تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

راه اندازی خانه های ورزش روستایی در سراسر کشور

علی مویدی، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از راه ‌اندازی خانه ‌های ورزش روستایی در استان های سراسر کشور خبرداد و گفت: این اقدام امسال با هدف توسعه ورزش بومی و محلی و کاهش آسیب در روستاها انجام شد که در خور تحسین در حوزه پیشگیری از اعتیاد بود.

رویداد۲۴-علی مویدی، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر از راه ‌اندازی خانه ‌های ورزش روستایی در استان های سراسر کشور خبرداد و گفت: این اقدام امسال با هدف توسعه ورزش بومی و محلی و کاهش آسیب در روستاها انجام شد که در خور تحسین در حوزه پیشگیری از اعتیاد بود. علی مویدی روز سه شنبه در شصت و چهارمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد که در ستاد برگزار شد، گفت: هر چه درحوزه پیشگیری از اعتیاد و این کمیته سرمایه ‌گذاری کنیم درحوزه صیانت کمتر هزینه پرداخت خواهیم کرد.

قائم مقام دبیرکل ستاد با بیان اینکه یکی ازمطالبات ریاست جمهوری، ارتقای امید و نشاط عمومی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: معتقدیم توجه به این امر؛ موجب رفع گرفتاری‌های ناشی از اعتیاد می‌شود، بنابراین از همه دستگاه‌های فرهنگی و پیشگیری کشور می‌خواهیم در اجرای برنامه‌های خود به آن توجه کنند.
وی افزود: تولید برنامه تخصصی همچون 'نود' برای حوزه پیشگیری از اعتیاد کاری را فوق‌العاده ای است که می‌تواند محتوایش از کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد ستاد باشد.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان