود.باتشکر از اعلام نظر دوستان عزیز
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
7
19
هرچقدر رضاشاه جنایت هم کرده بود خلخالی نباید قبرشو تخریب میکرد. اون خلخالی ایت الشیطان بود نه ایت الله. وگرنه کسی که لباس پیغمبرو پوشیده و ادعای اسلام میکنه باید رفتارشم اسلامی باشه. مگه وقتی امیرالمومنین حاکم شد مث عقده ایها قبر عمر و ابوبکر رو خراب کرد؟! نه. فقط افشاگری کرد و مردمو آگاه کرد. تاریخ خودش قضاوت میکنه و خدا بزرگترین و عادل ترین قاضیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
5
17
خدالعتش کنه این جانی پست بیشرف را
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
3
16
آدم نفهمی بود برای گناهکار وبیگناه هردو حکم اعدام صادر میکرد مثلا اعتراف روی کسی میشد طر ف رو میگرفتن اعدام میکردن
ahvaz
|
Netherlands
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
3
19
خلخالی خدا اذت نگذره ان شاءالله الان عذاب الهی رو چشیده ای حق اون هزاران خوزستانی مخصوصا نوجوانان خرمشهر ک در چهارشنبه سیاه ان ها را اعدام کردی رو اذت خواهد گرفت بدان ک اهل جهنم هستی لعنت بر شما و امثالت ک بدون ذنب ادم اعدام کنن
بنده حقیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
3
17
میگن وقتی بعد مرگ کسی میخواهی ببینی جهنمی است یا بهشتی ببین اکثریت مردم پشت سرش چی میگن حالا خودتون قضاوت کنین که رحمتی که میبره بیشتره یالعنتی که میبره
پمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
4
14
خلخالی قاتلی كثیف ك با لباس اخوندی عقده هاشو خالی میكرد
ع ع ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
29
6
آنهاکه به آیت اله خلخالی بدو بیرا می گن اهل انصاف و مروت نیستن و دوست دارن مملکت به کقافت و لجن کشیده بشه و هرکی هرکی بشه چرا که امروز همان روز شده و همه مشاهده می کنند که موتد مخدر , قاچاق ؛ رشوه , ربه , نزول , بی بندو باری , زنان خیابانی , مردان عیاش و ولگرد که دنبال ناموس مردم هستند , حجاب ؛ دزدی , فاصله طبقاتی ؛ نعرض و تجاوز بی داد می کند . آری اگر در مملکت قانون اجرا نشه , مظلوم زیرپا له می شه و ظالم هر روز قوی تر می شه . نمی خواهم همه کارهای آقای خلخالی را تائید کنم اما خیلی ازکارهاش خوب و به موقع و مفید بود . چرا امروز اغلب مردم به رضا شاه رحمت می فرستند در صورتی که رضا شاه از آقای خلخالی هم سخت تر می گرفت حتما شنیدید که نانوا را زنده زنده به تنور انداخته و آشپز را به دیگ آبگوشت . خدا کسانی را لعنت کند که امروز این مصیبت هارا به سر مردم آورده و گرانی بی داد میکند و تورم ازآن بدتر و اختلاس ها و حقوق های نجومی و .... خدا عاقتمونو بخیر کنه !!!؟؟؟
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
خیلی خ ن گ ی
جواتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
5
18
خلخالی همان ادمیه که با بولدوزور به جان تخت جمشید افتاد کسی که به مقبره بزرگترین انسان ایرانی رحم نکنه به بهانه اسلام به هیچکی رحم نمیکنه. امثال خلخالی رو میشناسم اینها همونایی ان که پشت امام علی نماز میخونن و با معاویه پلو میخورن. خلخالی اعتقاد داشت که انسانها رو میکشه اگه گناهکار باشن میرن جهنم اگه هم نبودن که خوب میرن بهشت. با این طرز فکر نمیدونم چرا خمینی اون رو مامور اینکار کرده بود.خلخالی ادمای گناهکار زیادی رو کشت ولی اینم فراموش نکنین که خون ادمای بیگناه زیادی رو هم ریخت بیشتر از تصور ما. و چوب خدا صدا نداره اواخر عمر مدفوع خودشو میخورد.
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
4
13
سلام .من شنیدم که اگر دختر باکره ای حکم اعدام داره ،قبل از اعدامش بهش تجاوز میشه که باکره اعدام نشه و اینکه این حکم و خلخالی داده .آیا صحت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
من از یه پیرمردی که اون زمان تو کمیته بود شنیدم که آره صحت داره حتی در شهرستانها
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
11
8
با سلام:
بی خود خود را قاضی القضات نپندارید.
نامبرده اگر خوب بود درود و سلام خدا بر او باد.
اگر بد هم بود انشاءالله خدایش بیامرزد.
(( بیایید با قضاوتهای سطحی پرونده خود را سنگین نکنیم))
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
نمی تونیم مثل کبک سرمونو توبرف کنیم تا هرکس هرجور خواست حکومت کنه ویه تاریخ هم به نفع خودش بنویسه وبه ریش همه بخنده وبره تو می تونی اینطوری باش
حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
5
13
من زمان انقلاب متولدشدم,ایکاش اگر چیزهایی که درباره این فرد میگویند درست باشد گورش را اتشبزنند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
4
12
آیه ی قرانی داریم که : لا ضرره و لا ضراره فی الاسلام
در دین اسلام هیچ ضرری وجود نداره!
خب وقتی خود خدا میگه به اسم اسلام به همدیگه آسیب نرسونید این گوساله بیجا میکنه اسلام رو بدنام کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
4
12
لعنت به خلخالی کسیف
زارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
13
6
شاید این آدم تنها مردی بود که قاتلان رو به هلاکت کشوند الان کشور ما به یه همچین کسایی احتیاج داره تا کشور رو از دست آقا زاده ها دربیاره
ایرانی
|
United States of America
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
3
6
خلخالی ی جانی بود . عایا یک معتاد که بیمار بود اونارو چرا اعدام میکرد زده انقلاب بودن سواکی بودن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
6
12
هرروز نفرینش میکنم ... امیدوارم هرچه گناه هرکه ایرانیه بپای اون نوشته بشه ... طولانی شدن جنگ تلفات جنگی زیاد عقب افتادگی کشوردر همه موارد که اثارش تا الان حس میشه همش دلیلش اونه خلبانهایی رو اعدام کرد که تمام دنیا حسرتشون میخوردند ودردنیا اول بودند و تمام زندگیشون وقف نام ایرانی میکردن و راحت مثل شاه میتونستن فرارکنن ولی ماندن تا خدمت کنن ولی افسوس که با اعدام انها ارتش هم ضعیف شد مثل شهید نادر جهانبانی که یکی از نوابق خلبانی تاریخ دنیابود .... او خیانتکارترین شخص به اسلام و ایرانه... امیدوارم عذاب الهی روز به روز براو سخت تر شود....هرروز نفرینت میکنم... با یه تحقیق ساده میشه پی به شخصیت کثیفش برد ......تو محله قدیم زندگیش بهش میگفتن صادق گربه کش ببین چی ازش درمیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
6
7
گمان میکنم ایشات عاشق کشتن بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
12
7
سلام آدم بی خودگناه این همه آدم روگردن خودش نمیندازه حتما کاری کردن روحش شادیادش گرامی
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
کشتن باسواد های مملکت
کشتن فقیران و معتادان.
اینا کارهایی بود که کرد شد روحش شاد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
4
5
لعن اله علی قوم الظالمین
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
2
5
اگر دین را از دنباله اسم خلخالی حذف کنیم چه میماند؟آدمی نا آگاه که سرنوشت هزاران فرد فرهیخته وتحصیلکرده را به دست او داده بودن.اگر اعدام نمیکرد جای تعجب داشت.شاید هدفش اصلاح بود ،اما از هیچ علمی بهرمند نبود.برای قضاوت درست به علم وآگاهی نیازست
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
5
2
اینکه چه کسانیرو اعدام کرده وتوزندان هاگذشته لابد بخاطر خطاها بوده اما اینکه اثارتاریخی کشورازجمله تخت جمشید ک قدمت تاریخی بسیارداره وجزء تاریخ وتمدن وثبت جهانی شده رومیخواستن تخریب کنن نشان ازبی تمدنی این فرد میده.واینکه ارامگاه رضاشاه روتخریب کرده هم بدتر.ایشان نه مسلمان بود نه ایرانی.
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
4
2
اینکه چه کسانیرو اعدام کرده وتوزندان هاگذشته لابد بخاطر خطاها بوده اما اینکه اثارتاریخی کشورازجمله تخت جمشید ک قدمت تاریخی بسیارداره وجزء تاریخ وتمدن وثبت جهانی شده رومیخواستن تخریب کنن نشان ازبی تمدنی این فرد میده.واینکه ارامگاه رضاشاه روتخریب کرده هم بدتر.ایشان نه مسلمان بود نه ایرانی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
1
3
خدا خودش جواب کار همه رو بده ان شالله.ما کسی نیستیم که جان بنده ایی رو بگیریم
رضا
|
Netherlands
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
3
7
چند نکته
اول اینکه: فحش دادن درست نیست
دوم : قضاوت در مورد افراد مستلزم اطلاعات و دانش نسبت به مبانی فکر اون شخص هست
اگ ما مسلمان هستیم و معتقد به مبانی اسلام باید طبق مبنای اسلام قضاوت کنیم
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اینا اعصاب مارو خورد میکنند فحش ندیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
5
5
ما پیشرفته تر از عرا ق وسوریه ایم ماهمچون ابوبکر بغدادی را سی سال پیش داشتیم حتی شدیدتر
سینا
|
Germany
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
6
7
خدالعنتش کنه
دخترایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
2
9
خدا رحمت کنه شهید بهشتی رو که ازکار برکنارش کرد...
خود این شخص ارزش هیچ نظر دادنی رو نداره..
سبحان
|
Germany
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
3
9
خدا ازش نگذره مرتیکه نامرد.جایگاهش جهنم...لعنتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
5
8
یه سگ صفت بیش نبوده حیف هویدا حیف جهانبانی حیف
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
4
8
(لعنت خدا بر کسانی که در چهره اسلام به مردم ظلم کردند.) چرا درباره نظر ابلهانه خلخالی درباره کوروش کبیر چیزی ننوشتید؟ چرا درباه اقدام او برای تخریب تخت جمشید و آرامگاه فردوسی چیزی ننوشتید؟ جای تاسف دارد که یک جنایتکار را انسان شریف جلوه می دهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
9
3
خدارحمتش کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
3
11
حرومزاده ای بود برای خودش از قیافه اش تو عکسش معلومه انشالله با شمر محشور بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
13
2
درود بر هرچی بی طرف هست.... اول خدا بعد رهبر معظم و کبیر خامنه ایی...
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
7
3
شاید بیش از اندازه تندروی کرده ولی اکثر کسایی که اعدام کرده حقشون بوده در ضمن وضعیت اون زمان اقتضا میکرد ایکاش حکام شرع فعلی هم ذره ای مثل اون بودن تا کمی مشکلات مردم حل میشد.
ایران پرست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
3
8
فقط می خواهم بدانم فرق خرخالی با عناصر داعش چیه؟
اسم اسلام را لگد مال کرد ، همانگونه که مردم جهان از داعش متنفرند همان زمان هم این احمق آبروی ایران رو تو دنیا لگد مال کرد ، خداوند هزاران بار لعنتش کنه
akkkbar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
11
4
خلخال كسايي رو اعدام كردكه دزدي و غارت و زورگويي كارشون بود.
ريدم توگور كسي كه از دزدا و زورگوها و مخالفان اسلام حمايت ميكنه.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
8
4
کمتر کسی است که بر اساس یقین به قضاوت های ایشان نظر داده ،ما که آن زمان بودیم ایشان هرکه را حکم اعدام داد قتل مرتکب بود وهمدستی با قاتلین هر دو حکمش اعدام بود مگر رضایت اولیاء دم که اولیاء دم در روز محاکمه برای دیدن اجرای حکم امدند وکتبا" از حاکم شرع تقاضای حکم شرعی داشتند خوب معلوم است که قاتل یا همدست قاتل رضایت جلب نکند حکمش اعدام است .واحکام انی فقط برای جلوگیری از پارتی بازی وواسطه گری بود .از حیث حقوقی معلوم است صاحبان دم قصاص میخوان خوب توبیا ونادیده بگیر .به نظر من اجرای احکامی که من در دیار خود دیدم به حق بود.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
2
6
یه اشغال ادم کش بود
مسعود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
2
8
خدا لعنتش کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
2
12
یک جنایتکار مزدور بود فردی بود که بچه 12 ساله را بدون محاکمه اعدام خیابانی کرد
داوود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
9
4
یه مشت جلادراکشته خوب کاری کرده
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
یه ذره عقل داشته باش
مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
3
2
به نظرمن خلخالی فقط انطقام گرفت انتقامم گناه اگه هر کی را به خاطر جرمش یا معتادیش باید اعدام بشه یا نبش قبر بشه پس جواب خدا. را باید چطوری
خلال دندان
|
Netherlands
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
2
7
بهتره با بلدرزر بریم قبرش را خراب کنیم. آرزوم اینه یه روز خراب شدن قبرش با بلدرزر را ببینم و آن روز را جشن بگیریم در سراسر ایران.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
3
5
این بدبخت عقده ای فقط یک الت دست بود برای حاکمان وقت
صادق جلوداري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
12
4
انسان عادل هميشه طرفدار كم دارد براي انقلاب خيلي زحمت كشيد ايشان را امام خميني منصوب كردند وامام هميشه طرفدارشان بودند روحش شاد انشا الله با شهدا مشهور شوند
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
7
3
اگر خلخالي بد بود امام ايشان را انتخاب نميكرد ؟ در ان زمان ايشون شمشير زبير بود براي اسلام اما وقتي كه امام به رحمت خدا رفت ايشون نيز از چرخه حكومت به كنار كشيده شد چون باز هم سليقه درامر خاص دخالت كرد ، چون زمان جنگ اين گونه حركات به صلاح نبود ، پشت سر مردها هم صحبت كردن خوب نيست ، هركس در گور و اعمال خود محفوظه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
4
5
خدا لعنتش کنه که یه آدم جانی بیشتر نبود.کسی که با کوروش کبیر مخالفت کنه خیلی آدم احمقیه
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
2
6
خلخالی هزاران نفرو قتل وعام کرد تاقیامت ایرانیان ازش متنفرند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
6
3
کاش الان تو نظام جمهوری اسلامی شخصی مث خل خالی وجود داشت اون وقت این همه دزدی تو مملکت نبود
این همه اختلاس نبود
این همه رانت خواری نبود
روحش شاد
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
و توهم جز اعدامیان بودی
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
8
4
امنیت الان ما و کشور ما مدیون مجاهدتها و مبارزات خالصانه و شجاعانه ی شخصیتهایی مثل آیت الله خلخالی است . و اگر غیر از این بود ، ما همین حالا هم باید شاهد و ناظر جنایات ضدانقلابیون می بودیم .
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اگه تو توی هلند چه ...میخوری عوضی
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اقا زاده ی کثیف
کورش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
2
6
خدالعنتش.کنه.نبایست.ادمهای.بزرگ.ایران.رابکشه انها.بدردایران میخوردن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
1
8
نمیشه قضاوت کرد.ولی هیچ جای دنیا فرماندهان ارتششونو اعدام نمیکنند.به هر حال اونا هم از بالا دستی ها اطاعت میکردند.علوم و فنون نظامیشون برای ایران مفید بود.
حمید رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
0
8
دوستان اول انقلاب همین جوری بود اونم قاضی شد و به فرمان امام خمینی این کار رو قبول کرد دو نکته اینجا مد نظر هست که اگه ادم بدی بود چرا همون اول سران مملکت جلوش رو نگرفتن و نکته دوم اینه اگه خوب بود چرا بعد ها طرفش رو نگرفتن ٫ پس مسله اینه که سران مملکت دوطرفه بازی میکردن و میخواستن هم کارش رو انجام بده و هم بعد ها اسمی از اون اعدام ها روی خود سران مملکت نمونه پس مورد رو جای دیگه باید دنبال کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
1
3
مامور KGB بود و ماموریتش نابودی باقیمانده افراد و تجهیزات و .... حکومت پهلوی .
منتهی امر بهش مشتبه شد و یابو برش داشته بود و تا بفهمند دارد چه میکند کار از کار گذشته بود .
لو دادنش هم تف سربالا بود .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۸
1
5
خدا لعنتش کنه انشالله تو جهنم ابدی بمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
1
6
پری بلنده رو چرا کشت اخه مردک سادیسمی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
1
9
ریدم تو قبرش.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
1
8
ای خدا کاش نمیمرد که خودم شخصا گردنشو میزدم..هرچند بازم براش کمه ...این عینکی از جلادهای بیشرف تاریخ هستش
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
14
2
درودوصلوات برایت الله خلخالی که کاری کرد که اگه امیرالمونین علی (ع)هم بود این کارومیکرد.اگرشک به حرف من دارید خوتون تحقیق کنید
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
کمتر ... بخور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
10
3
خلخالی کسی رو بی جهت به هیچ وج نکشت ،حق بود حق می‌ماند و هرکس هم لعنت و توهین بی جا کند برای خودش،محفوظ میماند این وعده خداوند است
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
عرب پرست عوضی
نسل جدید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
1
9
خلخالی یه جلاد بود
حضرت علی بعد از خلیفه شدن قبر عمر و عثمان رو خراب نکرد
خلخالی تخت جمشید رو نماد حکومت استبدادی میدونست و با بولدوزر رفت فارس تا خرابش کنه ولی به لطف مخالفت شدید نصرالله امینی که استاندار فارس بود و حمایت مردم شیراز و مرودشت از نصرالله امینی خلخالی عقب نشینی کرد
لازم نیست ثابت کنم که همه ی ایرانی ها کوروش و تخت جمشید رو دوست دارن حتی خارجی ها هم بجز اعراب کوروش رو دوست دارن پس کسی که با خلخالی موافقه فقط یه عرب میتونه باشه
در اخر بگم اگر تصمیم گیری درمورد قبر خلخالی به عهده من باشه قبرش رو خراب نمیکنم چون اینجوری فقط جنایاتش رو پاک کردم عوضش کنار قبرش به فارسی و انگلیسی مینویسم او کسی بود که میخواست تخت جمشید را ویران کند
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
5
1
به‌نظرم‌جای‌قضات‌محکم‌و‌استواری‌‌مثل‌خلخالی‌خالیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
1
4
خلخالی فکر میکرده خداست
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
8
3
من باهاش موافقم
اونایی که فحش میدن نمیدونن اوایل انقلاب مملکت درچه وضعی بود اگه ایشون نبود غرب کشور ازایران جدا میشد درغائله کردستان که ادعای مستقل شدن کرده بود حضرت امام اشخاصی مثل چمران طالقانی بهشتی صیاد شیرازی به کردستان فرستادند که نتیجه حاصل نشد من اون موقع کارمند فرمانداری کردستان بودم ولی ایت الله خلخالی درعرض 4 روز تونستندعوامل این توطئه راسرکوب کنند
خدارحمتشون کنخ
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
خفه شو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
1
4
توکه ازاون ملعون دم میزنی اول بروسوادتودرست کن بی سواد!دوسدارانش هم مثل خودش هستن
الی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
1
6
داعشی داشتیم وقتی داعش مد نبود!!!
Aliiiii
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
2
8
آیت الله نگین بهش
بگین خلخالی لعنت الله علیه
خدا لعنتش کنه
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
1
6
فقط میتونم بگم یه حیوونه
فقط ی بیسواد عقده ای میتونه این کارارو بکنه
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
1
6
اگر خدایی در این جهان وجود داشته باشه امیدوارم به بدترین عذاب الهی برسه...
علیرضا
|
United States of America
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
1
4
به نظر من خلخالی آدم خوبی نبوده
چون اگه آدم خوبی بوده هیچوقت تصمیم به نابود کردن تخت جمشید را نمیگرفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
1
4
واییییی خدایا چقد بیسواد داریم که فقط خواندن و نوشتن بلدن
حق کشوری که سرانه مطالعش در حد دقیقه هستش آیا بیشتر از اینه؟
حرف ها و نظرها در تضاد با عقل و صرفا احساسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
منطقی ترین نظری که تا اینجا خواندم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
1
5
خدا لعنتش كنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
4
2
خدا نعمت کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
1
6
لعنت خدا تأ قيامت به خلخالي ،،،آدم عوضيه بيخود إلهي خير نبينه
خححخخن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۶
3
2
مرد عدالت اگرریس قوه قضایه شوم دقیقا مثل خلخالیدعمل میکنم وتمام خیانتکارای مملکت ا اعدام میکنم بعد میدادمشون به سگ
با او ازاول زندکی گردم رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
8
4
نود درصد نظر های مسخره افراد را خواندم بخدا روز پل صراط باید جوابکو باشید کسی این را میکوید که در همه جا با این بزکوار بودم چیزهایی که در مورد ایشان کفتید یکی از آنها درست نیست آنهایی که فاحشی میکند معلوم است از بستکان قاچاق فروشها هستند خداوکیلی ببینید چه سرانی اعدام شودند همه انها دستشون بخون مردم آلوده بود یک جمله از دارایی ایشان را برایتان میکویم خودتان قیضاوت کنید ایشان یک منزل قدیمی در خ راه آهن قم داشتند که بعداز رحلت ایشان همه زندکی بغیراز گتابهای ایشان ۲۰ میلیون نبود قبل توجه اشخاص که میکفتند همه پولها دست او است ترا بخدا الان یک نفر مامور خرید است اعلام میکند ۲ هزار میلارد پول برداشته ونیست این کوچکتر از افراد نظام است مابقی را خودتان حساب کنید بی مطاله حرف نزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
10
4
من دقیقا نمیدونم کیارو کشته. ولی دمش گرم برای تخریب قبر منحوس رضاخان مستبد و کشتن امثال هویدا و سایر ظالمان ستمشاهی.
روحش شاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
1
7
یه ادم خشک مغز وعصر حجر عقده ی وخدرای
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
1
4
خلخالی وامثال اون بایدبرامون عبرت بشه اهای اختلاس گرا واونایی ک حق مردموبدبختو میخورید اخرتون مثل خلخالی مرگه پس ادم بشین
علی بریکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۲
1
7
خدا هزار بار لعنتش کنه سگ صفت
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۵
1
7
خدالعنتش کنه
سید عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
3
7
وقتی قرآن راباز میکنیم نوشته با نام خداوند بخشنده ومهربان اینجا اونااشتباه کردن آقای خلخالی تو هم اشتباه کردی تو میبخشیدی توخلیفه خدا رو زمینی اشتباه در مقابل اشتباه در صورتی رضا شاه اگر نبود اسم ایران هم نبوداین همه خدمت به مردم وارزش دادن به خاک ایران ارزش یه متر زمینا نداشت راستی راه آهن تخت جمشید آموزش پرورش آرامگاه سعدی حافظ ووو...... آدم خوب کار خوب میکنه خدمت کرد روحش شاد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
1
7
چه ادمهایی مهمی به دستورش کشته شدن واقعا دلم میسوزه برای بغضیاشون مثل خلبان نادر جهانبانی و... بعضی هارم فقط به خاطر اینکه در دستگاه پهلوی خدمت میکردن کشت آخه اینم شد جرم؟ مقبره رضا خان رو چرا خراب کرد؟ اثر تاریخی بود. واقعا چی گیرش اومد؟ ببینید چند نفر لعنتش کردن.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
1
5
روانی ملعون
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
5
2
روحش شاد درودبر همه انسانهای د ست پاک وشریفی ک بی امان وخستگی ناپذیربا فساد شرارت ومواد مخدرمبارزه کرده ومیکنن برایش فاتحه بخوانیم
رزمنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
3
3
الان اگه زنده جوانان کشور این همه الوده مواد نبودند قاطع بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
1
3
هرجای دنیاوهرزمانی خوب هم دارد بدهم داردکسی که درزمان پهلوی سمتی داشته که گنه کارنیست چرااعدامش کنن چه سودی براش داشته که الان همه لعنتش میکنن وجلادحسابش میکنن تعجب ان داردکه چرا امام ره زودتر برکنارش نکرده تابیشترمردم را نکشد
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
1
1
اسلام یک قربانی میخواست که اونم خلخالی بودش من نمیگم خلخالی خوب یا بد میگم بعضی اعدامش خوب بوده مثل ساواک ودار دسته شاه و اشتباهش. این بوده که به غیر از قاچاقچی حتی اونی که مصرف مواد مخدر مثل تر یاک داشتم اعدام میکرد چرا چون زمان شاه تریاک آزاد بوده من متقدم نباید مردمی که مصرف موادم داشتن رو اعدام میکرد همین شد بنام جلاد انقلابکه اقای خلخال
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
1
3
خدا لعنتش کنه ملعون
چون اجازه اعدام داشته ...هرکیو تونسته اعدام کرده
واقعا اینا فکر و عقل تو کلشون داشتن ....والا بنام اسلام هرکاری میکنند ماهم ب دینمون شک میکنیم والا
چرا در ان ايام از این اشخاص حمايت مي شد
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
2
4
لعنت خدا تا قیامت بر او باد هر کسی به دستش می افتاده اعدام می کرده
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
1
4
خلخالی یه جنایت کاره به این راحتی ادم میکشه بعد کسی نمیشه به خاطر مخالفت بادولت ان زمان اعدام کرد و دولت هیچ احتیاجی به چنین افرادی که به راحتی ادم میکشند نداره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
4
1
ادم بزرگواری بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
0
2
خون انسان نباید بی خودی ریخته شود. خداوند می داند کافرکیست ومسلمان کیست ، باید همه را به خدا واگذارمی کرد و زندانی می کرد تا با گذشت زمان حق وباطل آشکارشود.
خد ا لعنت کند کسی که خون بی گناه را درزمین می ریزد.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
1
4
سلام
اقا اصلا من کاری به هیچی ندارم...شما بگید چرا اقای خلخالی تجاوز و ازار و اذیت جنسی رو برای اعتراف کردن زندانی ها مجاز کرده بوده..........برید بخونید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
2
1
اولا خدا خودش میدونه ک چه حکمی برای بندهاش بده. این آدم فقط از روی کینه آدم کشت. وگرنه تمام کسانی که کشت مگه یجورایی ب این مملکت خدمت نکردن.
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
2
1
الان این کشور به یه خلخالی نیاز مبرم داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
2
1
اسلام سپری است برای امثال خلخالی در پشت ان پنهان میشوند وچون چارپایان جولان میدهند
bdkhtiyari
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
1
2
قابل توجه اونایی ک ساواک رو آدم کش معرفی میکنند ک در واقع ساواک، در حالی ک اگه جنایتی رخ میداد حکومت شاهنشاهی بود چون ب قول خودشون حکومت دیکتاتوری بود اما الان ک انقلاب اسلامیه مخالف کشت و کشتار هم هست پس ی بی... چطور اجازه ب خودش داد تو لباس پیغمبر این همه جنایت بکنه اونم تو نظامی ک ظاهرآ بر پایه صلح و دوستی بنا شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
1
1
هنوز از این جانی های از خدا بی خبر کم نداریم
المیرا
|
Netherlands
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
2
2
خدا لعنتش کنه این خلخالی . اون سالهای اول انقلاب هرچی دلش خواست انجام داد این خلخالی آدم کش. انشالله خداوند بلایی سر بچه هاش و نوادگانش بیاره که سر مردم تو اوایل انقلاب آورد. همه رو بیست دقیقه بیست دقیقه با بی رحمی محاکمه و اعدام میکرد این جانی نامرد آدم کش. خدا خودش و بچه هاش رو لعنت کنه. آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
2
2
خدا لنتتون کونه که رضاشاهو فراری دادین چون نمیخاست که کسیو بکوشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
هر چی لعنته به گور رضا پالونی
ناشناس آلمانی خر هست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
آقازاده ی آلمانی عوضی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
3
3
درست تندروبودولی ازخیلیهایی که الان سرپستندوخون به دل رهبرعزیزمون گذاشتن بهترهست خدالعنت کنه کسایی که ضدولایت فقیه هستند.
امیر کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
1
1
به قول حضرت امام که میفرمایند میزان رای ملت است. با خواندن این نظرات که خود به یک هیات منصفه محسوب میشه.در مورد اعدام خلبانان و فرماندهان ارشد که کشور به آنها نیاز داشت مثل شهید نادر جهانبانی ،خسروداد،رحیمی و... خدا خلخالی رو با ابن ملجم مرادی محشور کنه و تا قیام قیامت مدام لعنت باد. سلام شهید نادر جهانبانی!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
1
3
از هر دست بدی ازهمون دست پس میگیری قبر خلخالی هم خراب میشه صبر کنید
خداداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
3
2
متاسفانه بیشتر مشکلات امروزکشور ازنبودن انقلابیون باصلابت مثل اقای خلخالی هست اگرامروز ایشون میبود حساب خائنین به این کشور ومفسدین ومنافقین رامیرسید من ازخداوند طلب مغفرت برای این عالم ربانی میکنم وبابت زحمات واعدامهای جنایتکاران وقاتلان فرزندان ایران وایادی پهلوی ودرراسش هویدا جنایتکارواعدام قاچاقچیان وسرکوب جدایی طلبان گنبد وکردستان وخوزستان ازایشون قدرشناسی وتشکرمیکنم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
1
3
لعنت خدا برخلخالی سگ صفت پست فطرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
1
3
اگر میخواید این جانی کثیف (خلخالی ) رو بشناسید برید کتاب اعترافات حسین بروجردی رو بخونید تا بفهمید چقد از هموطنان کردمون را قتل عام کرد نوجوونای 15 ساله رو
کتاب چون ممنوعه است حتما با وی پی ان دانلود کنید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
2
1
دمش گرم
درسته اشتباهاتی داشته
ولی تا کسی مرض نداشته باشه اعدامش نمیکنن
اسم دونفر مقام سیاسی که ناحق اعدام شدن رو بفرستید؟
باسند تاریخی نه چرت و پرت وتعصب
مهدی عاشق خلخالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
2
1
روحش شاد تا کور شود هر آنکس که نتواند دید یه کانال هم براش راه انداختم مسئولین فاسد رو باید مثل اول انقلاب اعدام کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
1
3
امیدوارم هیچگاه روی آرامش را نبیند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
1
2
جواب خیلیاروبایدبده
یاشار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
1
3
شک نکنید در قیامت با یزید و حرمله و اشقیاء محشور میشه . ننگ بر او باد
کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
1
2
..........
شما بودید چه میکردید.....؟؟؟؟؟
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
اعدام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
1
1
اگه تا امروز زنده بود کل مردم ایران اعدام میکرد
بابک
|
Netherlands
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
3
0
بروید زندگی نامه اش بخصوص کودکیش را بخوانید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
1
1
فقط با اعدام معتادان مخالفم ،،،چون امام خمینی قبل از انقلاب با این مسئله مشکل داشت ،،،ولی نمیدونم چرا خلخالی اینکارو میکرد ،،،،شاید اگه خلخالی واسه یه دوره ای معتاد میشد درک بهتری نسبت به این قضاوت داشت
انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
1
2
واقعا جای تاسف است که همچی آدمی نعوذبالله خودشا جای خدا قراربده وازکرده خودش پشیمان نشه
عزیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
1
1
اکثرا لعنتش کردن ...خداازتقصیرات هممون بگذره
مممممم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
1
0
دلم میخواد بدونم الان حالش اون دنیا خوبه ؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
2
1
اولا هر انقلابی اگر محکم نشینه سریع از بین میره .انقلاب انقلاب اندیشهاست و برای پیروزی همیشه یا باید تمام مردم و اندیشه ها و سلایق رو قانع بکید که نشدنی است یا با زور و اجبار مخالفان رو ساکت بکنی که انقلاب دوامی نخواهد داشت در آن زمان آقای خلخالی حاکم شرع شده بود و باید این انقلاب رو پیش میبرد . ولیاون چیزی که درسته اینکه به کارت ایمان داشته باشی همیشه آدم هایی که قضاوت محکم میکنند گروهی رو ناراضی میکنند یعنی اگر داوری درست باشد یک عده برنده و یک عده بازنده از دادگاه بیرون می آیند عده ای که باختند و چیزی گیرشون نیاد از قاضی و دادگاه ناراضی هستند
باقر قاسمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
1
2
به نظر من هیتلر ایران بود هر کسی حق اعتراض داره و حق داره وکیل بگیره خیلی از اعدام هایی که کرده بی گناه بودن حالا اگه بی گناه نبودن در حد اعدام نبودن . خدا لعنتش کنه
سید حسین گوهریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
1
4
کارنامه خلخالی برای همیشه سیاهت نه دیروز نه امروز و نه فردا احدی از او به نیکی یاد نکرد و نمیکند و نخواهد کرد و چگونگی مردن او درس عبرتی است برای همگان
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
1
3
همیشه فک میکردم ادمای مثل یزید و معاویه وجود ندارن،میگفتم مگه میشه ادم اینقد خون خار باشه.اما با وجود یکی مثل خلخالی فهمیدم همچین ادمای وجود دارن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
1
3
یکی بگه گناه سپهبد نادر جهانبانی چی بوده؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
1
1
تاریخ قضاوت خواهد کرد
علي كريمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
1
2
خلخالي يك عقده اي بيسوادو جلاد بيرحم و قاتل بود خدا نسلش رو منقرض ميكنه حتما
محمد
|
United States of America
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
1
دوستان‌عزیز‌درقضاوت‌عجله‌نکنید‌که‌‌‌‌عجله‌از کارهای‌شیطان‌است‌همانگونه‌که‌خلخال‌ی‌بامحاکمه‌ویابدون‌محاکمه‌دراعدامها‌شتاب‌میکردومجازات‌خداوند‌شدیدترین‌مجازات‌است‌همانطور‌که‌بخشش‌ومهربانی‌وپاداشش‌وصف‌نشدنی‌است
ااااا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
1
3
کصافتی رو که صد ها انسان بیگناه رو کشته رو چجوری قبول دارید؟؟؟؟بدبختی حقتونه
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
1
2
تاریخ بعد ها همه چیز را مشخص خواهد کرد
همان طور که کار ها محمد رضا شاه رو مشخص کرد؟
میدونید که جی میگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
2
3
بعضیا خوی حیوانی دارن مت همین گور به گور شده
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
2
4
توف ب روح کثیفش ...میخاست تخت جمشیدو هم خراب ...اگه میدونستم قبر خودش کجاست حتما میومدم خرابش میکردم
زهرا خانوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
1
2
امیدوارم ک تو بدترین عذاب ممکن باشه
انقد ازش متنفرم ک واسه بیانش کلمه ای پیدا نمیکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
1
2
لعنت خدا بر خلخالی وتمام دوستدارانش
خدا ازش نگذره
بدبخت مقبره رضا شاه خراب کردتا نام اونو مثلا از تاریخ حذف کنه اونوقت همین بلا سر گورش دراومد.
خدا جای حق نشسته
منو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
1
0
من تاییدش نمیکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
2
3
ذات بد نیکو‌نگردد آنکه بنیادش بد است .بعد از ۱۵ سال که از مرگ بحق این بد ذات میگذره و خواهد گذشت فقط زمان و تاریخ و‌نوشته ها و حقایق هست که ذات خوب و بد و‌عملکرد درست اون رو به همه نشون داد و میده.فقط با خوندن و دونستن بیشتر همه چیز بر همگان روشن میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
2
3
حیف هویدا،که این کثافت بی همه چیز اعدامش کر.هر چی بدبختی مکشیم از دست این جور آدمهاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
1
1
این روز ها جنازه مومیایی رضا شاه در کنار مقبره ای خلخالی نابودش کرد پیدا شده و همه لعنت می فرستند (خلخالی)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
2
3
لعنت خدا هزار مرتبه برای خلخالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
2
7
خدا لعنتش کنه انشالله
ببین چه ها کرد که قبل مرگ نکبتیش بدنش کِرم کرد و مُرد
Amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
3
4
منفورترین شخصیت ایران
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
3
3
من نمی دونم آخر خوب بوده یا بد ولی اگه امام تایید کردس حتما خوب بوده.مرگ بر ساواکی ها خدا لعنت کنه اونا رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
3
3
خدا لعنتش کنه هر لحظه هزار بار تا قیامت
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
2
10
کسانی ک میگن ادمه خوبی بوده این متن را هم مطالعه کنند و با بخش دیگری از جنایات این آدمه سادیسمی و جانی آشنا شوند.خدا آتیشه قبرشو زیاد کنه

گوشه ای از جنایات محمد صادق خلخالی، حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب اسلامی
گوشه ای از جنایات محمد صادق خلخالی، حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب اسلامی

محمد صادق صادقی گیوی معروف به خلخالی (۱۳۰۵، خلخال – ۱۳۸۲، قم)، روحانی شیعه و حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب اسلامی بود.

خلخالی پس ﺍﺯ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﺩﻭﻟﺖ ﻣﻮﻗﺖ ﺑﺎﺯﺭﮔﺎﻥ ﻭ ﺑﻨﯽ ﺻﺪﺭ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﻣﻘﺒﺮﻩ ﺭﺿﺎ ﺷﺎﻩ ﺩﺭ ﺷﻬﺮ ﺭﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ
ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ ﺳﭙﺎﻩ ﻭﺍﺭﺩ ﻋﻤﻞ ﺷﺪ ﻭ ﺁﻧﺮﺍ ﻃﯽ ﺑﯿﺴﺖ ﺭﻭﺯ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﮐﺮﺩ. ﻭﯼ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺨﺮﯾﺐ ﭘﺎﺭﺳﻪ (تخت جمشید) ﻫﻢ ﻋﺎﺯﻡ ﺷﺪ ﺍﻣﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﺎ ﻣﺨﺎﻟﻔﺖ ﺩﻭﻟﺖ ﻣﻮﻗﺖ ‏(ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺍﺳﺘﺎﻧﺪﺍﺭ ﻓﺎﺭﺱ ﻧﺼﺮﺕﺍﻟﻠﻪ ﺍﻣﯿﻨﯽ ﻭ ﻣﺤﻤﻮﺩ ﻃﺎﻟﻘﺎﻧﯽ ﻭ ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺮﻭﺩﺷﺖ ﻭ ﭘﺮﺳﻨﻞ ﭘﺎﺭﺳﻪ) ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﺮ ﻧﺎﮐﺎﻡ ﻣﺎﻧﺪ.

ﻓﻬﺮﺳﺖ ﺍﻋﺪﺍﻣﯿﺎﻥ ﺳﺮﺷﻨﺎﺱ ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺻﺎﺩﻕ ﺧﻠﺨﺎﻟﯽ:

ﻣﻘﺎﻡﻫﺎﯼ ﮐﺸﻮﺭﯼ:

ﺍﻣﯿﺮ ﻋﺒﺎﺱ ﻫﻮﯾﺪﺍ = ﻧﺨﺴﺖ ﻭﺯﯾﺮ
ﻓَﺮُّﺥﺭﻭ ﭘﺎﺭﺳﺎ = ﻭﺯﯾﺮ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﻭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﻭﺯﯾﺮ ﺯﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ
ﻋﺒﺎﺳﻌﻠﯽ ﺧﻠﻌﺘﺒﺮﯼ = ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻣﻮﺭ ﺧﺎﺭﺟﻪ ﺩﻭﻟﺖ ﺍﻣﯿﺮ ﻋﺒﺎﺱ ﻫﻮﯾﺪﺍ
ﻏﻼﻣﺮﺿﺎ ﮐﯿﺎﻧﭙﻮﺭ = ﻭﺯﯾﺮ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﻭ ﺟﻬﺎﻧﮕﺮﺩﯼ ﻭ ﺩﺍﺩﮔﺴﺘﺮﯼ ﮐﺎﺑﯿﻨﻪ ﻫﻮﯾﺪﺍ ﻭ ﺁﻣﻮﺯﮔﺎﺭ
ﻏﻼﻣﺮﺿﺎ ﻧﯿﮏﭘﯽ = ﺷﻬﺮﺩﺍﺭ ﺗﻬﺮﺍﻥ
ﻣﻨﻮﭼﻬﺮ ﺁﺯﻣﻮﻥ = ﻭﺯﯾﺮ ﻣﺸﺎﻭﺭ، ﻭﺯﯾﺮ ﮐﺎﺭ، ﺭﯾﯿﺲ ﺧﺒﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﭘﺎﺭﺱ
ﻣﺤﻤﺪﻋﻠﯽ ﻋﻼﻣﻪ ﻭﺣﯿﺪﯼ = ﺳﻨﺎﺗﻮﺭ
ﻣﺤﻤﻮﺩ ﺟﻌﻔﺮﯾﺎﻥ = ﻣﺪﯾﺮﻋﺎﻣﻞ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺭﺍﺩﯾﻮ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﻣﻠﯽ ﻭ ﻗﺎﺋﻢ ﻣﻘﺎﻡ ﺣﺰﺏ ﺭﺳﺘﺎﺧﯿﺰ
ﭘﺮﻭﯾﺰ ﻧﯿﮑﺨﻮﺍﻩ = ﻣﺪﯾﺮ ﻭﺍﺣﺪ ﻣﺮﮐﺰﯼ ﺧﺒﺮ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ
ﺳﺎﻻﺭ ﺟﺎﻑ = ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﻩ ﮐﺮﺩﺳﺘﺎﻥ ﺩﺭ ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮﺭﺍﯼ ﻣﻠﯽ

ﻣﻘﺎﻡ ﻫﺎﯼ ﻟﺸﻜﺮﯼ:

ﺍﺭﺗﺸﺒﺪ ﻧﻌﻤﺖ ﺍﻟﻠﻪ ﻧﺼﯿﺮﯼ = ﺭﺋﯿﺲ ﺳﺎﻭﺍﮎ
ﺍﺭﺗﺸﺒﺪ ﻏﻼﻣﻌﻠﯽ ﺍﻭﯾﺴﯽ ‏( ﭘﺲ ﺍﺯ ﺣﮑﻢ ﺧﻠﺨﺎﻟﯽ ﺩﺭ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﺯ ﮐﺸﻮﺭ ﺗﺮﻭﺭ ﺷﺪ ‏)
ﺳﭙﻬﺒﺪ ﻧﺎﺩﺭ ﺟﻬﺎﻧﺒﺎﻧﯽ
ﺳﭙﻬﺒﺪ ﺍﻣﯿﺮﺣﺴﯿﻦ ﺭﺑﯿﻌﯽ
ﺳﭙﻬﺒﺪ ﻣﻬﺪﯼ ﺭﺣﯿﻤﯽ
ﺳﭙﻬﺒﺪ ﺍﻣﯿﻦ ﺍﻓﺸﺎﺭ
ﺳﭙﻬﺒﺪ ﻫﺎﺷﻢ ﺑﺮﻧﺠﯿﺎﻥ
ﺳﭙﻬﺒﺪ ﺍﺣﻤﺪ ﺑﯿﺪﺁﺑﺎﺩﯼ
ﺳﭙﻬﺒﺪ ﻧﺎﺻﺮ ﻣﻘﺪﻡ
ﺳﭙﻬﺒﺪ ﻋﺒﺪﺍﻟﻠﻪ ﺧﻮﺍﺟﻪ ﻧﻮﺭﯼ
ﺳﭙﻬﺒﺪ ﻣﺤﻤﺪﺗﻘﯽﻣﺠﯿﺪﯼ
ﺳﭙﻬﺒﺪ ﺟﻌﻔﺮﻗﻠﯽ ﺻﺪﺭﯼ
ﺳﭙﻬﺒﺪ ﻋﻠﯽ ﺣﺠﺖ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ
ﺳﭙﻬﺒﺪ ﺍﺑﻮﺍﻟﺤﺴﻦ ﺳﻌﺎﺩﺗﻤﻨﺪ
ﺳﭙﻬﺒﺪ ﺍﺻﻐﺮ ﺟﻼﻟﯽ
ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﺭﺿﺎ ﻧﺎﺟﯽ
ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﺷﻤﺲ ﺗﺒﺮﯾﺰﯼ
ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﻣﻨﻮﭼﻬﺮ ﺧﺴﺮﻭﺩﺍﺩ
ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﺣﺴﻦ ﭘﺎﮐﺮﻭﺍﻥ
ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﻋﻠﯽﺍﮐﺒﺮ ﯾﺰﺩﺟﺮﺩﯼ
ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﻓﺨﺮ ﻣﺪﺭﺱ
ﺳﺮﻟﺸﮑﺮﺍﯾﺮﺝ ﻣﻄﺒﻮﻋﯽ
ﺳﺮﺗﯿﭗ ﺷﻬﻨﺎﻡ ﺭﺿﺎﯾﯽ
ﺳﺮﺗﯿﭗ ﺣﺴﯿﻦ ﻫﻤﺪﺍﻧﯿﺎﻥ
ﺳﺮﺗﯿﭗ ﺷﻬﻨﺎﻡ
ﺳﺮﺗﯿﭗ ﻣﻠﮏ
ﺳﺮﺗﯿﭗ ﺗﺎﺑﻌﯽ
ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﻭﺛﯿﻖ
ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﺟﺎﺑﺮ ﻭﻟﯽﻧﮋﺍﺩ
ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﻣﻌﺘﻤﺪ
ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﺩﻩ ﭘﻨﺎﻩ
ﺳﺮﻟﺸﮑﺮ ﺑﺪﯾﻊ
ﺳﺮﻫﻨﮓ ﻣﺼﻄﻔﯽ ﺯﻣﺎﻧﯽ
ﺳﺮﮔﺮﺩ ﺷﻌﻠﻪ ﻭﺭ
ﺳﺮﮔﺮﺩ ﻣﻬﺪﯼ ﺳﺎﻗﯽ
ﺳﺮﻭﺍﻥ ﮊﯾﺎﻥ ﭘﻨﺎﻩ
ﺳﺮﺟﻮﺧﻪ ﺟﻌﻔﺮ ﺣﯿﺪﺭﻃﺰ
ﺳﺮﺟﻮﺧﻪ ﺻﻤﺪ ﻣﺤﺘﺮﻣﯿﺎﻥ

ﭼﻬﺮﻩﻫﺎﯼ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ:

ﺣﺒﯿﺐ ﺍﻟﻘﺎﻧﯿﺎﻥ
ﺭﺣﯿﻢﻋﻠﯽ ﺧﺮﻡ

خلخالی مخالف سرسخت نهضت آزادی و مهدی بازرگان بود. وی در نخستین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم، کاندید نمایندگی مجلس شد و با حدنصاب ۷۸٬۹٪ آرا به مجلس راه یافت. در این انتخابات حزب توده ایران صادق خلخالی را به عنوان نامزد خود معرفی کرده بود.

ﺑﺎ ﻣﺮﮒ ﺁﻳﺖ ﺍﻟﻠﻪ ﺧﻤﻴﻨﯽ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ۱۳۶۸, ﺁﻳﺖ ﺍﻟﻠﻪ ﺧﻠﺨﺎﻟﯽ ﻧﻴﺰ ﺭﻓﺘﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺁﺧﺮﻳﻦ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺑﺎ ﻧﻬﺎﺩﻫﺎﯼ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﮐﻤﻴﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩ.

ﺁﻗﺎﯼ ﺧﻠﺨﺎﻟﯽ ﺍﮔﺮﭼﻪ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﺳﻴﺎﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻴﻔﯽ ﺍﺯ ﺭﻭﺣﺎﻧﻴﻮﻥ ﺗﻌﻠﻖ ﺩﺍﺷﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺳﺎﻝ ﻫﺎﯼ ﺍﺧﻴﺮ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺐ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ ﺍﻣﺎ ﺷﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺳﻮﺍﺑﻖ ﺟﻨﺠﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺖ ﻫﺮﮔﺰ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﻫﻢ ﺟﻨﺎﺣﯽ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﻣﻄﺮﺡ ﻧﺸﺪ ﻭ ﺭﻭﯼ ﮐﺎﺭ ﺁﻣﺪﻥ ﺍﺻﻼﺡ ﻃﻠﺒﺎﻥ ﻧﻴﺰ ﺑﻪ ﺍﻧﺰﻭﺍﯼ ﺳﻴﺎﺳﯽ ﺍﻭ ﭘﺎﻳﺎﻥ ﻧﺒﺨﺸﻴﺪ.

ﻭﯼ ﭘﺲ ﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭﻩ ﮔﻴﺮﯼ ﺍﺯ ﭘﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﺣﮑﻮﻣﺘﯽ ﻭ ﺭﺍﻩ ﻧﻴﺎﻓﺘﻦ ﺑﻪ ﻣﺠﻠﺲ، ﺑﻪ ﺗﺪﺭﻳﺲ ﺩﺭﻭﺱ ﻣﺬﻫﺒﯽ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﻫﺎﯼ ﻋﻠﻮﻡ ﺩﻳﻨﯽ ﺷﻬﺮ ﻗﻢ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺷﺪ ﻭ ﺳﺎﻝ ﻫﺎﯼ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺑﻴﻤﺎﺭﯼ ﻗﻠﺒﯽ ﻭ ﭘﺎﺭﮐﻴﻨﺴﻮﻥ ﺳﭙﺮﯼ ﮐﺮﺩ.

ﻭﯼ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻋﺖ ﭘﻴﺶ ﺍﺯ ﻣﺮﮒ ﻧﻴﺰ ﺗﺤﺖ ﻋﻤﻞ ﺟﺮﺍﺣﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﻣﺎ ﺍﻳﻦ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻫﺎ ﻣﻮﺛﺮ ﻭﺍﻗﻊ ﻧﺸﺪ.

ﺧﻠﺨﺎﻟﯽ ﺩﺭ ﺭﻭﺯ نوزدهم دیماهﺳﺎﻝ ۱۳۸۲ ﺑﺮ ﺍﺛﺮ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﻗﻠﺒﯽ ﻭ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﯾﮏ ﺍﻧﺰﻭﺍﯼ ﺩﻩ ﺳﺎﻟﻪ ﺩﺭﮔﺬﺷﺖ.

ﻣﻨﺎﺑﻊ:

ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺁﯾﺖﺍﻟﻠﻪ ﺧﻠﺨﺎﻟﯽ,ﻧﺸﺮ ﺳﺎﯾﻪ
‏« ﺁﻳﺖ ﺍﻟﻠﻪ ﺧﻠﺨﺎﻟﯽ؛ ﺍﺯ ﺍﻧﻘﻼﺑﯽ ﮔﺮﯼ ﺗﺎ ﺍﻧﺰﻭﺍ ‏». ﺑﯽﺑﯽﺳﯽ ﭘﺎﺭﺳﯽ، ۲۷ ﻧﻮﺍﻣﺒﺮ

ﺑﺮﮔﻬﺎﯾﯽ ﺍﺯ ﺗﺎﺭﯾﺦ:

“ﻣﺤﺎﻛﻤﻪ ﻱ ﻣﺘﻬﻤﺎﻥ ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ، ﻣﻦ ﺁﻧﻬﺎ ﺭﺍ ﻣﯽﻛﺸﻢ، ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺏ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺖ ﻣﯽﺭﻭﻧﺪ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺑﺪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺑﻪ ﺟﻬﻨﻢ”.
ﺻﺎﺩﻕ ﺧﻠﺨﺎﻟﯽ

ﺻﺎﺩﻕ ﺧﻠﺨﺎﻟﯽ ﭘﯿﺮﺍﻣﻮﻥ ﺍﻋﺪﺍﻡ ﭘﺴﺮ ﻧﻮﺟﻮﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﻧﺸﺮﯾﻪ ﺍﺭﮔﺎﻥ ﻣﺠﺎﻫﺪﯾﻦ ﺧﻠﻖ ﺭﺍ ﻣﯽﺧﻮﺍﻧﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ:ﺑﺮﺍﯼ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﮑﺎﺭﺍﻧﻢ ﺳﻮﺍﻝ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﺍﯾﻦﻫﺎ ﺭﺍ ﺳﺮ ﺟﺎﯾﺸﺎﻥ ﻧﺸﺎﻧﺪ؟

ﻋﺼﺮ ﺍﺯ ﭘﯿﺶ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺎﺯﮔﺸﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ,ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻣﯽﺁﻣﺪﯾﻢ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﻮﭼﻪ- ﻣﻨﺰﻝ، ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﯿﺸﻪ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﻭﺗﺎ ﺑﭽﻪ ﭘﺎﻧﺰﺩﻩ- ﺷﺎﻧﺰﺩﻩ ﺳﺎﻟﻪ ﮔﻮﯾﺎ ﻣﺨﻔﯿﺎﻧﻪ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺭﺩ ﻭ ﺑﺪﻝ ﮐﺮﺩﻧﺪ. ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺩﺍﺩﻡ ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ ﻭ ﺑﮕﺮﺩﻧﺪﺷﺎﻥ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﻣﺎﺟﺮﺍ ﭼﯿﻪ.

ﺧﻮﺩﻡ ﺍﺯ ﮐﯿﻒ ﭘﺴﺮﻩ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﻣﺠﺎﻫﺪﯾﻦ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩﻡ. ﯾﺎﺩﻡ ﻫﺴﺖ ﻓﺎﻣﯿﻠﯿﺶ ﺷﺮﯾﻌﺘﯽ ﺑﻮﺩ.

ﻫﻤﺎﻧﺠﺎ ﭘﺴﺮﻩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﮔﻠﻮﻟﻪ ﺯﺩﻡ ﻭ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻫﺎﻧﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺟﺎﻧﻮﺭﺍﻥ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﮐﺮﺩ.
ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺻﺎﺩﻕ ﺧﻠﺨﺎﻟﯽ ﺑﺎ ﻫﻔﺘﻪ ﻧﺎﻣﻪ ﭘﺮﻭﯾﻦ – ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺻﻔﺮ، ۱۳۸۱
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
3
6
متاسفانه باید بگم عملکردش تاحدود زیادی مثل داعش بوده و آدم و یاد داعشیا میندازه.
یلدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
2
7
خدا لعنتت کنه خلخالی که مردای کشورم رو کشتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
2
5
خدالنعتش کنه
سیدمسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
2
6
ارامگاه فردوسی و تخت جمشید و رضا شاه رو خراب کرد. خلخالی دشمن ایران وایرانی بود . یک اجنبی در لباس دوست. یک ضد ایرانی. اگه الان زنده بود مال باخته های بانکها و پدیده و کارگران معترض رو میکشت.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
3
5
الهی اون دنیا با شمر و يزيد محشور بشه
من نميدونم چرا باید همچین جلادی رو آیت الله خطاب کنید؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
2
4
جلادی بیش نبوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
2
4
خلخالی هر چی سیاستمدار و سپهبد و آدم بدرد بخور بود را اعدام کرد و باعث عقب افتادگی کشور شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
2
1
بیشتر برای فیلم طنز خوبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
2
2
هر جا بغض و کینه و نفرت وجود داشته باشه دیگه جایی برای عدالت و انصاف باقی نمیمونه....
صدور حکم اعدام فوج فوج ادم تو ۲۴ ساعت چیزی جز خشم و بغض و کینه نبوده....
امیدوارم اگه یه روز مردم دوباره سرنوشتشونو بدست گرفتن اشتباه پدرانمونو تکرار نکنن و اینبار با عقل و عدالت حکم صادر بشه نه بغض و کینه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
2
خلخالی ب اصطلاح خیلیاآدمکشای اون موقع رواعدام کرد ولی اون خیلیا بدونن ک اکثراعدامیا بیگناه سرشون رفت بالای دارمثل خلبانای بدبخت ک اصلااوناکاری باکسی نداشتن لعنت خدابرش
اگری خلخالی رنگی ازجنس مردم پیدابشه تواین زمانه بتونه وضع مردم کشورو درسته بایدپرستیدش
یکی مثل مرتضوی بااون همه قتل غارت فقط دوسال زندان؟؟؟؟؟
اون قاضی ک حکمشوبرید بایدبدن دست خلخالی
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
2
4
خدا لعنتش کنه خدا لعنتش کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
2
4
خدا لعنتش کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
2
3
ادم عقده ای وپست وحقیری بودکه دستش به خون ادمهای بیگناه الوده شد،،، خیلیاشون ادم های باسوادی بودن خلبان دکترو،،، همه به دست این پست عقده ای کشته شدن روح کثیفش درعذاب باشه همیشه بایدقبرش رونابودکنن
پانوراما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
1
1
هرچه کرده همه از دولت مراد بوده
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
2
3
خدا لعنتش کنه
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
2
2
واقعا تاسف داره این چنین شخصیت های بیمار گونه و افراطی و نادان که مردم با حماقت خودشون آوردنش روی کار
قطعا شک نکنید که تاریخ کا بسیار بدتری با قبر خودش و بازمانده هاش میکنه...
Davood
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
1
2
یه شیطان به تمام معنا که باعث مرگ هزاران آدم بیگناه شد تف تو گور یه همچین شیطانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
1
3
خدای جای حق نشسته.اون دنیا زمان حساب و کتاب... برای همه کارهایی که کرده باید جواب پس بده.
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
2
2
خداوند روح کثیفش را در عذاب ابدی قرار دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
1
1
من اون زمان بچه بودم نمیشناختمش الانم نظر خاصی ندارم فقط خداجون میدونه
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
2
3
این جلاد ده سال آخر عمرش مثه ... زندگی میکرد کل بدنش کرم زده بود
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
2
2
خدا لعنتش کنه
سیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
2
2
اگه جهنمی باشه نفراوله جنایت وکشتارچراوقتی بخشش هست راه امیدیه زندگی دوباره بخشیدن
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
3
2
خداقبرشو پرازآتیش جهنم بکنه
Parsa
|
Oman
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
2
3
انشاالله روحش در عذاب باشه و ته آتیش جهنم بسوزه بگین الهی آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
1
1
نظر منو شما که تاثیری نداره...خدا خودش بهتر میدونه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
1
2
با سلام ب همه دوستانی که مطلب نوشتند. بعضی ها خیلی کوته فکرانه و گاهی احساسی حرف زدن درباره آقای خلخالی. ایشون کسی رو بخاطر غیر مسلمون بودن یا پول داری یا صرفا حضور در دستگاه پهلوی نکشته. هرکه کشته شده یا جلاد بوده مثل رئیس ساواک یا آدم کش بوده مث اعضای منافقین یا خائن بوده مث خیلی از درباریان. کشتن این نوع ادما خیلی لازم و طبیعیه. امام علی علیه السلام در جنگ نهروان کسانی رو کشت ک حافظ وقاری قرآن بودن اما منحرف و محارب با اسلام بودن. حال ساواکی ها ک بر کسی پوشیده نیست. ی کم درستر فک کنید بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
2
1
قصاوت جزءخصيصه ى ذاتى اين بوده است همه ى كسانى كه كشته دستشون آلوده ى خون نبوده مثل هويدا فرق ايشون باساواكى هاى رژيم قبل چى بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
3
3
خدا لعنتش کنه
توحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
1
3
الان یکی مثل خلخالی میخواد واسه از بین بردن افراد فاسد و اختلاسگر....
هما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
1
3
اول انقلاب خلخالی میخواست با بلدوزر تخت،جمشید رو خراب کنه مردم جلوش وایسادن حتی کتکشم زدن دستشون درد نکنه خلخالی ی بیمار روحی بود عقده ای
عرفان از زنجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
1
2
کارهای خلخالی وامثال خلخالی باعث شده ایران وایرانی روتوهمه جای دنیا یاغی ویاغی پرور بشناسن واین بزرگترین ظلمیه که درحق یکایک ملت ایران کرده ودر باره آقای خلخالی تاریخ وگذر زمان حکم خواهد کرد
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۴
1
4
خلخالی خودش به تنهایی داعشی بود. همیشه تاریخ باعث ننگ اوست. اینکه سالها با بیماری دست به گریبان بود و در نهایت فلاکت مرد نشان از عدل خدا در مورد اوست. لعنت خدا بر او باد.
ياشار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
1
6
چرا همشو ننوشتين ك خودش تو دادگاه ب هويدا با اسلحش شليك كرد تا نتونه هويدا صحبتاشو كامل بزنه از هويدا پرسيدن تو ك انقدر ميگي خدمت كردي چ كاري برا ملت كردي يه خودكار بيك رو از رو ميز قاضي برداشته گفته سيزده سال پيش ك نخست وزير شدم قيمتش مثلا يه تومن بوده الانم يه تومنه همه بهش خنديدن چرا نگفتيد هويدا اگ خاعن بود و گماشته انگليس و امريكا اونو ك از زندان ازاد كردن و گفتن برو ولي موند چرا اون گماشته امريكا نرفت به كشوري ك بهشون خدمت كرده چرا ننوشتيد خلخالي از بس كثيف و نامرد بود بدنش كرم افتاده بود و انقدر ك بد بو شده بود با بيل بهش غذا ميدادن چرا ننوشتيد تو مدرسه اي ك بچه ها درس ميخوندن مردم رو تير بارون ميكرد تو روحيه اون بچه ها چ تاثيري داره اونا ايندشون چيه ب نظرتون خيليها از شخصيت خلخالي خبر ندارن توصيه ميكنم كتاب بدون سانسورش رو بخونيد تا متوجه بشين تو شاهكاراش نوشته با ماشينم داشتم رد ميشدم. دو جوان ١٥ ساله ديدم ك دارن اعلاميه پخش ميكنن ازشون پرسيدم چيكار ميكنين گفتن اعلاميه اسلحشو در اورده يكيشون رو اونجا كشته يكيشون رو هم زنده نگه داشته گفته برو براي بقيه تعريف كن صادق كيه
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
4
1
اگه آدم بدی بود چرا امام انتخابش کرد دستورداد تا قضاوت کند ،امام نیاز به یه آدم جسور و مقتدر داشت ما ان زمان نبودیم اگه بودیم بچه بودیم و این و آن گوش مان را پر کردن ایشون چه کاری کرد اگه بد بود خود خدا جای حق نشسته مثل شاه و اطرافیان شاه مجازات می‌شوند
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
1
4
تو روحش
kurd
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
1
3
اخخخخ،از دست شما مردم اغا عالم و ادم میدونە چ جنایتکاری بودە باید اونو در ردەی صدام و هیتلر...قرار بدن ایشاللە خدا او را با اتش جهنم عذاب بدە من به عنوان یک کورد هیچ وقت ازش نمیگذرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
1
6
خدالعنتش کنه اسم اسلام رو خراب کرد جانی عقده ایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
1
7
لعنت بر خلخالی روحشم مثل جسدش حتمن کرم خورده
کامبیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
1
4
خدا لعنتش کنه قاتل عقده ای
سلطان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
1
6
لعنت به روحش
بعدمردنش هیچ کس پیداش نکرد تا یه هفته
داخل دفتر خاطراتش میگن نوشته اگه برگردم به عقب بازم همین کارارو میکنم
اگه الان زنده بود حتما مردم تیکه تیکه اش میکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
2
0
هیتلر ایران
حسن
|
France
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
4
ادم خوب درست .ولی حق نداشت ادمهای بیگناه را اعدام کنه.شما میگین گناه کار قبول حق نداشت قبر کسی را خراب کنه چرا مقبره رضا شاه را خراب کرد میت احترام داره.
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
آدم بدی بود
زهرا بخشی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
1
2
قاضی بد پست و منصبی بود که افراد بی گناه را حتی اگر قاتل نباشند را اعدام می کرد آن هم بدون وکیل دادگستری
المیرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
6
0
من دوباره کامنت میذارم.
کاری به کارهایی که میخواست با قبر اون کوروش صغیر بکنه نداریم چون همه اون اون کوروش مورشها هم آدم کش و بیخود بودن که الکی و بیخود اسم کبیر روش گذاشتن و همون صغیر صفت خوبیه واسش. فقط اینکه از ماست که برماست. ما ایرانیها یکی از منفورترین انسانهای روی کره زمین هستیم....متاسفانه واقعیت تلخه....شاید خیلیا تعجب کنن ولی تعجب نکنید... واسه مدتی بیاید اروپا زندگی کنید متوجه میشید که ایرانیا رو به چشم سگ نجس میبینن. اصلا ربطی به سیاست نداره... قوم ایرانی منفوره.... اگه واسه مدتی بیاید از ایران بیرون زندگی کنید متوجه میشید که چقدر ایرانیا منزوی و منفورن تو چشم اروپاییا و آفریقاییا و آمریکاییا و آسیاییا ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
2
1
باسلام‌خدا‌رحمت‌کند‌ایت‌الله‌شیخ‌صادق‌خلخالی‌را‌کسی‌که‌قاطعیت‌انقلابی‌داشت‌بسیاری‌از‌قاچاقچیان‌وسرسپردگان‌ومعتادین‌به‌مواد‌مخدر‌را‌به‌جهنم‌واصل‌کردو‌درطول.دوران‌تصدی‌ایشون‌به‌عنوان‌سرپرست‌کمیته‌مبارزه‌با‌مواد‌مخدر‌ریشه‌تریاک‌وهروعین‌از‌این‌مملکت‌کنده‌شد‌ودیگه‌معتاد‌ومواد‌فروش‌به‌راحتی‌پیدا‌نمیشد‌‌درباره‌اعدام‌معتادین‌باید‌بگم‌‌طبق‌دستورات‌اسلام‌هر‌چیز‌که‌به‌جسم‌وروح‌انسان‌وجامعه‌اسلامی‌ضرر‌بزند‌حرام‌است‌و‌کسی‌که‌حرا‌الاهی‌را‌انجام‌میدهد‌وبهدستور‌شرع‌دهن‌کجی‌میکند‌مهدور‌الدم‌است‌.دخانیات‌ومواد‌مخدر‌همانند‌مشروبات الکلی‌حرام‌است‌و‌مصرف‌کنندگان‌ان‌بعد‌از‌بعد‌از‌اجرای حد‌شلاق‌محکوم‌به‌اعدام‌میباشند‌وهمچنین‌فروشندگان‌وتوزیع‌کنندگان‌اموالشان‌مصادره‌وبلافاصله‌به‌درک‌واصل‌خواهند‌شد‌.این‌حدودالهی‌است‌‌‌‌اما‌در‌مورد‌خاندان‌پهلوی‌سلطنت‌‌از‌پایه‌واساس‌غیر عقلانی‌وخلاف‌دین‌وشریعت‌است‌در‌اسلام‌حکومت‌ملوک‌الطوایفی‌جای‌ندارد‌‌‌اعدام‌شدگان‌اول‌انقلاب‌جانیانی‌بودند‌که‌مردم‌را‌در‌خیابان‌ها‌به‌خاک‌وخون‌کشیده‌بودند‌‌.سوما‌هر‌کشتاری‌وقوه‌قهریه‌ی‌بیرحمی‌وادم‌کشی‌نیست‌یه‌جاهای‌زور‌وقوه قهریه‌لازمه‌تا‌هرکی‌هرکی‌نباشه‌وهر‌کس‌هر‌غلطی‌دلش‌خواست‌نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
1
3
خدانیامرزدش ازحیوون هم پست تربود
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
3
1
به نظر من افرادی که نظر دادن بیشترشون هیچ گونه اطلاع دقیقی ندارن و بر اساس شنیدهاشون نظر دادن و خدا به همتون رحم کنه که دارید جای اون تصمیم میگیرید یه کم به خودتون بیاید اینقدر بدون تحقیق منم منم نکنید
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
1
2
با سلام.به نظر من دادگاههای اول انقلاب مثل دادگاههای نظامی فقط برای صدور رای تشکیل می شد و متهم هیچ دفاعی از خود نداشت و این با اصول قوه قضاییه که داشتن وکیل و حق دفاع را قانونی میداند منافات دارد.به هر حال افراد بی گناه زیادی اعدام شدند.و حتی تعدادی در خیابان با مواجه با خلخالی هدف گلوله قرار گرفتند و در یک لحظه کشته شدند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
4
2
خدا رحمتش کنه
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
4
تواین دنیااندازه این حیوان صفت بدم نمیاد حتی اونهایی که الان خردم کردن وقتی که حتی اسمش بیا به زبون قلبم بدرد میاد لعنت خدابرخلخالی وکسی که می گه کارش درست بود خدایی ناکرده اگه انقلاب بره ما باید تمام کسایی که الان دارن باجون دل براما زحمت می کشن اعدام کنیم آره ارتش. سپاه. نیروی انتظامی. وزیرا. آموزش پرورش.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
1
2
ما نمی توانیم ان موقع را درک کنیم کارش با خدا ولی اگه بود دزدی دولت نداشتیم وزیرای میلیا ردی نداشتیم معتاد نداشتیموووو خیلی چیزای دیگه
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
1
4
خدا لعنت ش کنه
مظفري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
1
5
لعنت ابدي بر اين انسان كثيف و خونخوار .
Sadeghmokhtari
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
1
3
خلخالی در مصاحبه ای گفت:یک نفر آوردندوگفتند ضد انقلاب است واعدام کردیم؛بعدا فهمیدیم برادر دوقلويش بوده،البته مهم هم نبود اگر آدم خوبی بوده میره بهشت و اگر آدم بدی بوده میره جهنم !
سیروس
|
United States of America
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
1
1
هععععع
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
4
1
البته هر کشوری از اینجور آدما داره سیاست پدر و مادر نداره همیشه همینجوری بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
1
6
بیشرف ترین ادم دنیا بود خیلی از درجه دارارو اعدام کرد به هیچکس رحم نکرد خیلی هارو بی گناه کشت هویدا .
تیمسار نادر جهانبازی یکی از برترین خلبان های دنیارو کشت به اسم فساد تیر باران کرد اگه چنتا از نظامی های ارتش شاهنشاهی در جنگ بودن شاید جنگ 8سال طول نمی کشید
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
2
1
دوستان با بوجود امدن هر نظام جدیدی ،افرادی تند رو هستند ک میشه گفت باید سختگیری کنند ...در این بین خیلی از بیگناهان هم کشته میشن ...ولی منم اعتقاد دارم یکی با قدرت وبُرندگی صادق خلخالی برای این دوره لازم بود ..تا به هیچ‌ خلافکاری با هیچ سمت و رابطه ای رحم نکنه...
ارغوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
2
0
خلخالي همشهري من بود
معصومه فروغی
|
Iraq
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
2
4
خدا لعنت کنه خلخالی رو که اولین ریس داعش بور
مردی که خودش رو حاکم شرع میدونست وبا ناداوری اعدام میکرد.خمینی هم از او دفاع کرد خدار رو شکر دنیای دیگری هست وجهنمی .آه رضا شا گرفت و آبروی این حکومت در حال ریختن است
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
1
4
فقط باید بکم متاسفم واسه نسل ایرانی بودنمون
امیر
|
Germany
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
2
4
خدا لعنتش کنه واون کسانی از این خوک طرفداری میکنن اشغال به چه حقی خون مردمو میرزی خودش دورانی که عسارت بودچرا نکشتنش پس بدون اونا خوب بودن این خوک کثیف جنایتکار بود
پاسخ ها
موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
با این نظر نشان دادی که خودت لایغ این اوصاف هستی،بدبخت
ناشناس
|
France
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
0
1
زمانی.خواهد.رسید.که.همه‌ای.کناهکاران.تاوان.سخثی‌را.پرداخت.خواهند.کرد.چرا.که.امدنتان.و.رفتنتان.از‌‌‌.‌‌..دستهایتان.خارج.اسث.
سید حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
5
2
خدا رحمتش کند ومتاسفم برای کسانی که اوراخوب نشناختندونمیدانند که کسانی که اعدام شده اند حقشان بوده است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
2
6
تف به قبرش
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
3
2
زمانی که پیامبر مکه را گرفت کسی را اعدام نکرد و انتقام نگرفت.
بسیاری از اهل مکه دستشان به خون آلوده بود.
بسیاری از این اعدام های ناعادلانه و مورد تایید امام نبود.
قضاوت درست بر عهده آیندگان خواهد بود
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
2
4
خداوند لعنت کند هر آنکس راکه بیگناه میکشد،نفرین زمانه برخلخالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
1
2
باسلام آقایونی که میگن آدم بی گناه کشته معرفی کنه ما بفهمیم کی بی گناه کشته شده
فساد الان میبینی طرف رو میگیرن به خاطر گرفتن رشوه بعد همون آقا با رشوه میارتش سره کار
ما کاری به قبلآ نداریم
۴۰سال از انقلاب گذشت تا بحال چنتا اختلاس..
چنتا رانت...
چنتا بی عدالتی...
و.....
چنتا اعدام؟
ما که ندیدیم لااقل اظهار نظر درباره دوران خودتون کنید نه دورانی که نبودید
ناشناس
|
France
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
2
5
به نظرمن ادمی که بتونه جهانبانی خسروداد و اعدام کنه نمیفهمیده میتونسه از اینا تو جاش اون موقعی که خیلی بهشون نیاز داشتیم استفاده کنه یه ادم عقده ای که ......
دوست
|
United States of America
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
1
5
اگرقراره کسی اعدام بشه اول بایدمحاکمه بشه متهم ازخودش دفاع کنه درصورتی که اواول اعدام می کردبعدمشخص می شدکه محکومیتش جزئی بوده اوخلعتبری را اعدام کردبه این بهانه که مجوزاحداث نیروگاه اتمی را گرفته هویدارا اعدام کرد هویدایی که حدود۱۰سال تورم مملکت را ثابت نگه داشت ...قبرخلخالی عین قبررضاشاه بایدنابودبشه ...خدالعنتت کنه خلخالی...
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
2
3
لعنت بر انسانهایی که تا کوچکترین قدرتی بدست آوردن سر ازپا نشناختن و شروع به قتل عام کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
1
3
خيلي خا رو بي دليل اعدام كرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
2
5
اکثر نظرها لعنت بوده شنیدم یکیو اعدام کرده بعد معلوم شد که برادر دوقولو داشته و بی گناه اعدام شد ..خلخالی هم گفته اگه گناه کار بوده حقشه و اگه بی گناه میره بهشت!!!پس تویی که یک بی گناه کشتی یه قاتل هستی
هویدا رو هم نباد اعدام میکرد باید ازش استفاده میشد و امثالش همینطور.
روی هم رفته خدا لعنتش کنه بیگناهان زیادی رو کشته
سامورایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۰
3
2
خاک بر سر همتون که هنوز با اینگه نه قاضی هستید و نه وکیل و ... ایجور بجای خدا انسان رو محاکمه میکنید و جاش رو تو بهشت و جهنم مشخص کردید.
قول میدم هر کدومتون پست و مقامی بگیره صدها برابر بدتر میشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
4
3
اگه قدر امنیت را ندانیم و اگر با ماتریالیسم های عصر حاضر مردانه نایستیم و یکی با قاطعیت خلخالی جلوی این شهوت رانان شکمی و...جاه طلب رانگیرد چند دهه دیگه مثل زمان قدیم نخواهیم توانست وارد گوشه ای ازمملکتمان بنام بلوچستان بشیم و همچنانکه کسی در دهه اول انقلاب جرات دزدی و اختلاس نداشت اما الان فراوانه چند دهه دیگه تو ملا عام به نوامیس هتک حرمت خواهد شد؛ صرف نظر از برخی تند روی هاش این ظلمها را که می بینیم و می بینیم که با تاریک شدن زوزه گرگ ها شروع شده می گیم جاش واقعا خالی است!!!
هویدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
6
3
خلخالی از سگ نجس تر بود و خلخالی نجس شخصی بود که برادر محمدجهانارا رو اعدام کرد برادر 2 شهید
یاسمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
1
5
حسن جهان آرا نوجوان ۱۵ ساله به جرم داشتن نشریه مجاهد و شرکت در چند تظاهرات اگه اشتباه نکنم به ۷ سال زندان محکوم شد بعداز ۶ سال که از سپری شدن زندانش میگذشت در سن۲۲ سالگی در سال۶۷ اعدام شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
4
2
هر کس بایدتاوان بده آیت الله خلخالی کسائی رواعدام کردکه مفسدفی الارض بودن ودربرابرکشتن جوانان مملکت دست داشتن یاسکوت کردن اگه اینجورآدم هائی توی کشورباشن کسی مثل شماها گنده نمی شه کهاینجوری دزدی روراحت جلوه بده واظهاربه مظلوم نماایکنه نکنه غیرت ندارین
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
8
2
ایت الله خلخالی را در زمان خودش باید شناخت.زمانی که خیانتکاران،جلادان خونخوار شاه،وطن فروشان عیاش و هرزه را به سزای عملشان رساند.روحش شاد باد.با بدگویی بیخبران و جاهلان ،چیزی از شخصیت والای ایشان کم نمیشود.بهتر است اینهایی که بدگویی ایشان را می کنند ،کمی تاریخ بخوانند و خود را اصلاح کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
پس همین الانم به یه خلخالی نیاز داریم چون جنایتکارا و خیانتکارا خیلی بیشتر شدن
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
2
6
خدا لعنتش کنه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
1
1
سلام منکه اون زمان نبودم فقط میگن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها . چرا کسی راجع به شهید محمدعلی رجایی یا شهید بهشتی ویا .... بد نمیگه حتما یک کارهایی کرده که ازش بد میگن . حتما خوب نبوده که کسی ازش دفاع نمیکنه . خدا همه رفته ها رو رحمت کنه .
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
2
6
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها . چرا کسی راجع به شهید بهشتی شهید رجایی و.... چیزی نمیگه ها .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
4
1
من بچه انقلابم واون زمان نبودم قضاوتم نمیکنم چون تو قضاوت حرف دو طرفوباید شنید یا مستند فهمید ولی ایشون مسئولیش صدور حکم اعدام بوده حالابه حق یاناحقش کار ندارم ولی ازقاطعیت تو کارش خیلی خوشم میاد واقعا اگه اینقد قاطعیت تو دستگاههای مختلف باشه هر مفسدی تواون دستگاه حساب دستش میاد درمورد معتاد شما ترکمنستان نگاه کنید اگه یه معتاد دیدین !فقط به خاطر قاطعیت وبس!امون از سمبه پر زور
فرهاد
|
Netherlands
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
8
3
براى من امام( ره )معىاره که آقاى خلخالى روتعىدکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۲
آفرین! کوتاه مختصر و مفید
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
8
8
اگه بدونم قبر این بی همه چیز خونخوار کجاست میرم قبرشو با گوه یکی میکنم
Saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
6
4
خلخالی یک جنایتکار بیسوادحوزوی بیشتر نیست رحم ومحبت دروجودنداشته اش زوزه کشید وخیلی ازافرادبیگناهوارزنده بدست این عقده ای شهیدشدن
Viktim
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
1
5
خدا بیامرزه آیت الله منتظری و طالقانی و شریعت مداری، بروجردی و آیت الله بهجت رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
4
5
خدا‌رحمت‌کنو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
4
آنچه که بعد ار چهل سال از انقلاب گذشته خیلی چیزها را همراه خودش روشن کرده والان که شرائط قبل وبعد از انقلاب را باهم مقایسه میکنیم به خیلی مسائل پی میبریم.

به طور مثال شهردار قبل از انقلاب را به جرم ناتوانی در حل مشکل ترافیک و آلودگی اعدام میکند که ما بعد از انقلاب کسی مثل قالیباف مقام هم می‍گیرد!
احمدی نژاد 8سال معادل هشتصد میلیارد دلار نفت میفروشد که تقریبا بیش از فروش 50 سال نفت کشور بود که هیچکس نمیداند این پول کجا رفته وهزاران مورد از خیانتهابه این مردم رخت برگشته ای که فکر میکردند با انقلاب شرائط اقتصادیشان بهتر میشود.
حالا متوجه میشویم اگر قرار است اندکی عدالت باشد مملکت به معنای واقعی صدها خلخالی احتیاج دارد تا بلکه بتواند بخشی از این کشور را از وجود مدیران ریز ودرشت سرتاپا فاسد پاک کند
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
اگر تو میگی خشونت کارسازه یه نیم نگاهی به کار های استالین بنداز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۶
5
2
اگه بود امروز این همه اختلاس این همه دزدی این همه فحشا نبود بهترین کار را کرد دختر مرضیه دباغ را ساواک گرفته بود اونقدر عذابش می دادند که مادرش میگه هم بندیش بودم و صدای نالهاش به عرش میرسید روزی هزار مرتبه ارزو میکردم که خدایا دخترم بمیره تا این همه عذاب نکشه و وقتی در بند جان داد اون لحظه من احساس راحتی کردم چقدر عذاب میکشید که یه مادر از فوت فرزندش خوشحال بشه بفهمید پس ساواک با این همه کار امروز باید راست راست بگردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
12
2
سلام خلخالی آدمهای بیگناه رو اعدام نمی‌کرد هر که گناهکار بود اعدام می‌شد شما که دم از رضا شاه می‌زنید همین رضا شاه باعث شد بحرین از ایران جدا بشه و الان برای ایران شاخ شونه بکشه
پاسخ ها
وطنم ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
برو بی سواد اگه شعور داشتی کمی تحقیق میکردی کتاب میخوندی از تاریخ کشورت از روزهای سختی که این مملکت پشت سر گذاشت اما همیشه تاریخش شد واسه همه کشورها سمبل انسانیت و گذشت ، بعد بیا حرف بزن. یه نفر مثل خللخالی که اندیشه عمر خطاب رو در سرداشت چه جنایاتی که که کرد چقدر بی گناه و متخصص این مملکت رو بدون موازین شرعی اعدام کرد و با اون اندیشه که در سر داشت و قصد تخریب تاریخ پر افتخار ایران را داشت و با عنایت پروردگار و اتحاد مردم در این امر ناکام موند. توطئه ای چون تخریب مقبره فردوسی چون تخریب تخت جمشید و چندین و چند جنایات دیگر .
از خودت خجالت بکش اگه یک ایرانی هستی و کشورت و هموطنانت برات ارزش داشتن هیچوقت نمیومدی از یک جانی کثیف چون خلخالی ملعون حمایت کنی. پای این وطن و جان و مال و ناموسمون جوونامون پر پر شدن که افرادی چون خلخالی بیان و چهره ایران و اسلام رو خراب کنن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
4
6
هرچی خادم مردم بود رو کشت
ناشناس
|
Kuwait
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
1
4
بعضی کاراش درست بود بیشترش خودسری
به هر حال ادم جلاد و بیرحمی بود نبایدسران
حکومت گذشته فورا اعدام میکرد وباید زندان
میکرد شاید در جنگ از مغز انها استفاده میشد
ادم احمق و بی سوادی بود کسی که میخاست
تخت جمشید را نابود کند او کاملا روش عمر در
در صدر اسلام در پیش گرفته بود هر دو با ایرانی
کینه داشتند
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
8
5
بابا خلخالی هرچی بوده خودش میدونه خدای خودش، ،، انو ولکنید الان و بچسبید گرونی بی داد میکنه. وای از دست مردم تو رو خدا ببینید برا چی دارید بحص میکنید
درکل خدا لعنت کنه خانواده شاهنشاهی رو تمام..
سپیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
3
3
نمیدانم بی گناهان را هم اعدام گرده یا نه.اما میدانم که برای مثال تعدادی از گروهکهای کوموله ودموکرات را که در اوایل انقلاب میخواستند ایران را تجزیه کنند وپاسدارها ومردم کردی راکه مخالف بودند توسط این گروهگها به طرز بسیار فجیع وحتی بدتر از داعش سلاخی میگردند خلخالی این جنایت کاران داعشی انزمان را به جوخه اعدام میسپرد.درباره گروهک کوموله ودموکرات در اوایل انثلاب تحقیق کنید تا متوجه شوید .قاچاقچیان هم که واقعا حقشان اعدام است ان هم درشرایط جنگ ..ولی نمیدانم که ایا دربین اعدامها بی گناهان هم ایا بوده اند والبته بعضی کارهایش گویا بدون هماهنگی بوده.
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
چه گناه کار باشن چه نه ،حق قانونی همه هست که قبل اجرای حکم قضاوت بشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
1
11
خلخالی جنایت کاری پیش نبودکه این کافر چیزی از اسلام می دونست این همه ادم اعدام نمی کرد امام علی به معاویه و عمرعاص رحم کرد که بهش ضربت زدند این ادم حتری به امیر عباس هویدا که خودش با این که می توانتست فرار کند و فرار نکرد و خود رو به داداگاه انقلاب معرفی کرد رحم نکر و او را به قتل رساند فقط در گوش ما مردم ایران خوانده اند که شاه قاتل و ظالم بود
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
6
3
خدا انشالله ده نفر مثل ون بیار سر کار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
8
6
به يك خلخالي ديگر نيازمنديم
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
3
5
خلخالی بود میگف خوب باشن میرن بهشت بد باشن میرن جهنم . ما ملت خیلی بدبختیم که تاریخمونا به مسخره گرفتیم برید بخونید .
هیچی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
1
2
خدا میدونه
mpm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
1
8
مرگ بر خلخالی
مرگ بر خلخالی
او یک دیوانه جانی قاتل و بود
او به کوروش بزرگ ترین امپراطور جهان عالم توهین کرد آدم های بیگناه زیادی راکشت مقبره رضا شاه را از بین برد کاری که حتی با حیوان هم آن کار را انجام نمی دهند او کتاب انجیل کتاب مقدس مسیحیان را به کتاب دروغ تشبیه کرد حتی کتابی راجب کورش روانی ترین آدم جهان نوشت یعنی به امپراطوری که اگر وجود نداشت ایران نیز نبود او دستور تخریب تخت جمشید را داد ولی خوشبختانه با شکست مواجه شد
او می گفت:فقط لال ها می توانند وکیل داشته باشند
او جانی ........... و قاتل بود
ر خلخالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
5
1
سلام من اهل شهرستان خلخال هستم متسفانه بدبختی و عقب موندگی و نبود کمترین امکانات رفاهی و اجتماعی و اقتصادی و غیره فقط و فقط بخاطر وجود نحس این انسان به ظاهر آآدم هست بیش از یکصد هزار نفر تا ابد الناس باید چوب لقب این رو بخورن بابا به پیر به پیغمبر این فقط هفت سال در خلخال زندگی کرده و گورشو کم کرده حالا کی و چرا لقب شهر خوشگلمون رو به اون داده برام سواله ؟
هعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
1
7
اگه اخرتی باشه من قسم میخورم خداهمچین ادمیوجهنمم نمیفرسته چون جهنمم نجس میکنه ،خیلی ادم کثیف ورزلی بوده حیف امام خمینی که این تودستگاهش بوده حیف امام
S.A.J
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
1
5
سر محاکمه هویدا خیلی ها ازش خواسته بودن که حکم اعدام نبره ولی گوشش به هیچ کس بدهکار نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
9
3
شماها که اینقدر به خلخالی لعن می فرستی به ناحق ،شماها هنوز که هنوز نمیتونی زنتان را نگه بداری شما چه غلطی میکنی خلخالی بود زن های شما را از ساواک گرفت به شماتحویل داد
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
15
4
آیت‌الله خلخالی افرادی را اعدام کرد که منافق ،قاچاقچی ،حرامزاده ،و طاغوتی بودند .دلیلی نداره اینقدر در مورد ایشان قضاوت بشه .خداوند روحش را قرین رحمت بفرماید .آمین
در ضمن افرادی که در مورد ایشان قضاوت نادرست و توهین آمیز دارند منافق و طاغوتی محسوب میشوند.
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
کسانی که موافق ایشان هستند غده سرطانی هستند.چون جیره خوار هایی مثل شما نمیتونن حال هزاران خانواده ای که خلخالی بدون قاضاوت یکی از اعضاشون رو کم کرد درک کنه،اگر فکر می کنی کارش درست بوده،نمیتونن اسمتو بزارن انسان
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
1
8
باید هم از خلخالی دفاع کنی ، چون جیره خور اینها هستی ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
1
6
خلخالی خدا لعنتت کنه
نسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
1
5
بنظرم هیچ انسانی حق کشتن هیچ انسان دیگری راندارد
حتی اگر یک نفر گناه کار باشد حقش گرفتن زندگی او نیست ..
از این جهت باید به سلامت خلخالی شک کرد
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
1
8
انشالله هر لحظه تنش تو گور بلرزه.
s.a
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
1
5
خدالعنت کنه خلخالی که یه سری ازافرادوناجوانمردانه کشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
1
2
میگن تلفن رو قطع میکرد تا کسی بهش زنگ نزنه بگه اعدام نکنی. خداوند بزرگ سروقت به همه چیز جواب میده این اقا این اخر در وضع بدی مرد و هیچکس همراهیش نمیکرد و منزوی شده بود. چندینسال هر روز از خدا میخواست بمیره چون بدترین بیماری داشت و.زجر میکشید.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
2
0
خوش بحال خلخالی العان جلو اتیش نشسته خودشو گرم میکنه اس شمارو میخونه میخنده
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
1
2
چکارایی که نکرد این ادم
میلاد
|
Germany
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
1
3
از روی عقدهمخالفانشو میکشت بعد پیش خودش فکر میکرد داره اسلام و پیاده میکنه
میلاد
|
Germany
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
1
3
از روی عقدهمخالفانشو میکشت بعد پیش خودش فکر میکرد داره اسلام و پیاده میکنه
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
1
3
یکی از قاچاقچیان درجه یک مواد مخدر را که باعث فلاکت خیلیا شده بود را ویکی از بد ذات ترین آدمهای شهر ما بود اعدام کرد این بابت بنظر من دست انتقام الهی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۸
2
1
هرچی سرتون بیاد کم ملتتت احمق
نیکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
1
1
یک احمق تندرو که .... هیچی نگم بهتره. تندروهای مثلا محترم اول،انقلاب مملکتو از یه طرف بوم انداختن، حالا هم از یه سمت دیگه. اسلام دین خشونت و ظلم و قلدری نیست. ولی احمق هایی مثل این از اسلام یه دین رعب و وحشت و از مسلمونا موجوداتی نفرت انگیز و نادان و ظالم ساختند. یکی نبود بگه، خب ادم دیوانه، اگه قرار بود همون جنایات زمان شاه تکرار بشه، خب چرا انقلاب شد؟ اصلا فرق تو و امثال تو با شکنجه گرهای ساواک چیه؟؟؟ با تندروی هیچ ملتی و حکومتی به جایی نرسیده. همون طور که عمر حکومت هیتلر و موسولینی و پیروانش کوتاه بوده...
علی فشگی
|
France
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
4
2
داعش مد نبود ما داعش داشتیم جنایتی که خلخالی کرد داعش نکرد داعش فقط میکشت. شهردارتهران را کشت به خاطری که مشکل ترافیک را حل نکرده بود من نمیدونم این جنایتها کجاش اسلامی خلخالی اسلام را هم خراب کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
3
3
لطفا پشت سرمرده حرف زیادی نزنید نظر هرکس به خودش مربوط است وبرایش مهم است خدای مهربان از سر تقصیرات ما بگذرد انشال... حرف خوب بزنیدتا دیگران هم حرف خوب پشت سر شما بزنند در زمان امامان ما ادم خوب وبد بودند همه رفتند وهمه در عالم برزخ به نتیجه اعمالشان میرسند
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
7
3
روحش شاد
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۶
روحت ایشالا بعد از مرگت باهاش محشور بشه.خوبه امثال تو حاکم شرع نشدید
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
1
1
مانیزبه قدرت میرسیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
2
4
خداوند خلخالی و ظالمین رو لعنت کنه و نیامرزه،،
رحمت و لطف خداوند چی میشه... اگر قراره کسی با لباس روحانی و دین تا این حد کثیف بشه صد رحمت به بی دینی. چی شد اون همه وعده و عدالت خواهی، جز نابودی اموال ایران و دزدی چکار کردن... خدا لعنتشون کنه....
ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
2
3
خرخالی بگیدرنده تره ب قول خسروخان قشقای
....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
1
7
خدالعنتشششش کنه.ینی وقتی جنایتهاشومیخونم سردردمیگیرم
اکبر
|
Singapore
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
1
8
انها که توسط فرمان خالخالی ها کشته شدند پاکترین و مقدسترین مسعولان جان بر کف سرزمین ایران بودند چون میتوانستند سرمایه ایران را غارت کنند و به خارج ببرند اما نبردند.
یاسر
|
United States of America
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
2
8
وزیر آموزش و پرورش چه گناهی داشته اعدامش کرده و یک زن بوده!!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
3
2
آنقدرهم‌‌که‌فکر‌میکنید‌مقصر‌نبوده‌
فتح الله احمدیان.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
3
0
خوب یا بد بودنش قضاوت با تاریخ. اگر میدانی که به خلخالی داده شد،به روحانی دیگر داده میشد نتیجه فرقی نمیکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
7
2
به نظر میاد ایشان واقعا آیه الله بودند و خدا ترس که ابتدا نخواستند وارد این مسایل شوند ولی چون امر ولی فقیه زمانشون بود اطاعت کردند. از روی نظرات، به نظر میاد همان مغرضینی نظر داده اند که کور کورانه و نا آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری اخیر هم از روی عوام فریبی جای قاتل و مقتول و ظالم و مظلوم و جای خیر خواه و بد خواه و...را عوض کردند و با انتخابشون و تلقین هاشون بدبختی رو برای مردم در این چند سال اخیر آوردند. نفرین ابدی بر این افراد نا آگاه مغرض که باید در پیشگاه خدا و مردم جوابگو باشند. مواظب قضاوت هامون باشیم که باید پاسخگوی محضر الهی باشیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
1
7
خدا هزاران بار لعنتش کنه خونخوار ادم کش،داعشی
م.فولادی وندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
7
2
بنام خدا.نقش امثال آیت الله خلخالی را باید در بدبختی امروز جهان درموادمخدر دید .مبارزه او درست بود.تا مثل کشور افغانستان به فکر امپریالیسم جهانی درنیاییم.
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
1
4
لعنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
2
کدوم دینی به مرده توهین میکنه چه برسه خالخالی گفته بود نتونستم جنازه رضاخان رو پیدا کنم والا آتیش میزدم جنازشو.
علی اکبر
|
United States of America
|
۰۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
0
3
روایت از امیرالمؤمنین علی (ع) خدمت به کشور ملت یک محبت الهی ست والاتر و بهترین از مذهب دین خداست. خدا تقاص کارهاشون رو میده بچسبید به فریب ملت خدا رو هم می تونید با نماز و عبادت فریب بدید یا با سید یا روهانی بودنتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
1
5
من نمیدونم این, چرا همون موقع از کار بر کنارش نمکیردن.با این همه جنایت
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
2
7
تف به قبرش و امثال اونها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
1
4
لعنت
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
1
3
سلام
خلخالی خیلی هارابیخودی اعدام کرد وبه انقلاب ۵۷ گند زد اگر با اعدام کشوری ساخته میشد ما الان باید سرآمد تمام کشورهای جهان میبودیم
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
6
2
بازم انگل های هرزه رضاپالان پرست اومدن به جفنگ گفتن...لعنت کوروش بر پهلوی(جعلوی) و هرزه های طرفدار اون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
2
5
من کاری ندارم خلخالی جلاد یا مجرم بود فقط میدونم الان یکی مث خلخالی لازمه که گردن سران دزد رو بزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
2
3
لعنت به خلخالی و اربابش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
9
سلام اینکه خلخالی چه کسایی رو بی گناه کشته یا اینکه حقش بوده کار ندارم،من موندم که این خلخالی لعنتی چرا اسب شاه رو تیرباران کرده خوب اسب زبون بسته چه گناهی کرده بوده،از اینجا میشه فهمید یک وحشی بوده انسان نبوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
2
10
لعنت به خلخالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
0
7
کسایی که میگن الان به یک صادق خلخالی نیاز داریم شما الان دارید علنا از یک آدمکش دفاع میکنید، اینهمه نوشتن لعنت برش، بعد شما....، نه الان هم اختلاس گران باید محاکمه بشن آنهم عادلانه. اگر هم بخواهیم که اختلاس و دزدی کم بشه باید ساختارها درست بشن که اجازه چنین کارهایی رو به چنین کسانی نده. البته اگر انسان واقعا با خدا و وجدان باشه حتی یک ریال مال حروم نمیخوره. خدا رو شکر که در این وضعیت من در اطرافم، فامیلم دیدم کسانی رو که واقعا میتونستن و اینکارها رو نکردن چون اعتقاد داشتن. اعتقاد واقعی. مومن واقعی. خدا روشکر که من و خانواده ام همه همینطور هستیم. خدا خودش همه رو به راه راست هدایت کنه.
آشیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
1
4
یک آدمی که تو زندگیش هیچ نقطه خاکستری وجود ندارد چه برسد نقطه سفید همه سیاه سیاه.
فری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
1
3
افسوس صد افسوس
جهانبانی هویدا
حمام منصوری مشهد
|
United States of America
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
0
3
سلام
مهم نیست اصلا که خلخالی چه کرد ....مهم اینست که چه کسانی از او دفاع میکردند
سسسسسسس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
2
خلخالی میخواست إرمگاه فردوسی و تخت جمشید رو هم نابود کنه!
در مورد اونهایی ازش طرفداری میکنن باید بگم هنوز هم تو آلمان خیلی ها طرفدار هیتلر هستند( هرچند هیتلر اقتصاد آلمان را بعد از اون رکود جنگ جهانی اول و معاهده ورسای از این رو به اون رو کرد)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
1
4
خداوند لعنتش کنه داعش زمان انقلاب بوده صد رحمت به داعش داعشی ها اینقدر آدم نکشتن ، میگن آخر عمرش تو مریضیش یه بوی گند گرفته بود هیچ کس نمیتونسته بوی گندش رو تحمل کنه میگن بوی گندش خیلی بد جور بوده حتی دکترا گفته بودن تا حالا اینجور مریضی ندیده بودن
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
1
4
این آدم همش لعنت خریده برا خودش
ناشناس*
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
0
2
خدا نابود کنه انسان های احمقی رو که با نام اسلام عزیز چهره‌ی اسلام رو تخریب و سیاه میکنن.
Arman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
1
3
ب والله اگه تموم جهان رو بدم من حاضر نیستم یه آدم رو بکشم .اونایی که دارین ازش حمایت میکنین چطور راصی میشین از کسی که بهترین فرزندان این ملت مثل جهانبانی رو اعدام کرده طرفداری میکنی.. چطور اینقدر قلبتون سیاه شده که ازقاتل هم وطنات حمایت میکنی. این انسان رو خدا اخر عمر به جزاش رسوند. میگن اگه دستاشو نمیبستن عن خودشو میخورد. چوب خدا صدا نداره
گیرم به صد راه فریفتی تو خلق را
با دست انتقام طبیعت چه میکنی
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
1
2
بخشش ازسیره وروش اهل بیت ع بوده همینطوری که حضرت محمد ص پیروز گشت از هندووحشی ابوسفیان انتقام نگرفت. درصورتی که وحشی وهند جگر خوار قاتل حضرت حمزه ع عموی پیامبر بودند
ناشناس باش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
3
چقدر خوب بود صدا و سیما بی‌طرفانه زندگیش را برای مردم به نمایش می‌گذاشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
1
4
لعنت به روح خبیس و کثیفت خرخالی خرخاکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۴
1
4
لعنت
سام قمریان
|
Canada
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
4
2
خدایش بیامرزد ...خیلی مرد بود که قضاوت رو قبول کرد محافظه کار نبود سفارش ناپذیر بود جانیان زمان طاغوت و فرمانداران نظامی تهران و اصفهان که هزاران انسان را بشهادت رسانیده بودند اعدام کرد کرد ...چرا میخواهید پهلوی ملعون رو تطهیر کنید قاتلین مردم رو در واقعه 17 شهریور که هزاران نفربودند اعدام کرد ...کاش ذره ای انصاف در وجودتان بود
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
درسته رژیم پهلوی بسیاری از عواملش در بعضی موارد چه بزرگ چه کوچک کار های جنایت کارانه کرده بودن،ولی واقعا این درسته همه ی مهره های مهم کشور رو بدون تامل اعدام کنیم؟اونم وقتی که بسیاری از اونها گناهکار و بیگناه بودنشون مشخص نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
2
یارانه قرار نبود از اوایل سال 99 همه یکسان بشه نفری72 تومن بدن چطور شد .
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
1
6
کسی که یه اسب بی زبون رو زجر کش کنه مشخص که چه جنایتکاری ،لعنت خدا گرفتارش
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
4
حالا من کار به اعدام های رعد آسا و بدون فکرش و خشونت و خونریزیش ندارم،ولی کسی که میره دستور تخریب تخت جمشید،مهم ترین اثر از فرهنگ و تمدن اصیل ایران میده ،ایرانی که چه عرض کنم،اصلا انسان هست؟
Mmmm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۳
2
5
من نمیدونم که خلخالی کی بوده چی کرده ولی ی مشت ساواکی رو تیر باران کرده دمش گرم شماها که میگید شاه خوب بود اگه خوب بود اولا انقلاب نمی شد بعدشم الان کشور ایران مثل افغانستان شایدم بدتر بود اخه شماها چی حالیتونه ولی الان اگه خلخالی بود ی مشت اختلاص گرو اعدام میکرد خیلی حال میداد
Mmm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
1
3
من نمیدونم خلخالی کی بوده چی کرده ولی ی مشت ساواکی تیر باران کرده دمش گرم حالا اگه بود ی مشت قاچاقچی میرفتند بالای دار این همه جوون معتاد نداشتیم ی مشت اختلاص گرو اعدام میکرد این همه گرونی و بیکاری نبود ی مشت ،،،،،
شیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
1
3
روی همه جلادان تاریخ را سفید کرد. شاید برخی باید اعدام می شدند ولی رفعت اسلامی چه شد. پس خدا لعنتش کنه
محمد
|
Turkey
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷
1
5
انقدر ملعونه که تجاوز جنسی به زندانیان زن و مرد طی بازجویی به منظور گرفتن اعتراف از طرف خلخالی مجاز عنوان شده بود. همچنین برای زنان محکوم پیش از اعدام صیغه (ازدواج موقت) اجباری با پاسدارها به منظور تجاوز جنسی بدون گناه در نظر گرفته بود و در این مورد گاهی حتی باردار بودن زن زندانی نیز مانع نمی‌شد( منبع: ویکیپدیا)... پست فطرت...

خطاب بنده به آنهایی است که می گویند: چون از طرف امام خمینی منصوب شده است پس آدم موجهی بوده است باید در اینجا بگویم که طلحه و زبیر هم در زمان پیامبر (ص)، جزء یاران پیامبر بودند ولی با امیرالمومنین و عدل علی به مشکل بر خوردند و جنگ جمل را راه انداختند... این حرف را نزنید... شهید بهشتی مخالف صد در صد خلخالی و اعدامهایش بود...

هیچ کس حق ندارد به آسانی جان یک انسان را بگیرد... ولو طرف قاتل خونخوار باشد... باید تحقیق، بازپرسی و محاکمه وجود داشته باشد... اما این ملعوووون...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
5
بعضی انسانها اگر دور دستشون بیافته اون خوی خودشان را نشان میدهند .اگر ده تا از قبیل او به مقامی برسند ایران که هیچ دنیا را نابود میکند .یه ادم جانی دچار جنون ادم کشی بوده
سار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
1
8
خدا لعنتش کنه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
1
10
لعنت خدا بر روح پلید خلخالی
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
0
0
حالا باز خدا رو شکر که الحمدالله
وگرنه والا به خدا
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۲
2
1
باسلام .عزیزان .اونایی که میگن کاش خلخالی بودتاگردن دزدهای امروزی رومیزد،یعنی شمافکرمیکنیدحضرت آقارهبرعزیزمون این قدرت روندارن ،یاازکسیذمیترسن که بخواهن گردن دزداروبزنن .؟نه باباجون نمیخواااااهن انسانی روبکشندوجمعی روداغداربکنن .نمیخواهن دستشون به خون فردی الوده بشه .خوب ازراههای دیگه گوششون رومیماله که دیگه خلاف نکنن .ولی این اقای خلخالی روخدابایدقضاوت بکنه ،چطوربچه ی ۱۲ ساله روبیگناه کشته شایداون بچه داشته همینجوری روزنامه رومیخونده اصلانمیدونسته جریان چیه .اسب شاه کدوم جنایت روکرده بوده .تخت جمشیدی که هویت اصلی ایران وایرانیه چه جنایتی کرده؟نعوذبالله چندسال دیگه بودبه حرم امامرضاهم حمله میکرداینجورآدمی .من به سیاست کاری ندارم ولی اگه ایناکه گفتین راست باشه یادروغ ،خداخودش میدونه که چگونه ازش پذیرایی شایانی بکنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
1
6
خلخالی انسان نبوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
1
5
یه روانی به تمام معنا بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
6
هیچی ندارم که بگم جز اینکه امیدوارم همه ی طرفدارانش با او محشور شوند.
جاویدشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
1
5
خدالعنتش کنه
کرونا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
3
تو سیاست همیشه یه نفر یا یه گروه کارای بد آدم اصلی اون حکومتو انجام میده تا اون آدم مقدس بمونه.خلخالی همونه
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
1
5
بهتره بگیم به درک واصل شد
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
4
0
واسه خودش هیتلر بوده
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
توکل بر خدا.وای روز قیامت که هر کسی باید در قبال اختیاری که موقتا بهش تعلق میگیره،پاداش یا جزا دریافت کنه.انشاالله که همه مونو هدایت کنه تا سربلند دربیاییم و با هوس و وعده های دروغ شیاطین گول نخوریم و زندگی ابدیمون تیره و تار بشه.بیاین از گذشته عبرت بگیریم و دست از خدا نکشیم که مهربانتر و حسابکش تر ازون نیست دیگه.یا الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
1
4
خلخالی یه گربه رو هم اعدام کرد
در این حد لجن
اگه ازش طرفداری میکنید یعنی ....زاده اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
1
4
یه کثافت عین بقیشون
محمد
|
Germany
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
2
0
من میدانم که ۴ عضوترکمن چریک فدایی ( مخدوم واحدی جرجانی وتوماج ) درراه انتقال به تهران توسط رفیق دوست زیرپل خجندی اعدام انقلابی شدند وبرای ماست مالی کردن قضیه خلخالی گفت من انهارا اعدام کرده ام .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
1
3
خلخالی ‌ادم‌ جلاد ‌وخرابکار بود
بی نشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
1
3
درود و رحمت خدا تا قیام قیامت بر خلخالی درود و رحمت ائمه و من و همه تا قیامت بر صادق خلخالی خداوند رحمتش که
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
1
3
خدا لعنت کنه هم اون حیوان انسان نما رو هم اون کساییکه اون رو سرکار گذاشتن و صداشون در نیومد.. کجای اسلام و دین گفته اینطوری قتل عام کنید... کسیکه به حتی موذن و ذامر اهل بیت هم رحم نکرده چون فقط در رادیو زمان شاه اذان میگفته و کار میکرده به فجیع ترین حالت ممکن کشته اش... تول زبونشو بردیدن و بعد مثله کردن.. اخه این کجای اسلامه.. حضرت محمدو امام علی با دشمناشونم اینکارو نمیکردن وای به حال یه ادمی که کاری به کسی نداشته، برید ببینید سید جواد ذبیحی رو که صدای ربنا و اذانش زمان شاه پخش میشده چطور به قتل رسوندنش... داعش از نسل این به ظاهر ادمهاست.. حیوانم یه رحمی داره لااقل..
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
1
4
به نظر بنده در آن زمان که اویل انقلاب بود از رژیم پهلوی که بودند که باید اعدام میشدند و به حق اعدام شدند . خدا رحمتش کنه خلخالی رو ، ان شالله که کارش درست بوده . #مرگ_بر_ضدانقلاب و مرگ بر منافقین
حسن میرزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
1
3
خدا لعنت کند خلخالی حمایت کار وخلخالی های زمان را
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
1
3
خدا لعنتش کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
1
3
روانی بوده
ایدا
|
United States of America
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
1
3
خداروشکر ک ب هلاکت رسید
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
2
1
اینکه انسان ازکشته شدن کسی ناراحت نشه معلومه دلش زنگبارگرفته تعدادی ازاعدام شده هاشایدحقشون بوده ولی تعدادیم شایدگنه کاربودن ولی حقشون اعدام نبوده ویه گوشمالی ساده بایدمیدادن وعده ایم بی گناه بودن به خاطراین کارش زاره نزدخداولی الان که فکرمیکنم کاش همچین قاضی بوداین اختلاص گران وبی شرفان روپشت سرهم اعدام میکردکسانی که خون مردم ومیمکن وبه ریش مردم میخندن روقلع قم میکردینکه خلخالی میخواسته تخت جمشیدروخراب کنه دروغه چون شاهدان عینی میگن رفته تخت جمشیدوفقط صندلیهایی که زمان جشنهای 2500گذاشته بودن جمع کرده چیکارکرده میگن صندلیهای قشنگی بودن نمیتونسته متعرضش بگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
1
1
خلخالی بی گناه هم زیاد کشت اخر عمرش مریض شدید شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
2
روز قیامت هرکس به اندازه مسعولیتش مجازات خواهد شد امروز بشریت به نام دین هرکاری رامیتونی قدرتش میرسه انجام میدهد،بشریت آره موجودی ریزتره که بخواد گول خدا بزند ای بشر به نام دین توفقط گول خودت میزنی خدانیازی به توی انسان ندارد که بخواهی در این دنیای بی ارزش به نام دین کشتارکنی قدرت نمایی کنی دین امروز فقط حرف شده توباید انسان باشی باشی.
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۶
1
3
لعن و نفرین خدا تا ابد بر خلخالی ملعون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
4
2
خدا رحمت کند خلخالی با بصیرت را خدالعنت کند انسان های کج فهم و نفهم را خلخالی یه مشت آدمهای مواد فروش پست را اعدام میکرد حالا خلخالی رفت خوب شد بیا ببین شیشه تو ایران چه کرده جوونا همه دیوونه شدن بیشتر دزدی ها سر مواد مخدره ، بیشتر طلاق ها سر مواد مخدره ، بیشتر تصادفات سنگین سر مواد مخدره ، بیشتر خودکشی ها سر مواد مخدره (اخه آدمهای پست فطرت که خلخالی را بد میدانید جواب دهید ایران را مواد مخدر به فساد کشیده) مطمئن باشید اگر چندین نفر از فروشندگان مواد مخدر صنعتی را اعدام کنند مثلا هفته اول در کل ایران۱۰۰۰نفر و هفته اومدی که بیشتراز۵۰نفر نمیشه هفته سوم ببشتراز۳ نفر نمیشه سرماه مواد مخدر صنعتی دیگه انشالله ریشه کن میشه شما تاریخ را مرور کنید ببینید در زمان شاه هروئین وتریاک بیداد میکرده بعد موقع خلخالی مواد مخدر تقریبا ریشه کن شده حالا کا چند سالی هست که وای...
مجتبی ریسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
1
3
خدالعنت کندخلخالی اخرعمرش خداواندخوب اونرومریض کرد لعنت الله علیک خلخالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
2
2
من قضاوت نمیکنم چون نبودم اون دوره
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
1
2
اقا حالا فرض کنیم طرفی کع قصد اعدامشو داشته مفصد فی العرض بوده خائن بوده و ....
یعنی حق نداشته قبل مرگش یک نامه واسه زن و بچه اش بنویسه؟ که با این سرعت اعدام میشده
متاسفم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
0
1
آیت الله خلخالی یه افراطی اول انقلابی بود که دستور تخریب تخت جمشید رو داده بود اگه استاندار شیراز مخالفت نمی‌کرد الان چیزی به اسم تخت جمشید وجود خارجی نداشت !!!!!!!!!!!!
روح اله طاهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
0
2
همین بس که نبش قبر در اسلام حرام است که ایشان کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
1
1
لعنت خدا و همه معصومین و امامان و بندگان صالح و بیگناهانی که به ناحق خونشان بر زمین به حکم این جلا د ملعون ریخته شد بر صادق خلخالی باد...
خداوند نیامرزدش که هم به ناحق خون خیلی انسان ها را ریخت و هم هیچگاه توبه نکرد. همینم شد که به مرض پارکی سون مبتلا شد و تمام بدنش کرم گذاشت تا دنیا دنیاست تا آخرت و روز قیامت هست لعنت بر او
داریوش رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
1
4
لعنت بهش آشغال ترین آدم تو زمین بود
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
1
2
خدا ازش نگذره.الانم از این دست‌ قاضی ها کم نیستن.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
1
2
لعنت به ادم كش خلخالى كثيف خدا لعنتش كنه در دنيا و
أخرت
Maryam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
1
2
امان از جعل ونادانی امان از افراط وتفریط ....امان از مغزهای پوچ ...پناه میبرم بخدا از جعل ونادانی ...بی گناه باشن میرن بهشت گناه کار باشن میرن جهنم چه استدلال مزخرفی!!!
شمالى
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
1
3
كاملاً مشخصه كه اعمالش منفور بود؛ لذا تا زنده بود بدنش بوى تعفن گرفت و …. و بالعكس، علمايى داشتيم كه سالها پس از مرگشون ، همچنان طراوت داشتن .
اسلام رو وارونه وار به اجرا در ميورد، و بزرگترين ضربه به اسلام رو ايشون زدند، طبق احاديث، كسى بودند كه شيعه بودنشون از بال مگس هم شكننده تر بود… افسوس!
محمد رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۸
0
4
کساییکه از خلخالی دفاع میکنند قطعا ادم‌های درستی نیستند.چطور میشه یه نفر رو اشتباها اعدام کرد.و بگه عیب نداره اگه خوب باشه میره بهشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
1
5
خداوندنیامرزدش امین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
2
3
عقب مونده متحجر و واپسگرایی که خودش گناهی نداشت به دلیل اینکه این آدم غرق در جهل و بیسوادی و ناآگاهی بود و نیاز به کمک و ترحم داشت اما سپری بلای افکار خیلی های دیگه شد .
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
5
2
شماها هر زری می زنید عیب نیست چون خودتان هم دهن بین ومتحجرید، رضاخان که به علت حجاب شخصی ودینی والهی مردم در مشهد وداخل مسجد خون راه انداخت باید درست اح دفن می شد نه در شاه عبدالعظیم ( این شاه بیدادگر) اگر به خدا وحجاب که از احکام واجب قرآنی است اعتقاد نداشت! که نداشت! پس چرا در شاه عبدالعظیم دفن شده بود؟ می بردند،در پیش کوروش دفن می کردند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
چقدر اسمت برازنده افکارت هست سعی کن حفظش کنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
2
4
فقط ظاهر و هیکل و اندام این موجود قابل ترحم و امثالهم رو با قامت ورزیده سپهبد ربیعی و جهانبانی و خسروداد مقایسه کنی متوجه می شی که ملتی ناسپاس تر و ناشکرتر از ملت ایران پیدا نمیشه و حالا حالاها باید زجر بکشه و تاوان تاریخی پس بده .
اردشیرجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
2
2
خدا لعنتش کنه این خلخالی به نظر من جاسوس روسها بود و طبق فرمان استعمار روس مثل همشهریش پیشه وری مقاصد استعماری امپریالیست شوروی رو به خوبی اجرا کرد
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
2
4
آه بر دل سیاه این فرد که به هيچی رحم نمی‌کرد.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
2
5
لعنت بر خلخالی و پیروانش جالاد ادم کش
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
2
5
هنوز آدمهای پاچه خواری هست که دارن نظرایت عوضی میدن مثل خودشون لعنت بر خلخالی وهرکه هوادارش بود
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
0
5
یکی از پاک ترین خونایی که ریخت ؛ خون سید جواد ذبیحی بود به جرم *مداحی* در رادیو زمان شاه !!!!!!!!

به کدامین گناه سید جواد ذبیحی رو مثله کردن؟؟!!!

اللهم العن علی القوم الظالمین....
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
2
4
خدا لعنتش کنه اینو باید میگرفتنش توهمون پیری اویزونش میکردن که درس عبرتی باشه برای بقیه الکی حکم اعدام نده ..به چه حکمی اعدام دادی به حکم وطن پرستی ؟؟؟به حکم وطن دوستی؟؟؟خدا از گناهات نگذره و عذابتو چند برابر کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
3
سلام یه مدرک معتبر میخوام که ثابت کنه خلخالی اسب را اعدام کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
2
2
لعنت خدا براین همه قضاوت نادرست خلخالی انسان مهربان و (متعهد)بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
3
2
سلام ، شمایی که ساده لوحانه در موردقضاوت های کورکورانه ومقداری دروغ پشت سر خلخالی احساساتی میشوید بدانید بیشتر فساد گران و اختلاص گران وعاملین رشد فساد ها همین هایند که همه جا چون قوم بنی اسرائیل بودند لجباز وجاهل شما وقضاوت نادرست کردن،، به جای دور نروید چرا الان ایران مواد فروش ها توش جولان میدن و هرچی نیروی انتظامی بایه کیلو شیشه میگیره فردا بایک سیم کارت ایرانسل به عنوان وثیقه ازاد میشن شیشه ای که در اخبار وحوادث سایت ها ببینید روزانه توایران داره حداقل جان ۵۰نفر رامیگیره ازجمله قتل ها ،قتل های خانوادگی،طلاق ها ،کارتن خوابی ها،خودکشی ها،تصادفات فجیه نصفش به خاطر مصرف شیشس،مصرف چند بار شیشه وهشیش باعث میشه سلولهای خاکستری مغز ازبین برود، برای همیشه ... ودیگر ترمیم نشود و وادمهارا به الزایمر و خودکشی وجنون برساند که چقدر پدرهاتوایران براثر مصرف مواد پسران وزنانشان را سر بریدن وتکه تکه کردن وچقدر فرزندان پدر و مادر خودرا کشتند خلخالی میخواست جلوی این روزها رابگیره ،ندیدم مثل خلخالی ادم منصف روحش شاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
چرا قبل از انقلاب این حد از فساد ودزدی واختلاس وجود نداشت این وضع نتیجه انفلاب خلخالی وخلخالی هاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
2
3
لعنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
3
2
تبلیغ رسانه ای بر علیه خلخالی خیلی زیاد بوده و باعث شده یک تعداد دروغ بر علیه او گفته بشه... در ضمن تعداد کشته های مسجد گوهرشاد مشهد که چند هزار نفر بودند و به دستور رضا پالان در گور دسته جمعی دفن شدند و عده ای شان زنده به گور شدند تعداد اونها خیلی خیلی بیشتر از اعدامی های خلخالی بوده... لعنت بر رضا پالان و طرفدارانش... لعنت بر خاندان پالانی..... کاش تخت جمشید جعلی رو هم نابود می‌کرد
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
3
3
خلخالی یک‌ ادم عقده ای بود. برام خیلی وحشتناکه که چرا برکنار نشد. تمام مشکل ایران از افرادی مثل خلخالی اند که اسلام رو وارونه تعبیر میکنه. خدا ازش نمیگذره. کسایی که ازش حمایت میکنن بهتره ساکت شن اونا دیگه کین. جون یک نفر بی گناهم که گرفته باشه بسه که بگیم‌ادم بدی بوده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
5
4
خدا رحمت کند خلخالی را
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۲
2
3
این ملعون فلعرض رو باید همون اول انقلاب ترور میکردن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
2
4
خدا لعنتش کنه به تخت جمشید هم رحم نکرد
ولایتمدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
2
3
ایران ویران شده اسیر روس و چین ! و مسوولان کشور رو در حد زیردستی روس کمونیست و پوتین جنایتکار جنگی پایین آورده اند تا چندصباحی بیشتربا چپاول اندک منابع کشور اربابان روس و انگلیس و چینی خود را شاد کنند . ننگتان باد
کارتن خواب آواره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
1
2
خاطرات خلخالی جالبه . ایشون و ابراهیم خان یزدی و اون دکتری شیمی که از هلند اومده بود نوفل لوشاتو و مسئول آبدارخانه شده بود بخاطر یه تیکه پیاز در روزی که نهار آبگوشت بوده درگیر می شن و در حضور خبرنگاران و کلی مهمانان خارجی حسابی یقه دری می کنند و لباسهای همدیگر رو پاره می کنند بخاطر همین ایشون و ابراهیم خان یزدی و قطب زاده ژیگول از همون نوفل لوشاتو بنای ناسازگاری رو می ذارند و بهم کینه می کنند . بله درگیری سر پیاز ... ببینید مملکت دست چه کسانی افتاده .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
4
3
خلخالی یعنی (((( یار و غمخوار ستم دیدگان)))) به معنای واقعی کلمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
1
2
خدا لعنتش کنه
تو روحش آتش
کوروش بزرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
1
3
فقط اونی که میگه کاشکی تخت جمشید رو خراب میکرد
چه منبعی داری که کوروش بزرگ ادم بدی بوده؟
منبع عنقلابی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
2
2
خلخالی ، یعنی یکی ازبزرگ مردهای تاریخ بشریت ، اللهی به حق امام حسین مظلوم نور به قبرت ببارد که فقط برای رضای خدا کار میکردی و اینقدر دلسوز نسبت به افراد ستم دیده بودی من اول انقلاب نبودم ولی حالا که تحقیق کردم به یقین رسیدم چه انسان پاک و دلسوزی بوده، اخه یه ادم نجس وکثافت مواد فروش مگه باید چه کارش کرد جز با یک گرم مواد سفید=اعدام
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
2
2
سلام، من واقعا نمیدونم این چه نظراتیه که میدین، یک عده انگار فکر کردن ‌کی هستن تو این مملکت، آخه خلخالی انقدر بی رحم بوده که حتی اسب شاه رو که باهاش رژه میرفته رو تیکه تیکه کرده و داده سگا بخورن این حد از وحشی گری رو توی تاریخ نداریم، یک خری هم اون بالا گفته تخت جمشید قلابی! یا تو قلابی هستی که معلوم نیست بابات کیه یا تو ایرانی نیستی، دوستان قبل از اینکه یه اظهار نظری بکنین درباره موضوعی کع هست قشنگ فکر کنین♥️
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۷
2
2
لعنت خدا برخلخالی وکسانی که هنوز هم دارند ازش هواداری میکنند چون کسانی که اعمال ننگین خلخالی را تائید میکنند درنده‌اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
2
3
به نظر من اگه تو ایران یه چنتا آیت الله خلخالی داشتیم وضع مملکتمون این جوری نبود که فحشا وفساد تو جامعه این جور بیدادبکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
1
3
واقعا نمی‌فهمم بعضیا چقدرررررر میتونن منفور و منزجر کننده و پست فطرت باشن ک از یک جنایت کار دیوانه و قاتل زنجیره ای و ... دفاع کنن کسی ک جون هزاران ایرانی بی‌گناه رو گرفت کسی ک میخواست ایران رو با خاک یکسان کنه فرهنگ و تمدن هزارسالمون رو ازمون بگیره تخت جمشید ک نماد عظمت و تمدن کهن ماست رو نابود کنه آرامگاه کوروش بزرگ و فردوسی بزرگ رو ویران کنه کسی ک حتی به یه حیوون زبون بسته هم رحم نکرد.... و اونقدر جنایت ها انجام داد ک ناگفتنی‌ هست
هیچکسی حق اینکه جون یه حیوون رو بگیره نداره چه برسه به یه انسان !!!
واقعا متاسفم براتون ک مدافع یک دیکتاتور جنایت کار هستین شماهم مجرمین شماهم قاتلین شماها ایرانی نیستین خون ایرانی هم به رگ ندارین ک اگه داشتین از قاتل هموطنانتون دفاع نمیکردین
لعنت خدا بر خلخالی و مدافعانش ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
0
1
اگر امروز یکی مثل خلخالی بود ،دیگه جوانهای ما جرأت نمیکردن ،اینقدر پیش بروند که،زیر پلها و کنار خیابانها و در خرابه ها بیفتند و بمیرند.هر جوانی را میبینی ،چرت میزند و سرش زیر پایش میرود .هیچ خانه ای نیست که معتاد نداشته باشد.
تا نباشد چوب تر ،فرمان نبرد گاو و خر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
1
1
خدا لعنتش کنه،واقعا برای کسایی که از خلخالی دفاع میکنن متاسفم،چون احتمال قوی از رگ و ریشه خودشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
0
سلام ،اگراین اعدام های خلخال بود الان این همه مجرم تومملکت نداشتیم ،وآدم های احمق این زمانه کمتربودند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
0
حالا اگه انقلاب اسلامی از بین بره ببیند چه خلخالی هایی میاد وسط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
1
1
فقط یچیزو میدونم دنیا دار مکافاته اگه اعتقاد ندارین روزهای آخر عمر خلخالی رو حتما ببینید
خدارو شکر میکنم که بدن کرم گذاشته و آهو ناله های این حیوان خبیث رو به چشم دیدم
کسی که تجاوز به دخترا و زنای زندانی رو برای گرفتن اعتراف و تجاوز به دختران باکره قبل از اعدام رو تصویر کرد
انقدر این بشر جنایت مرتکب شده بوده که همینی بعد یک سال از کار برکنارش میکنه و دستور داده بوده تمام پرونده های اعدامیان به دستور خلخالی رو مجدد پیگیری کنن
کسی که تیکه کلام مخصوصش این بوده (اعدامشون میکنیم اگه گناه کار نباشن میرن بهشت!!!)
انقدر جنایت مرتکب شده بود که خدا طاقت نیاورد اونور کیفرشو بهش بده تو همین دنیا هم مجازاتش کرد ده سال انزوای کامل،سرطان پیشرفته،و در روزهای آخر عمرش نصف کاسه ی سرش و چشماش پر از کرم شده بود و با زجر جون داد
مرسی خدای بزرگ که ثابت کردی بهم دنیا دار مکافاته و امیدوارم کردی به روز جزا و رستاخیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
1
2
خدالعنتش کنه سگ ازقبرش دربیاد
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
1
خلخالی آدمهای بی رحم را عوامفریبانه کرد هیچ آدم حسابی را نکشته اگه چهارتا آدم مثل خلخالی پیدا می‌شد این مواد فروش ها و شیشه فروشها را که یکصد هزار جوان ای آب وخاک را کشتند وچند ملیون معتاد راهی جامعه کردند جرات این کارها را نداشتند هروز در هر کوی وبردن معتادها را می‌بینیم که افتاده اند چرا ککشان نمی‌گزد لطفا رو احساسات پیام ندین آن موقع خلخالی داد وفریاد می‌کرد که میرن پارتی میارن یارو سه کیلو هروئین گرفتند رفته یاد داشت آورده آزادش کنیم خلخالی دزد نبود خلخالی اسب شاه را نکشته اسب شاه را سوار میشد نوازش می‌کرد خلخالی ضد فساد وفاحشه بود هرکس خلخالی را قبیح پندارد یا فاسد است یافاحشه اگر خلخالی بود اینقدر دزد نبود خدارحمی کناد
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
1
1
خدا بیامرزتش آیت اله خلخالی رو که جلوی خیلی از جرم هاو دزدها وبی بندباریهاو خلافکارها رو می‌گرفت و اونها رو به سزای اعمالشان می‌رساند نور به قبرت ببارد مرد
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
1
1
لعنت خدا بهش ...و کسانی که دست داشتن ...
رزمنده دفاع مقدس
|
United States of America
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
1
1
خلخالی واقعا خرخالی بود خدا لعنتش کند خیلی ها رابی گناه اعدام کرد مثل دکتر فرخ روی پارسا وزیر اموزش وپرورش دولت پهلوی ،وزیری که باان همه بگیر ببند کتابهای دینی وقران مدارس رامی داد شهید بهشتی وباهنر وگل زاده غفوری تالیف کنند یا شهید رجایی مدیر هنرستان کارامدبشود الان درجمهوری اسلامی اجازه می دهند یک مبارز یا مخالف درتالیف کتاب دخالت کند خلخالی بی شرف امثال دکتر پارسا خیلی ها را بی گناه اعدام کرد که دستشان به خون کسی الوده نبود خلخالی وکسی که او رااینقدر قدرت داده بود باید در دادگاه عدل الهی باید جواب دهند خدا رحمت کند شهید بهشتی را که ایشان رابرکنار کرد اگر تفکر بهشتی سرلوحه انقلاب ایران بود الان مملکت گلستان بود خیلی بینش قوی ایشان داشتند خدا بهشتی رارحمت کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
1
1
درود بر ایران جاوید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
1
1
… به قبرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
1
1
خدا لعنت کنه کسی که به خر خالی حق بده ببدترین آدم روی زمین با اون همه قتل و جنایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
1
2
هرکه بوده و هرچه کرده اما بیشتر ملت حتی مذهبی ها هم ازش بد یاد میکنند !طبق نظر شون آدم بیرحم ,سنگدل,خود برتربین و احساساتی و هیجانی که حتی با یک خبر شادی با لباس روحانیت میرقصد و قاتل ...
اما نکته جالبتر این است که حکومت پهلوی این آدم را تبعید کرد و نکشت اما او اعتقاد داشت کل افراد حاضر در حکومت حتی دانه ریز ها هم باید کشته شوند و بیشتر که زیر دستش اومد را کشت !
و بدتر اینکه وقتی قضاوت و قضاوت او را دیدند چرا از حاکمیت شرع برکنار نکردند !
بنام خدا خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
1
2
خدا لعنتش بکند این جلاد آدمهای بی گناه را زیاد کشت اما سخت پس داد نه این دنیا را دارد نه اون دنیا جهنم آخرتش جهنم ظلم پایدار نیست اگر ظالمان اگر پس ندهند انسان به خدا هم شک می کند اما مکافات عمل سخت است از مکافات عمل قافل مشو گندم از گندم بروید جو ز جو عدالت آقا امیر المومنین علی (ع) دیگر وجود ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
3
1
واقعا خلخالی را میگن مسئول واقعی، توهر نوع مسئولیتی که بهش دادن مثل خیلی ها کم کاری نکرده ، با کمترین تلفات قائله را جمع کرده ، شما تاریخا بررسی کنید مثلا یه نمونش مواد مخدرا توعرض چند ماه کامل ریشه کن کرده ،بعد حساب کنین کلا چند نفرا اعدام کرده تا مواد مخدر ریشکن بشه فکر کنم کمتراز ۱۰۰نفر ،خوب بعداز خلخالی فکر کنم هزران نفر اعدام شدن وحداقل صدهاهزار نفر براثر مصرف هرکس به نوعی کشته شدن ولی مواد مخدر که ریشه کن نشده هیچ، چندین برابر هم شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
1
1
خر خالی خدا لعنتت کنه کم آدم بیگناه نکشت
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
1
1
خدا لعنتش کنه خلخالی ایرانی نبود یه مغول قصی القلب بی رحم بود.... إن شالله جهنم ماوایش باشه وحق اون انسانهای بی گناه که اعدام کرد خدا ازخودش و دودمانش بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
1
1
فقط اینومیدونم اگه آدم خوبی میبودبه بدترین سرطان گرفتارنمیشد وبدنش کرم نمی افتادکه همه ازش فرارکنن توگورش خروسگ رید
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
1
1
خدا تورووطرفدارات رولعنت کنه خلخالی خبیث
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
1
1
لعنت الله علیه خلخالی. باعث شد که امرای ارتش رو بکشد. وجنگ با عراق صورت بگیرد. اگر جهانبانی ها بودند عراق جرات حمله نمی‌کرد
لتااا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
1
1
روزای اخر خلخالی دیدید چون ادم پاک وبیگناهی بود خدا اون بلاهارو سرش اورد؟یاچون یه لعنت شده خدایی بود؟؟تو فیلم ب وضوح نشون دادن ک درعین زنده بودن عین شب اول قبر فقط زجرمیکشهاد میزنه و کرم از بدنش خارج میشه ناله میکنه در اوج درد اما بو کثافت و گندیدگی مغزش از فیلم هم ب مشام میرسه این عاقبت کشتن جوانان ما ب جرمهای واحی محاربه و فسادفالعرض ....هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
1
1
خلخالی ملعون که حتی بچه هاش پرستارش نشدن و بوی تعفن و کثافت بدنش از چاه مستراح بدتر بوده که با ماسک ضدشیمیایی میرفتن تواتاقش و کرم هاییکه از کاسه سر و چشمهای کثیفش به بیرون میریخت خداوند درهمین دنیا مجازاتش کرد الان در آتش دست وپا میزند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
3
1
تبلیغات رسانه ای بر علیه خلخالی زیاد بوده، وباعث شده بسیاری دروغ براش ببافند، ادم های تیزبین ،بصیر و دانا خودشون میفهمند، دروغ ها را میخواین بفهمید این طوری بفهمین ،دنبال حرف مردم نرین، مردم یه کلاغا چهل کلاغ میکنن ،دنبال مدرک معتبر برین ،خیلی هاش مدرک نداره وساختگییه ، یه نمونه کوچکش ،میگن خلخالی ورزش اسب سواری را ورزش طاغوتی میدونسته وحرام میدونسته و اسب شاه راکشته ،ولی توسایت ها خلخالی را میبینیم که روی اسب شاه نشسته و میگه من در جوانیم هم اسب سواری میکردم، دروغ که کنتور نمیندازه ،هرچی بوده اون حدود۵۰۰نفرا اعدام کرده اونم یه عده شون صاحب منصبانی برای خودشون بودن، میخواین باهاش دشمنی نکن ، به نظر من مسولین میبایست مثل خلخالی ضد فساد باشن ، حقوق بیت المال رامیگیرن یه کاری کنن مفید برن دل بسوزونن برای این همه فساد ایجاد شده،فسادهای ایجاده شده را تخیل نزنن وبه چیزی که ربط نداره، ربط بدهند
یسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
1
1
عوضیه اشغاله ناکس ایشالا تو اتیش جهنم بسوزه عوضیه قاتله روانی تو یه کشور متمدن به همچین ادمی حکم اعدام میدن خدا لعنتش کنه. اینقدر عوضیه که دخترشم از اینکه دختر همچین ادمیه شرم داره. چه ادمای بیگناهیو که این اعدام کرد چه دستورایی برای تخریب مکانای تاریخی و ملی ایران داد کسایی که نمیدونن تازه میخواست تخت جمشیدم تخریب کنه عوضیه ملخ خور بدبخت. خوشحالم که موقع مرگ بدنش کرم انداخت خدا اون دنیا حسابی انتقام خونای بیگناهی که این ریخته رو میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
0
0
وقتی ایت الله بهشتی ب سمت دیوان عالی کشور منصوب شد ایشونو عزل کردند وقطعا با عملکرد ایشون مخالف بودند.بعدها امام خمینی هم باایشون مخالف شدند..به نظرمن دستور اعدام خیلی ازافراد به عدل نبود وشایدبیگناه بودن..فوت ایشون نمایانگر ظلمی بوده ک درحق خیلیا انجام دادن..دنیا دارمکافاته..ازهردستی بدی باهمون دست پس میگیری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
1
1
درود بر خلخالی جایش خالی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
2
خلخالی اهریمنی خونخوار بود که توهم جانشینی پیامبر را داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
0
1
بعد ترین نوع شکنجه رو دیدم
بیرون کشیدم قلب یه انسان زنده
بریدن سر انسان
ریگ بار کردن
به خورده یی سگ ها کردن
ولی هیچ کدام به اندازه مرگ خلخالی
چندیش و بد نبود
هر موقع به یادش میافتم به این فکر میکنم
واقعا چوب خدا صدا نداره
البته چوبی که خدا به خلخالی زد خیلی صدا
کرد
بسیجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
1
1
خدا نیامرزه

خدا لعنتش کنه
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
1
1
خلخالی از طرف روسها ماموریت داشت.
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
1
1
لعنت ابد العابدین بر این قصی القلب. چقدر مغزها که سرمایه این کشور بودند این انگل فاسد اعدام کرد بخاطر چی؟؟؟!!!
بهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
1
خدا قضاوت کنندگان را هدایت کند
فردین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
1
جنایتکار قصی القلب حتی بعدا که ازش سوال کردند بی شرف گفته اگر دوباره به آن زمان برگردم همان کارها را میکنم خوب از یک تفاله عقده ای بی سواد چه انتظاری میرود خدا لعنتش کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
0
نهج البلاغه:گران فروشی، احتکار، وهرنوع تخلفات درجامعه عیب بزرگی بر زمامداراست.کسی که بر ضررمردم جامعه اقدام کند باید اورا کیفر داد تا عبرت دیگران شود به شرطی که در کیفرش اسراف وزیاده روی نشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
1
خداوند خودش قضاوت میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
1
0
من اطلاعات درستی ازش ندارم فقط می دونم همسایه ما با شش تا بچه یه کیلو تریاک همراش بوده مرده تو بازداشگاه بوده زنش واسش غذا می برده بعد دوسه روز میره غذا ببره میگن شوهرت اعدام شد زنه با بیچارگی نداری بچه هاشو بزرگ کرد چون بابا نداشتن گیر ی ادمهای اشغالی افتادن
جواد‌
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
1
0
منفورترازخلخالی‌کسانی‌هستند‌که‌ازجنایت‌های‌‌وحشیانه‌‌ی‌اوحمایت‌میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
1
0
دین پرستان فقط شعارند...یک قصه میگویندکه! لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست...
پس بفهم که همه بر نامه ها شون فقط قصه هست تو بس....
ننگ تاریخ خال خالی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
2
1
به هر حال خدایش بیامرزد ادمای دولت محمدرضا را که خوب کاری کرد کشت واعدام کرد حقشان بوده از قدیم گفتن دست بالای دست بسیار است ما که خوشحال شدیم مقبره رضا شاه پهلوی را خراب کرده است واقعا خدایش غریق رحمت کند انشاالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
2
1
خدایش غریق رحمت کند انشاالله آدمهای دولت محمدرضا را که خوب کاری کرد کشت واعدام کرد حقشان بوده از قدیم گفتن دست بالای دست خدایش بیامرزد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
1
2
فقط میتونم بگم لعنت بهش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
0
1
من اگر ایت الله خلخالی الان بود یکی از فداییان میشدم
خال خالی
|
Germany
|
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
1
1
اول اینکه لعنت بهش و طرفداراش
دوم اینکه ادعای اینو دارید بخشش خیلی شیرینه اما اینجور مواقع دیدیم بخشش رو
تخریب قبر نشون داد چه آدمی هستش شک نکن بزودی همین بلا سره قبره خودتم میاد ملت سرپا میشاشن رو قبرت دورم نیست اینو به چشم میبینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
1
2
اول اینکه لعنت بهش و طرفداراش
دوم اینکه ادعای اینو دارید بخشش خیلی شیرینه اما اینجور مواقع دیدیم بخشش رو
تخریب قبر نشون داد چه آدمی هستش شک نکن بزودی همین بلا سره قبره خودتم میاد ملت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
0
1
خلخالی درزندان بودبعدازپیروزی انقلاب اعدامهایش فقط انتقام شخصی خودش بود،سراپاکینه ونفرتی که داشت به جلادی میشناختیمش ودیگراعدامهایکنوعی تسکین میشددردم مرگ هم به گفته خودش(برگردم بازم آدم میکشم)لحظات مرگ هیچ پشیمانی درش نبوددرصورتی که ازکشته شده هاش پشیمانی میخواست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
3
1
سلام شاید اگه زنده بود اینقدر فساد واختلاس ودزدی ووطن فروشی نبود خدا رحمتش کند....
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
1
2
بر خلخالی لعنت باشد که خدا برایش تصمیمم بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
1
2
لعنت خدا بهش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
1
1
تو روح پر فتوحش …یه جانی به تمام معنا لعنت به تمامی جنایت کارا که اسمشون به بدی برده میشه
۰۰۰۰۰
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
1
2
خدالعنت کند خرخالی را
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
1
2
بیشرف به تمام معنا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
0
1
گندم زگندم روید جوزجو از مکافات عمل غافل مشو انسانیت واژه قشنگیه ام متاسفانه حیوونها یی مثل خلخالی ازش بویی نبردن ،خداوند بزرگ خودش به فریادش برسه بخاطر خون هایی که بیگناه ریخت وزندگیهایی که به ناحق از بین برد به حرمت اشک بچه هایی که به دست این کثافت یتیم شدند خدا ازت نگذره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
1
2
تف تو روحت خلخالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
2
2
خلخالی ومثل خلخالی نه آدم بوده نه بوئی از انسانیت برده اند فقط کفتار چون کفتار از خون خوردن وریخته شدن خون باکی ندارند کمترین چیزی که حقش بود کرم زدن وبوی گند که حتی خانوادش از این کثافت بدشان می امد این مثل معروف است به بدکاران که همه ایرانیان می دانند میگویند تنش وبدنش کرم بزند تا کرم نزند از دنیا نرود البته این عدالت خدا است نسبت به هر کس مخصوصآ مسئولین که ظلم کردند این حداقل مجازات خداوند است که درس عبرت شود برای دیگران دیر وزود دارد اما سوخت وسوز ندارد چون اگر نباشد انسان به هر چیزی که خدا گفته شک می کنند هر چه بگندد نمکش میزنند وای بروزی که بگندد نمک کفاره گناهان همین جا در دنیا پس میدهند هم در آخرت فقط به خودت بیا کسی که ظلم میکنی بترس از مکافات عمل قافل مشو وعده خدا حق است حق حبیب خدا است دست انتقام قوی است امین یا رب جهانیان امین
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
1
1
متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
2
1
فکر کنید اون دنیا رضاشاه چه قدر باید تاوان نابخردیهاشو بده.فکر کردن اگه مومیایی بشه تا ابد جاویدان میشه.خراب کردن مقبره ی رضاشاه ایده ی فوق العاده ای بود.هر کسی جسارت چنبن کاری رو ندشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
1
2
خیلی وقت بود جهنم منتظر این بیشرف بود تاریخشو من خوندم موقع مرگ یک ما مث ...زوزه کشید ب درک واصل شد
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
0
اون موقع اگه من بودم باید بهش میگفتم خلخالی دقت کن.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
1
2
خدا این دنیا ازش گرفت بدجوری پس داد اون دنیا آویزون به دار مکافات مرتیکه جانی حیوان صفت گرگ خونخوار نوبت دیگران که خون مردم کردن تو شیشه میرسد
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
1
1
هزاران اعدام بدون هیچ بررسی ، اعدام سپهبد نادر جهانبانی بنیانگزار نیروی هوایی ارتش ایران و دستاوردهای و خدمات بسیاری برای ارتقا نظامی ایران یکی از این نمونه اعدامهاست ، خلخالی فردی بیشرف تهی مغز و افراطی و تندرو بود که دستور داد قبر رضا شاه را با دینامیت منفجر کنند ، قطعا روزی را ببینید که قبر این جنایتکار که باعث شد اعتقاد و ایمان مردم نسبت به جمهوری اسلامی و حتی دین اسلام از بین برود با دینامیت منفجر شود
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
0
حاج آقا معلوم نیست اون دنیا چه حالی داشته باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
3
1
درود بر خلخالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
2
1
یک عده بدون اینکه تحقیقی بکنن میان و به ایشون انتقاد میکنن بهتره برن یک تحقیق در مورد اعتیاد در اوایل انقلاب بکنن ببینن قاچاقچیان چه بلایی سر مردم آورده بودن . و اون عده ای هم که میگن ایشون داره عذاب میکشه اون دنیا قطعا در راه اشتباهی هستن ایشون صادقانه عمل می‌کرد و کارش هم درست بود
جمشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
1
3
آقای خلخالی کاش میشد ازت پرسید شب اول قبر بر تو چطور گذشت؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
1
1
لعنت بر تو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
1
2
لعنت تو روح مرده و زنده اون کثافت بیسواد
حمزه کیانی
|
Netherlands
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
1
0
شاشیدم تو صورتش شاشیدم تو پلاستیک که قبل کفنش می‌زارن کله پدر پدرسگی که شستشو نماز خواند براش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
1
سید جواد ذبیحی که صدای ملکوتی داشت رو چه گناهی داشت که اعدام کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
2
1
ای کاش قبر کوروش و تخت جمشید را هم ویران می‌ساخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
2
1
دوست دار ایت الله خلخالی، انشالله خدا رحمتش کند لعنت خداوند بر مخالفانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۳
1
2
به درک واصل شد. گور به گور شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
1
2
خدا لعنتش کنه بی شرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
2
1
سلام به نظرم خلخالی حاکم دانایی بوده خدا رحمتش کنه
AK8
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
1
2
... تو قبرش
ولی باید زنده میموند و تاوان میداد، حیف راحت مرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
1
2
کثیف ترین آدم روی زمین. ...
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
1
1
درود بر خلخالی لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت لعنت ومیلیارد ها میلیارد لعنت بر مخالفانش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
3
1
آدم اگه خرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر رررررررنباشه میفهمه ایتالله خلخالی خوب و طرفدار مظلومین بوده
یکی از روحانیون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹
0
0
سلام خاخامی در اواخر عمرش از اینکه به مرحوم حضرت آیت الله شریعتمداری بی احترامی کرده بود بسیار پشیمان بود و در خاطرات اش با احترام یا. کرده و اجازه نامه اش از ایت الله شریعتمداری نیز نام برده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
2
2
لعنت به روحت که به جسدهم رحم نکردی بایدخانوادش نابودبشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳
2
2
خلخالی یعنی حاکم دانا ،توانا،باتدبیر ،باسیاست ،باعرضه، خداترس،طرفدار مستضعفین اگه یه نفرا اعدام می‌کرد طوری رسانه ای می‌کرد که یه نفر دیگه پیدا نشه برای اعدام، همه خلاف کارا ،غلاف میکردن واقعا دمش گرم ، اون موقع عقل کلی برای خودش بوده وتاسف که دیگه مثل اون پیدا نشد وقتی یه مشت آدم تهی مغز توملکت پیدا بشن وحکم اعدام مواد فروشا را بردارن میخوایین طبق آمار روز ، روزی ۵۰نفر بر اثر مواد مخدر نمیرند بعد میان و توهم میزنن، میگن مال بیکاریه، همه میدونن که توایران کار فراوانه فقط یه آدم کاری وکاسب میخواد
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
0
1
خلخالی یه دیوانه به تمام معنی بود
ابراهیم رهبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
1
1
انصافا جای آقای خلخالی در این دوره و زمانه خالی است خدا رحمتش کند
ایرانی
|
Singapore
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
2
0
لعنت تمام بشریت بر خلخالی جنایتکار و طرفداران ش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
1
1
من کاری با اعدام های دیگر ندارم ولی اینا میدونم که موادفروشها را خوب کاری کرد اعدام کرد درود بی کران بر خلخالی وخدابیامرزدش ،عشقی=خلخالی
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۵
1
0
خوب شد مرد گور ب گور . آبروی نظام .بردد لعنت بر حامیان ش و جلال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۳
1
0
درود برخلخالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۶
2
0
دوست دار ایت الله خلخالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
2
0
درود برخلخالی ، لعنت بر مخالفانش ، درود برخلخالی درود درود درود درود برخلخالی، لعنت لعنت لعنت برمخالفانش، آدم های خررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر اونا بد می دونند
مبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
0
2
میگن به یه بچه سیزده ساله رحم نکرده بچهه داشته اعلامیه پخش میکرده بدون هیچ دادگاهی بهش شلیک کرده خدا میدونه فقط اون دنیا چی میکشه
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۵
0
1
کاش خلخالی در قد حیات بود و لااقل از برخی کارهایش ابراز پشیمانی می‌کرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۰
0
2
لعنت به خلخالی ....امیدوارم مثل خلخالی خون خوار مرگ بدی داشته باشین از بس ظلم کرد کرم زد تا مرد
Amirali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
0
دروغ نگین خودم ویدیو شو دیدم که صورتش کرم زده بود و چشو صورتشو خورده بودن
دوستدار عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۳
1
1
انشاالله خدا روح خلخالی را با معصومین وامام رضا مهشور کند و خدا رحمتش کند
ترلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
1
0
خدا رحمتش کنه آدم درستی بوده
دنیا به امثال خلخالی خیلی احتیاج داره
چون پر از ظلم وفساد شده
درود بر خلخالی
درود بر شرفش
درود بردست برحق بودنش
من که تحسینش می کنم
اشرار وشیاطین وفاسدین رو می کشت که حقشون بوده
اشتباه نکن، خلخالی خوب بوده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
1
0
خیلی خیلی دوستت دارم خلخالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
0
1
خدا روحش را سرگردان در قیامت گرداند، انشاالله
میرزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
1
0
چه بی انصافن کسایی که برعلیه خلخالی حرف میزنن
دوست دار ایت الله خلخالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
2
0
درود بر ایت الله حاج شیخ صادق خلخالی که همچون نامش صادق وصداقت داشت
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
0
روحشان شاد و یادشان گرامی باد ‌ ‌.
تو این زمونه مثل ایشون دیگه نداریم مرد بزرگی که جز از خدا نترسید .
خلخالی چیکارت کرده؟
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
1
0
درود خداوند بر ایت الله حاج شیخ صادق خلخالی (مرد میدان)
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
0
0
روحش شاد الان به حکم ایشون نیاز هستش جهت مواد فروشان که از روی زمین نابود بشن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان