تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

معاون وزیر ارشاد :حالا که حوزه فرهنگ مهم شده پول نداریم

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بسیاری از داشته های فرهنگی کشور فراموش شده است، باید کم کاری ها در این حوزه جبران شود.

رویداد۲۴-معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بسیاری از داشته های فرهنگی کشور فراموش شده است، باید کم کاری ها در این حوزه جبران شود.سید هادی حسینی در آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به حوزه اقتصادی توجه بیشتری شد.

وی ادامه داد: زمانی کشور از منابع مالی مناسبی برخوردار بود، این منابع بیشتر در حوزه اقتصادی صرف شد، اکنون به اهمیت موضوع فرهنگ پی برده ایم با مشکلات مالی مواجه هستیم.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: انقلاب ایران، انقلابی فرهنگی است و امام خمینی (ره) هم، نگاه ویژه ای به فرهنگ اسلامی و ایرانی داشتند.
حسینی خاطر نشان کرد: با توجه به حضور مردم و فرهیختگان، باید از ظرفیت های فراوان کشور به بهترین نحو در راستای فرهنگی استفاده کرد.
وی در این مراسم، مجید جوادیان زاده را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد معرفی کرد.
وی پیش از این مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد بود.
جوادیان زاده توجه به معیشت کارکنان، تقویت سازمان های غیردولتی، نگاه عادلانه به فعالیت های فرهنگی به شهرستانها و توجه به موضوع آمایش فرهنگی را از جمله برنامه های خود عنوان کرد.
همچنین علی غیاثی ندوشن مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان که به سمت مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد، گزارشی از فعالیت های دوره مدیریتی خود ارائه کرد.

منبع: ایرنا
نظرات شما
پیشخوان