تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۶

پیکان قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان شد

تیم پیکان تهران عنوان قهرمانی شانزدهمین دوره مسابقات والیبال باشگاه های برتر بانوان ایران از آن خود کرد.

رویداد۲۴-تیم پیکان تهران عنوان قهرمانی شانزدهمین دوره مسابقات والیبال باشگاه های برتر بانوان ایران از آن خود کرد. هفته ششم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران جام شهید «محسن حججی» امروز (پنج شنبه) با دو دیدار در تهران پیگیری شد. در مهمترین دیدار این هفته از لیگ برتر بانوان تیم پیکان تهران که با 10 برد و 31 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار داشت، در خانه والیبال تهران به مصاف نماینده پایتخت رفت و سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا یک هفته مانده به پایان این رقابت ها قهرمانی خود را مسجل کند.

شاگردان میترا شعبانیان سرمربی تیم پیکان تهران در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 20 و 25 بر 14 نماینده تهران را شکست دادند و با 11 برد و 34 امتیاز قهرمانی خود در لیگ برتر بانوان را جشن گرفتند.

هدیه صابری و شیما حقوقی زاده داوران اول و دوم این مسابقه که 100 تماشاگر داشت بودند و اکرم ابوالقاسم نیز بر این دیدار که 85 دقیقه طول کشید، نظارت داشت. نماینده تهران در این مسابقه یک کارت زرد تیمی به دلیل تاخیر در بازی از داور نخست دریافت کرد.

تیم ذوب آهن اصفهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر بانوان نیز این هفته در خانه والیبال تهران میهمان سالوت بود و میزبان خود را سه بر صفر شکست داد تا با 10 برد و 29 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بانوان اکتفا کند. ذوبی ها امسال سیزدهمین مدال خود را به رنگ نقره دریافت می کنند. پنج مقام قهرمانی، شش نایب قهرمان و دو مقام سومی افتخارات ذوب آهن در لیگ برتر بانوان است.

سالوتی ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 10، 25 بر 20 و 27 بر 25 مغلوب ذوب آهن شد تا هفتمین ناکامی فصل خود را تجربه کند. این مسابقه یک ساعت و 92 دقیقه طول کشید و 80 تماشاگر در خانه والیبال تهران داشت.

سومین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال بانوان قرار بود در تبریز برگزار شود که باشگاه بهنمیر مازندران در نامه ای به سازمان لیگ از حضور در این مسابقه انصراف داد و تبریز ها به نخستین برد خود بدون حضور در میدان دست یافتند.

هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر بانوان روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته آینده پیگیری می شود، اما نتایج این بازی ها در رده بندی تیم های اول تا سوم این رقابت ها تاثیری نخواهد داشت.

جدول لیگ برتر بانوان در پایان هفته سیزدهم به قرار زیر است:

پیکان تهران 11 برد و 34 امتیاز

ذوب آهن اصفهان 10 برد و 29 امتیاز

بهنمیر مازندران 7 برد و 20 امتیاز

نماینده تهران 4 برد و 12 امتیاز

سالوت 3 برد و 10 امتیاز

آبنوس 3 برد و 9 امتیاز

شهرداری تبریز یک برد و 3 امتیاز

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان