تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

برخورد قاطع نیروی انتظامی با برهم‌زنندگان نظم و امنیت

فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی با هر گروهی که بخواهد نظم و امنیت را در اقصی نقاط کشور بر هم بزند با اقتدار برخورد می‌کند.

رویداد۲۴-فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی با هر گروهی که بخواهد نظم و امنیت را در اقصی نقاط کشور بر هم بزند با اقتدار برخورد می‌کند.سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم تجلیل از خانواده شهدا در روز گرامیداشت شهید در جمع خبرنگاران گفت:‌ امروز 22 اسفندماه روز شهید و شهدا نامگذاری شده و ما به یاد همه شهیدان عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، شهدای دفاع مقدس و شهیدانی که در حادثه اخیر به شهادت رسیدند امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم.

او ادامه داد: راه شهید یعنی خدمت به مردم و استقرار امنیت. نیروی انتظامی با روحیه جهادی و اقتدار در مقابل هر گونه بی‌نظمی حضور دارد و مردم شهیدپرور نیز فرزندان خود را در نیروی انتظامی همیشه مورد توجه قرار داده‌اند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: ما در نیروی انتظامی با همه جرائم مشهود برخورد می‌کنیم و هر گروه و فردی که بخواهد نظم و امنیتی را که توسط نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران و ... در اقصی نقاط کشور استقرار شده، بر هم بزند، نیروی انتظامی با اقتدار با آن برخورد می‌کند.

سردار اشتری در خصوص دادگاه رسیدگی به پرونده متهم شهدای ناجا گفت: این پرونده در دستگاه قضایی در حال پیگیری است و با توجه به اراده‌ای که در ریاست قوه قضائیه برای رسیدگی به این پرونده وجود دارد، امیدواریم هر چه زودتر این فرد به سزای اعمال خود برسد.

منبع: ایلنا
نظرات شما
پیشخوان